Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: zruseni jiz zaplacene obj - jak postupovat?

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #8

    Standardní Re: zruseni jiz zaplacene obj - jak postupovat?

    Jestli nekomunikují přes mail, tak podle mě bude stačit jeden nepříjemnej telefonát, případně s připojením několika výhružek (jak bylo zmíněno - právník, soud) a peníze máš do pár dnů na účtě. Nevim jestli má cenu hrotit dodání zboží...když už ho nemají v nabídce, tak by to trvalo asi dlouho.

    Z osobní praxe v eshopu si myslim že se stalo následující - chybně nezaregistrovali tvojí platbu (různé důvody, např. zaplatil si pod správným VS? je to blbý, ale stává se to), zboží pak postoupili dalším zájemcům, a to že neodpovídají na tvůj mail bych přisoudil obligátnímu předvánočnímu návalu - kapacitně nestíhají. Vždycky je lepší zavolat, tam se aspoň k něčemu dostaneš.

    Zajímavý je, že jednostranné zrušení objednávky praktikuje víc a víc prodejců...Při platbě převodem je to pak potenciální problém. Viz praktiky Alzy - "peníze Vám nevrátíme, máte je uloženy na našem účtě a můžete je použít při dalším nákupu".
    Naposledy upravil Khadgar; 18.12.2007 v 21:19.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •