Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Ad prvni dve vety: ano, misto tam BYLO, protoze jsi jeste nespocital pohyb druheho panaka. Po jeho spocitani zjistis, ze tam misto neni, ze doslo ke kolizi, kteoru musis nejak resit.
No, tak pokud jde o panáky, tak co se stane ve hrách, když jdou dva proti sobě? Zastaví se, jak jinak. To se stane ale i v tom případě, co jsem napsal. Je to jako bys hrál šachy nebo jinou tahovku. První tam má místo, tak se tam hne. Druhý tam už místo nemá, tak zůstane stát na místě. Takhle to prostě zůstane a až když se řeší další cyklus fyziky, tak první panák už bude stát na místě, protože před ním už místo není a druhý panák to samé. <-- tohle je případ, kdy mezi panákama v prvním okamžiku bylo ještě trochu místa. Pokud by tam bylo míň místa než kolik je delta x toho panáka, tak už by to vyhodnotil, jako, že tam místo není už v tom prvním kroku. Pokud tam však místo je, tak neni důvod tam toho panáka nepošoupnout jenom proto, že tam možná bude chtít i panák dva. Kolize je zároveň ošetřená tím, že první panák si samozřejmě kontroluje jestli je předním něco jiného, takže se nemůže cíleně zaseknout do druhýho panáka. Stejně tak druhý panák už řeší tu fázi, kdy je první panák zpracován a pokud ten se k němu pošoupnul, tak už prostě před sebou žádný místo nemá a tak se nehne. Takže vlastně k žádnýmu zaseknutí do sebe nedojde. Akorát se na sebe nalepěj jak dva buzíci. Nic víc. Takhle jak jsem to popsal se to doopravdy řeší ve hrách a takhle to i funguje. Vim to, protože jsme to takhle už i implementovali. Jestli to potěší, tak ti ten zdroják klidně i pošlu (pure C a OpenGL).