K tomu AA... pokud to není kachna, vidím dvě možnosti. Jelikož ATi u R3xx-R5xx používala 2 MS vzorky * 3x loop (max) a dosahovala tak AA 6x (=2*3), není nereálné očekávat, že při 4 MS vzorcích opět povolí až 3x loop a tedy 12 MS vzorků (=4*3). 24 by pak bylo možné dosáhnout (jak jsem už zmínil) dvěma schůdnými způsoby:
1. SuperAA (a la CrossFire - tedy 2xSS * 12xMS = 24xAA)
2. obdoba CSAA (ATi má na podobnou technologii patent už mnoho let), tzn. třeba 12xMS + 12 coverage vzorků. Nebo by to mohlo být třeba i 8xMS + 16 coverage vzorků atp.
tomase: já myslím, že to jedno není - čím víc infromací o technologické stránce máme, tím lépe můžeme odhadnout, jak rychle či pomalu bude s příchodem nových her karta "zastarávat" a kolik případného výkonu (nebo i kvality obrazu) z takové architektury mohou ještě vyždímat budoucí ovladače.