Nj, jenze kdyz podepisujes nakou smlouvu, tak musis automaticky dostat vsechny prilohy - musej te snima prokazatelne seznamit. Reklamacni rad vetsinou upravuje pouze zpusoby predani zbozi, prilozeni dokladu ... ale ne to co tam maj oni. A neznam moc maloobchodu, kde by po tobe chteli neco podepisovat. Neco jinyho je vekloobchod, kde ti nechaj ty podminky vetsinou podepsat pri registraci. A kdyz po roce prijdu a oni ten rad mezi tim zmenej, tak kde zjistim jakej byl predtim ? Stejny je, kdyz uvedu, ze doba zaruky je uvedena v ceniku, to abych si jeste k fakture schoval ten cenik, nejlip orazitkovanej a podepsanej aby nerekli, ze sem si ho vytisk sam.Původně odeslal VOiD
K tem obalum: To jak prodejce dopravi k dodavateli atd. me jako zakaznika nemusi vubec zajimat. Pro me je partner prodejce a on musi prevzit zbozi do reklamace. Naopak, prodejce je dokonce pokud vim povinej prevzit veskery obaly (mozna to jeste neni chvaleny, ale nekde sem to uz cet) a na vlastni naklady je ekologicky likvidovat.
Mno, to by znamenalo, ze tohle nejde urcit v reklamacnim radu. Jen by me zajimala v nasem pripade asi dost bezna varianta, kdyz je vada neostranitelna.Původně odeslal VOiD
Kdyz mam na TV zaruku 5 let a neco se podela, tak vymenej treba celou TV, ale opravej to. Ale rozhodne mi nedaj jinou TV. A pokud nekde teda uvedu "zaruka 5 let" a nic vic, tak => prodlouzeni zaruky ze 2 na 5 let se vsemi moznostmi dle zakona. Neco jinyho je, kdyz uvedu "zaruka 2 roky + 3 roky bezplatny servis" => 2 roky zaruka dle zakona + dalsi 3 roky bude zakaznik platit pouze material, ale ne praci.
Takze pokud ma treba monima v ceniku nekde uvedeno, ze zaruka 5 let a pak se snazi to nako omezit, tak je to proste podvod. V poradku by bylo, pokud by uvedli, ze na veskere zbozi se vztahuje zakona zaruka + u nektereho je specifikovany dalsi servis.
Zajimavy na tom je to, ze tyhle problemy se resi prevazne u nas, nak sem si nevsim, ze by se podobny problemy resily treba v Nemecku. Tam kdyz je na neco zaruka, tak je na to zaruka a neni co resit.