Proč bys měl řešit pozici panáka 1? Vždyť tam bylo místo, tak neni důvod tam toho panáka nenechat. Vsériové fyzice to funguje takhle; dejme tomu, ze máme dva panáky a ty jdou proti sobě až se srazí
- U prvního panáka se zjistí, jestli je před ním místo; je tam, takže se tam posune
- U druhého panáka se zjistí, jestli je před ním místo; ne, není - stojí tam první panák, takže druhý panák zůstane stát
- U prvního panáka se zjistí, jestli je před ním místo; ne, není - stojí tam druhý panák.
Co z toho plyne? Vyhrává ten, na kterého došla dřív řada při aktualizaci pozice

. Btw teoreticky se to dá ošetřit těma zónama. Pokud je fyzika hodně složitá, tak si před výpočtem jednotlivých panáků udělám kolem nich nějaké pomocné neviditelné boxy (velikostí úměrné rychlosti pohybu) nebo koule (neni nic jednoduššího než počítat vzdálenost dvou bodů) a kontroluju, které boxy se s kterýma prolínaj. Vyjde mi, že třeba scénu s 5ti panáky v jednom bytě můžu rozložit na tři zóny. Můžu si tak paralelně vytvořit 3 klasické sériové výpočty.
Dejme tomu, že pak zabere výpočet teoreticky na dovu jadrech 3/5 času, na tříjádru 2/5 (a na všech vyšších už zase jen 2/5).
Taky jde určitě vymyslet lepší řešení...