Zdá se, že nejenom že máš deficit inteligence, ale taky jsi lhář.
http://www.zive.cz/h/Uzivatel/f.asp?ARI=131175Původně odeslal Petrik na Živě dne 20.09.2006 v 02:47
Domnívám se, že tvoje existence na tomto fóru by měla co nejdřív skončit.
Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize
Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo
Nemam core 2 duo, ale koupim si ho
Nemam core 2 duo a nechci ho
Zdá se, že nejenom že máš deficit inteligence, ale taky jsi lhář.
http://www.zive.cz/h/Uzivatel/f.asp?ARI=131175Původně odeslal Petrik na Živě dne 20.09.2006 v 02:47
Domnívám se, že tvoje existence na tomto fóru by měla co nejdřív skončit.
Mluvil jsem o projevu tady na foru...nerekl jsem ze nikde nikdy..ale koukam, ze z toho postu na zive asi nemuzes spat, kdyz uz ho tady na foru citujes asi po patyMozna to je tim, ze na tom zive se mnou hodne lidi souhlasilo
Kontrolujes jejich IP, zda neni nekdo z nich nahodou i tady?
Ja se divim, ze me nekdo uz davno nezakazal, vzdyt to je prece rouhani, nesouhlasit s bozskym Eaglem...ale budes se divit, ale dostavam nejenom spatnou karmu, dokonce me i nekteri proti tobe fandi, nechces zakazat i je?
Ale koukam, ze ti zrejmne dochazeji argumenty...
Naposledy upravil Petrik; 16.11.2006 v 18:44.
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
nechceli by ste si toto riesit sukromne?
| intel i3 12100f | noctua NH-U12F | asus TUF Z690-plus | kingston 32GB 3600 | gigabyte RTX2070 super
| samsung SSD 860 EVO 250GB | wd 20earx | benq cosi 27"| logitech G600 | microsoft X6
| seasonic S12-430 | diy acrylic ikea kallax case
| “The future is already here—it is just unevenly distributed.”
No, jenom tak pro info sem něco málo přispěju - spíš ale tak pro zajímavost. V jedné hře na které jsem spolupracoval jsem teď vytáhl ze zdrojáků kousky shader kódu. Protože tenkrát byly běžné shader 1.x karty (Radeon8500,9000-9200, GF3Ti, GF4Ti, GF4MX) a shadery tehda nebyly ještě standardizované, tak se muselo dělat víc codepath. Schválně se můžete kouknout na rozdíl zápisu pro karty nvidia a ati. Jako první kousek je už standardizovaný kód Pixel Shaderu 2.0. Tohle je low level možnost programování. Krom toho lze Shadery 2.0 (a vyšší programovat) i ve vyšším jazyce (hlsl, cg), kdy se pak překompilovávaj. To už by se tak trochu dalo přirovnat k tomu Cčku. Ale jako stále to ještě neni ono na univerzální vecičky, toho se vážně dosáhne až u přicházející generace karet jako je G80, přesně jak je to uvedené v tom článku, že tam bude extra driver, který bude schopen nechat kartu provádět Cčkový kód.
