heh. chapu kam tim iris ale precejen napsat na web ze zaruka je 24 mesicu a pak z nich vypadne ze na kazdou blbost chteji posudek soudniho znalce...
nevidim nic spatneho na tom zeptat se pred koupi na upresneni podminek, ty ano. kdyz jsem tam kupoval kompakty za 8-10K tak me to nepalilo. ted jsem se chystal koupit EOS 30D + nejaka sklicka - brtaru pres 50K a to jsou pro me osobne uz celkem velke penize takze me prijde vporadku se vyptat. ujisteni ze jednaji korektne je sice super, to jsem zjistil sam kdyz jsem tam nakupoval nebo s nima jednal. jsou ochotni, prijemni,...
ale nenasel jsem meiz tou chvalou na ne nikd konkretne receno "reklamoval jsem behem druheho roku takovy a takovy fotak v takova a takove cenove hladine od te a te firmy a vse bylo OK" - ty ano?? neco takoveho jsem cekal ze sem treba nekdo napise. ono je fajn ze sou ochotni pri prodeji a reklamaci kterou behem 12m zacvaka Canon ale kdyz te pak slusne vyfakuji behem druheho roku tak to asi nepotesi.
oehling se mi zda lepsi jen v tom ze se ridi ceskyma zakonama, 14 dni vraceni, 24m zaruka, 30 dni na reklamace... k tomu stejne jako F-B nakupuje v nemecku -> nizke ceny a hlavne nemecky servis. mel jsem uz sam moznost jednant s AWH a opravdu mi to uz stacilo.
a) no neco malo by kaplo ale asi neni dobre se tak stavet ke vsemu co? to by obchodnik nic neprodal?
b) nesnazim se nikoho chytat za slovo, ale chtel jsem zjistit jak se chovaji v konkretni situaci (jejich obch. a rekl. podminky mi prijdou tak trochu nesrozumitelne). tedy poprvade pani z reklamacniho me obcas neco napsala a v dalsim mejlu napsala pravy opak takze to opravdu moc nepomohlo
jeste jednou z opakuju ze proti F-B nic nemam a vsechno co jsem tam kdy koupil doslo vporadku a nebyly s tim problemy. navic jsou velmi ochotni a vstricni