Citace Původně odeslal Over Zobrazit příspěvek
Ano,viděl jsem všecky...taky ani nepíšou jaké nastavení použili ve hře,,,např velikost textur a podobně. Logicky většina lidí kouká na max. FPS a bodíky ve 3Dmarku, že....jenže v praxi je důležité spíš minimální FPS a plynulost samotné hry. Nové hry(a hlavně ty budoucí budou) jsou právě o velikosti operační a grafické paměti, která, pokud je jí dostatek, ti zajistí plynulej běh s maximálním nastavení detailů. Neni nic horšího, než poškubávajicí hra, i kyž máš ten "nejnovější" HW. Věř, že jakmile doje na MAX detaily + vysoké AA/AF v 1280x1024 a vyším, tak prostě pamět nebude stíhat. Budou tam propady v min FPS daleko větší, popř. se projeví pocukávání. Nikomu nevyvracím, že to na dnešní hry stačí, ale je to jako bych na závodní speciál nacpal běžný pneumatiky.

A jak jsi správně napsal, "jen v některých" je rozdíl zanedbatelný a speciálně na Oblivion s Hi-res balíčkem textur to opravdu nestačí.
Problemem podle me je, ze vetsina recenzi zacina na nejnizsim rozliseni 1600x1200, coz je rozliseni, na ktere spousta lidi se 17/19 LCD (a i 20-22" wide lcd) nedosahne. Co jsem bezne proletel recenze, tak snad jen FiringSquad testuje vse i v 1280x1024 a tam rozdil mezi 320MB a 640MB temer neni. Budouci hry, to je otazka, ale vazne nebudou na tehle karte v 1280x1024 pouzitelne chodit? Ma smysl si kupovat 640MB verzi karty, kdyz ji clovek na svem monitoru nevyuzije (a az to bude potreba, budou takove karty cenove uplne jinde, tedy klasicke dilema upgrade)?