Citace Původně odeslal jindros
A co takhle tam předem zavolat nebo poslat mail?
Já šel reklamovat digestoř přímo do prodejny Lincos Alfa (nebo jak se ten výhradní dovozece odsávačů Best jmenuje) a baba mě vyhodila,proč to tam nesu.Že mám zavolat a pošlou opraváře domů.Tak jsem to musel odnést.U Sony je jen 1. rok servis u zákazníka a to ještě se musí do měsíce od koupení zaregistrovat po netu.
Mno, tu registraci uz asi nestihnu a navic jsem si uvedomil, ze ten montak mam vic nez rok, takze mi stejne nezbyva nez to reklamovat v tom servisu. Ale s tim telefonatem samozrejme pocitam, jenom jsem chtel byt spravne informovany, aby si tam se mnou pak nemohli vytrit prdel...
Nechi tim tvrdit, ze servis firmy SONY stoji za prd, ale po zkusenostech nekterych chudaku tady z fora s reklamacemi u ruznych prodejcu PC (Monima atd.) je asi lepsi se vzdycky predem vyptat, at clovek vi, do ceho jde...