Ano,viděl jsem všecky...taky ani nepíšou jaké nastavení použili ve hře,,,např velikost textur a podobně. Logicky většina lidí kouká na max. FPS a bodíky ve 3Dmarku, že....jenže v praxi je důležité spíš minimální FPS a plynulost samotné hry. Nové hry(a hlavně ty budoucí budou) jsou právě o velikosti operační a grafické paměti, která, pokud je jí dostatek, ti zajistí plynulej běh s maximálním nastavení detailů. Neni nic horšího, než poškubávajicí hra, i kyž máš ten "nejnovější" HW. Věř, že jakmile doje na MAX detaily + vysoké AA/AF v 1280x1024 a vyším, tak prostě pamět nebude stíhat. Budou tam propady v min FPS daleko větší, popř. se projeví pocukávání. Nikomu nevyvracím, že to na dnešní hry stačí, ale je to jako bych na závodní speciál nacpal běžný pneumatiky.
A jak jsi správně napsal, "jen v některých" je rozdíl zanedbatelný a speciálně na Oblivion s Hi-res balíčkem textur to opravdu nestačí.





Odpověď s citací