Jinak ten kód je na výpočet difuzní barvy u perpixel (dot3) osvětlení (třeba jako má Doom3 a kdejaká dnešní hra). Výpočet spekulární barvy jsem vyhodil, aby to nebylo zbytečně dlouhé. Tohle je spíš pro rozšíření obzorů.Kód:----- arb ps 2.0 ----- const char diffuse_prg_asm[] = "!!ARBfp1.0\n" "TEMP tex, col;" "ATTRIB texcoord = fragment.texcoord;" "ATTRIB primcol = fragment.color.primary;" "PARAM light_col = program.local[0];" "PARAM consts = {2, -1, 0, 0};" "OUTPUT outcol = result.color;" "TEX tex, texcoord, texture, 2D;" "MAD tex, tex, consts.x, consts.y;" "MAD col, primcol, consts.x, consts.y;" "DP3 col.a, tex, col;" "MUL tex, light_col, primcol.a;" "MUL outcol, tex, col.a;" "END"; glGenProgramsARB(1, &diffuse_prg); glBindProgramARB(GL_FRAGMENT_PROGRAM_ARB, diffuse_prg); glProgramStringARB(GL_FRAGMENT_PROGRAM_ARB, GL_PROGRAM_FORMAT_ASCII_ARB, strlen(diffuse_prg_asm), diffuse_prg_asm); ----- ati ps 1.x ----- diffuse_prg = glGenFragmentShadersATI(1); glBindFragmentShaderATI(diffuse_prg); glBeginFragmentShaderATI(); // Pass #1: glSampleMapATI(GL_REG_0_ATI, GL_TEXTURE0_ARB, GL_SWIZZLE_STR_ATI); // color in the texture // reg0 = L.H glColorFragmentOp2ATI(GL_DOT3_ATI, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_SATURATE_BIT_ATI, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_BIAS_BIT_ATI | GL_2X_BIT_ATI, GL_PRIMARY_COLOR_ARB, GL_NONE, GL_BIAS_BIT_ATI | GL_2X_BIT_ATI); // reg0 = reg0 * con0 = (L.H) * light_color glColorFragmentOp2ATI(GL_MUL_ATI, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_NONE, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_NONE, GL_CON_0_ATI, GL_NONE, GL_NONE); // reg0 = reg0 * primary_color.alpha = (L.H) * light_color * intensity glColorFragmentOp2ATI(GL_MUL_ATI, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_NONE, GL_REG_0_ATI, GL_NONE, GL_NONE, GL_PRIMARY_COLOR_ARB, GL_ALPHA, GL_NONE); glEndFragmentShaderATI(); ------ nv ps 1.x ------ //setup the register combiners to use 1 general combiner (max. 2 on GF 4 MX) glCombinerParameteriNV(GL_NUM_GENERAL_COMBINERS_NV, 1); //setup the combiner 1 glCombinerInputNV(GL_COMBINER0_NV, GL_RGB, GL_VARIABLE_A_NV, GL_TEXTURE0_ARB, GL_EXPAND_NORMAL_NV, GL_RGB); glCombinerInputNV(GL_COMBINER0_NV, GL_RGB, GL_VARIABLE_B_NV, GL_PRIMARY_COLOR_NV, GL_EXPAND_NORMAL_NV, GL_RGB); glCombinerInputNV(GL_COMBINER0_NV, GL_RGB, GL_VARIABLE_C_NV, GL_CONSTANT_COLOR0_NV, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_RGB); glCombinerInputNV(GL_COMBINER0_NV, GL_RGB, GL_VARIABLE_D_NV, GL_PRIMARY_COLOR_NV, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_ALPHA); glCombinerOutputNV(GL_COMBINER0_NV, GL_RGB, GL_SPARE0_NV, GL_SPARE1_NV, GL_DISCARD_NV, GL_NONE, GL_NONE, GL_TRUE, GL_FALSE, GL_FALSE); //setup the final combiner glFinalCombinerInputNV(GL_VARIABLE_A_NV, GL_SPARE0_NV, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_RGB); glFinalCombinerInputNV(GL_VARIABLE_B_NV, GL_SPARE1_NV, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_RGB); glFinalCombinerInputNV(GL_VARIABLE_C_NV, GL_ZERO, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_RGB); glFinalCombinerInputNV(GL_VARIABLE_D_NV, GL_ZERO, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_RGB); glFinalCombinerInputNV(GL_VARIABLE_G_NV, GL_PRIMARY_COLOR_NV, GL_UNSIGNED_IDENTITY_NV, GL_ALPHA); glEnable(GL_REGISTER_COMBINERS_NV);
Petrik: Ty tvoje poslední posty jsou přesně to o čem jsem mluvil.
Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
Blog o mobilní technice -> [WWW]
C2D Wolfheart stabilized...CoolingSys completed...Aurora 3D Black...full 120mm Wolfheart
WinXP && Gentoo Powered Wolfheart http://img215.imageshack.us/my.php?i...pgentooqt2.jpg
Intel Core2Duo E6300 1.86@3.2GHz cooled by Ninja Plus| Gigabyte DS4 | 1024MB Kingston 750@920MHz | sound | Gigabyte X1650Pro SilentPipe II | TEAC 40x & Toshiba DVD-RW | WD800JB 80GB | Logitech MX510 | Fortron 300W NP(PN) | MS Sidewinder Strategic Commander|Acer 1721hm
C366 2@1,85V 32MB RAM, Slackware 9.1 router connected to Chello
C2D Wolfheart stabilized...CoolingSys completed...Aurora 3D Black...full 120mm Wolfheart
WinXP && Gentoo Powered Wolfheart http://img215.imageshack.us/my.php?i...pgentooqt2.jpg
Intel Core2Duo E6300 1.86@3.2GHz cooled by Ninja Plus| Gigabyte DS4 | 1024MB Kingston 750@920MHz | sound | Gigabyte X1650Pro SilentPipe II | TEAC 40x & Toshiba DVD-RW | WD800JB 80GB | Logitech MX510 | Fortron 300W NP(PN) | MS Sidewinder Strategic Commander|Acer 1721hm
C366 2@1,85V 32MB RAM, Slackware 9.1 router connected to Chello
Seznam několika her s podporou dual-core cpu....
http://forumz.tomshardware.com/games...pict94969.html
Ati nebude mit nikdy asi ovladace pro linux ....
1. nikdy neumela ovladace
2. a uz vubec ne pro linux ...
BTW, k threadu ...
Musim priznat, ze na blbem desktopu s WinXP (hry) mi pripada dual nanic ...
Ovsem treba posledni kernely se SMP a 2x Dual core, treba, to je jina kava ...
Staci jen instalace Slackware se zaplym a vyplym SMP (balicky jsou i486) a je to BRUTALNI rozdil ..... Jen kdyby to DVD cetlo rychleji ...
Ovsem ve hnus Windows je mi dual nanic .... Ale tam je mi to taky uplne ukradeny ....
Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
Atari 1040 STe - game machine :-)
Atari 800XE - game machine also :-)
MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter
tak si to DVD nakopiruj na disk
No ATI uz patri pod AMD, tak ta sance na dobre ovladace snad bude...ovladace umi, ale proc nema tu akceleraci netusim - pod klasickem X hardwarove bezi. Btw. nVidia pro G80 ovladace vyzaduje cisty (cti preinstalovany) system![]()
No pod XP si to predstavit umim, ale tech programu jeste tolik neni...ale na Viste budeme radi za kazde jadro![]()
C2D Wolfheart stabilized...CoolingSys completed...Aurora 3D Black...full 120mm Wolfheart
WinXP && Gentoo Powered Wolfheart http://img215.imageshack.us/my.php?i...pgentooqt2.jpg
Intel Core2Duo E6300 1.86@3.2GHz cooled by Ninja Plus| Gigabyte DS4 | 1024MB Kingston 750@920MHz | sound | Gigabyte X1650Pro SilentPipe II | TEAC 40x & Toshiba DVD-RW | WD800JB 80GB | Logitech MX510 | Fortron 300W NP(PN) | MS Sidewinder Strategic Commander|Acer 1721hm
C366 2@1,85V 32MB RAM, Slackware 9.1 router connected to Chello
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
dalsi dukaz toho, kudy se bude vyvoj ubirat... neni potreba se hadat- je jasne ze vyznam to ma a mit bude - jen nektery vyvojari budou muset prekousnout to, ze s tim budou mit vice prace.
