Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
Tak 1. Tyto 3D programy vyuzivaji MultiCore pri RENDERINGU, to je to co zpomaluje praci grafiku.
Jistě. Jenže je taky spousta profesionálního software, kde hlavní roli má grafická karta a CPU je až druhořadý. Ostatně můžeš si to vyzkoušet na SPECviewperf, což je průmyslově uznávaný benchmark těchto nástrojů - procesor tam má poměrně malý vliv.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
2. Nevim co to ma spolecneho s tim, ze je podle tebe DualCore k nicemu ?
Že by to byl argument na to, že Intel a AMD dělají dual-core kvůli výkonu?

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
3. U kompilace je predevsim problem CPU Az zacnes jako ja kompilovat bakalarku se 150 projektama, ktere i na X2 zabere 20 minut, tak poznas, ze HDD ti zacne byt bottleneck teprve az pri linkovani a tam uz jeksi nejde o zatez CPU protoze v tu dobu jsou jiz potrebne projekty prekompilovane.
Jen 20 minut? Nic proti, ale já už kompiloval věci, které trvají víc jak hodinu. A můžu s klidem prohlásit, že když spustím dvě kompilace paralelně vedle sebe, že jde hodně o výkon pevného disku. Ostatně pevný disk je extrémní limitací u většiny programů nějak přistupujících na disk - například u RARu zrychlí bufferování vstupu a výstupu práci klidně o 50 %.

Pořád jsi nedoložil to tvoje tvrzení, že na vícejádrových počítačích kompilátor jede projekty paralelně.

Citace Původně odeslal Haste Zobrazit příspěvek
4. Moje vyjadrovani je zcela a naprosto v poradku. Dalsi snaha od tebe tu vyvolat flame.
Tvoje vyjadřování je pro mě pouze snahou na sebe upozorňovat a dokazovat tady ostatním, že seš velkej machr. Pokud ti nepřijdou urážky ostatních členů fóra jako jasný příklad nevychovanosti, je mi tě upřímně líto. Budeš to mít v životě těžké.