Napadá mě, teoreticky by bylo možné, aby se používal i delší čas, než převrácená hodnota FPS, ale určitě by to bylo výpočetně náročné, možná by to musel podporovat senzor a je otázka, jestli by to přineslo nějaké pozitivum.

Příklad: chceš 30FPS a expozici 1/15s na frame:

všechny pixely senzoru by exponovaly obraz na 1/15s... standardně by z toho lezlo 15FPS, což ale nechceme... takže by bylo potřeba, aby sudé a liché pixely fungovaly nezávisle na sobě: liché pixely by začaly snímat - v půlce jejich expoziční doby by začaly snímat sudé pixely a zase v půlce jejich expoziční doby by liché uzavřely frame a začaly snímat znovu. Tím bys dosáhl 30FPS s expozicí 1/15. Zvýšilo by to motion blur, protože vždycky 1/2 snímku by se časově překrývala, ale to by nemuselo být extrémní.

Je to něco jako opak interlacingu v TV vysílání - tady by nešlo o prokládání obrazové, ale časové a nešlo by o zmenšení obrazového/datového objemu na jednotku času, ale naopak o zvětšení