A i "singlecore" programy na svem C2D vyuziju - viz nedavno, kdyz jsem dekryptoval heslo (jedno jadro na 100%) a mezitim jsem hral NFS Carbony na max detaily (o tom ze je to shit ani nemluvim) affinita na druhe jadro.
Tento thread zda se byt nekonecny...![]()
KOMPÍK1: E8400 4Ghz, NH-U12F, GB EX38-DS4, 4x1GB Kingston HyperX 1066Mhz, Asus HD4870(840/4000)+AC S1+NoctuaP12, 36GB raptor,2x250GB, 2x1TB-usb, X-FI E.G.+Genius HT5.1 5000, Samsung 275T, A+Case X-Blade, Fortron 500W
KOMPÍK2: E6850 3,4Ghz ACfreezer7P, Asus P5B Dlx, 2x1GB Kingston HyperX 760Mhz, 8800GT(700/1700/2000)+AC S1+NoctuaS12, 160GB, 750GB-usb, Dell 248wfp, Coolermaster Elite, Asus 450W
KOMPÍK3: X2 4800+ BOX, Asus M2V-K8T89, 3GB 667Mhz, Ati Sapphire X800, 80+320GB, Samsung 2243NW, EC 300W
PS3 slim, Iphone 4G 32GB JB, Xtremer Pro 2x2TB
Btw ohledně vývojářů (konkrétně her). Nejlepší by bylo, kdyby si tu lidé přečetli ten starší rozhovor s tvůrci novýho Unreal enginu. Ti se vyjadřovali celkem rozsáhle i k programování MT a bylo to velmi zajímavé počtení. Je to trochu odbornější, ale určitě mnohem poučnější, než PR kecy našeho šaška z Valve.
Nevim, jestli už tu někde na začátku threadu padl ten link a moc se mi ho nechce teď dohledávat, snad si pak někdy najdu víc času, ale koho ta problematika doopravdy zajímá, tak by si to měl najít. Je tam dobře řečeno, proč programování multithreadově nečeho tak rozsáhlého jako je Unreal engin, je takový průser.
Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Tak jsem si dal tu práci a našel jsem si ten rozhovor. Někteří nejmenovaní jedinci by si ho radši měli přečíst hned několikrát
http://www.anandtech.com/cpuchipsets...yes&i=2377&p=3 ....na této konkrétní stránce /doporučuju ale přečíst všechny/ je hned několik věcí se kterýma bych tu mohl dementovat dost výkřiků některých lidí, co vidí programování pro multi-core opravdu dost jako pohádku.
Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Nikto to tu nevidi ako pohadku, ale takisto to nepovazuje za nemozne.
E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore
"Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH
Ako pre kohoTo ze ty si drzgresle je jina vec :-P
E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore
"Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH
No jo, ale myslim ze nejsem sam, kdo chce mit ve hrach lepsi AI, fyziku a pod a jestlize to se SC nelze, protoze to jedno jadro proste neutahne, tak vyvoj MT SW, se kterym to mozne bude na vicejadrovych CPU, se zda jako pomerne logicke reseni, zvlaste, kdyz se vicejadrova CPU stavaji finance dostupne i pro bezne uzivatele. Dalsi reseni, totiz vyuziti GPU, je zda se daleko narocnejsi pro vyvojare, nezli vyvoj MT SW, jelikoz nejenom, ze moderni GPU se chovaji jako mnohojadrova CPU (48 "jader" a vice), takze vyvoji MT SW se stejne vyhnout nelze, ale navic jsou zatim velike problemy s kompatibilitou mezi jednoltivymi typy GPU, jejich driveru a verzi DirectX. Tak jako tak, aplikace, ktere potrebuji vysoky vykon, se jiz proste ST psat nedaji, jelikoz vykon SC CPU nelze se soucasnou architekturou zvysovat do nekonecna. Toho jsi jsou vedomi predevsim vyrobci CPU a proto misto vysokych frekvenci jednojadrovych CPU planuji pro budoucnost spise neco na zpusob dnesnich GPU, totiz vysoce paralelni, mnohajadrova CPU s relativne nizkou frekvenci, ktere budou mit jako bonus pomerne nizkou spotrebu. Niagara od Sunu ci Cell od IBM a spol jsou toho zdarnym prikladem. To je proste budounost at se nam to libi, ci nelibi. A i kdyby se nejakym zazrakem objevila nova architektura, se kterou bude mozne dosahnout vysokeho ST vykonu, nebude drazsi vyvoj MT SW na skodu, protoze vzdy pujde spojit vice techto vykonnych SC CPU a dosahnout tak nalezite vetsiho vykonu.
