Citace Původně odeslal mokus Zobrazit příspěvek
hmm, takze alzasoft velka zmena k lepsimu, teda ohledne pristupu a privetivosti.

Mozne zpusoby vyrizeni: Oprava/vymena
Mechanicka poskozeni: Ne
Popis zavady: na nizkonapetove snure napajeciho adapteru doslo k obnazeni kabelu. Vevnitr byl pouzivan HDD v dobe nakupu vyhodnoceny recenzemi jako nejmene hrejici. Uspokojive funkce pristroje vsak bylo dosazeno pouze byl-li otevreny a ofukovan velkym ventilatorem. Pri uzavreni a absenci dodatecneho ventilace dochazelo ke kolapsu napr. ke konci filmu nezavisle na formatu.


Takze zatim dobré, uvidime jak se s tim popere dodavatel/vyrobce. Panove dobre ze jsem se v tom nezacal vrtat. Diky
Tak tomu říkám klika. Blahopřeju k tomuhle úspěchu. Jestli můžeš, hoď mi jméno reklamačního technika třeba po SZ.

Teď tam řeším několik reklamací a je to síla. Přinesl jsem seznam konkrétních závad jednotlivých komponent. Technik do protokolu ale napsal co ho napadlo - například (já) S.M.A.R.T. udává překročenou mezní hodnotu reallocated sectors count = (on) Disk brzdí PC při startu . Dnes jsem třeba vyzvednul jednu desku která byla vyměněna za nějakou opravenou, dám PC dohromady a hele, nechodí zvukovka, jenom nechutně chrčí. Tak tam ráno tam jdu znovu, tak snad nebudu čekat další měsíc.
A mimo jiné, jedné obyčejné grafice v PC povolil jeden ze dvou plastových sloupků a chladič vůbec neseděl na jádru. Reklamace nebyla uznána jako záruční, že je to prý mechanické poškození.
Technici jsou tam od prosince snad jen dva a já mám štěstí vždy na toho samého. Navrhuji dát sem jmenný seznam, s kým se tam bavit a s kým ne, případně techniky rovnou nafotím , jsem tam teď obden.