Par sikovne vybranych casti z toho clanku, aby mi to hralo do karet:
Tim gave us some extremely interesting information. Yes, the extra computing power of multi-cores is welcome in the gaming industry. Better game physics, animation and intensive and accurate sound effects are made possible with more than one core.
This galactic domination game, which has a lot of emphasis on diplomacy, research and empire management, needs an AI with the most complex decisions. By multithreading this engine, it is possible that the game engine is thinking while the player is playing instead of working turn-based. In the next years, we may expect much better AI.
The good news for Intel, AMD and others is that the CPU will play a much more important role again. Physics, Artificial Intelligence and animation can be improved significantly by being parallelised and using the extra capabilities in dual core CPUs.
"Most of the current multi-threaded software is developed with an eye at keeping inter-thread messaging and synchronization as low as possible because both have a significant cost. This cost will be lowered by an ordered of magnitude by multiple cores on a single die giving in turn more flexibility for the programmers.
Applications which got low speed-ups by going multi-threaded due to the overhead of fine-grained locking mechanisms will be able to exploit multiple-processors with fast interprocessor communications much better."
Luckily, Intel's Yonah and AMD's Dual Athlon 64 cores show that better multi-core CPUs are on the way. At that point in time, we are entering the multi-core engine for real. And we can only applaud that because it unleashes a massive amount of CPU power upon the developers.
Zda se tedy, ze tu mame na vyber: budto normalni, ST, snadneji napsane hry se soucasnou AI, fyzikou, a pod. anebo drazsi, ale o dost lepe vypadajici a hratelnejsi hry s lepsi AI, fyzikou a pod....co si kdo vybere? Nekteri jedinci zde na foru jednoznacne prvni volbu - gratuluji, ja preferuji moznost druhou
Naposledy upravil Petrik; 04.12.2006 v 02:47.
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
Petrik> Otázka je jestli si ty hry vůbec kupuješ.
Imho už radši tuto diskuzi nechám dál plynout a nebudu se už vyjadřovat. Ona je totiž úplně o ničem - po tom posledním postu už jsem o tom pevně přesvědčen.
Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
Blog o mobilní technice -> [WWW]
No to je otazka nazoru, zda je, ci neni o nicem. Pro me z tohoto threadu napriklad vyplinulo, ze dva nejlepsi herni enginy budoucnosti, totiz Unreal a Valve engine, jsou vyvijene jako vice vlaknove. A nemyslim si, ze to bude "prasarna se snizenou vystupni kvalitou", jak to zde nazval Eagle. Az se budu koukat po novem zeleze, mam jasno, jaky CPU budu chtit, jelikoz tyto hry si budu chtit zahrat v co nejlepsi kvalite. Myslim, ze podobnou otazku, totiz zda koupit ci nekoupit DC, zde resi hodne lidi a myslim, ze tento thread, i pres jeho delku, jim bude napomocen. Zaver je totiz zcela jasny: kdo chce hrat nejnovejsi herni tituly, ktere vyjdou pristi rok, v plne kvalite, jinou volbu nez DC prakticky nema. To je ponekud jiny zaver, nez jaky vyplinul z Eaglovych clanku o tom, ze DC jsou vyhozene penize a take z jeho velmi fundovanych postu zde na foru, ve kterych zaryte tvrdil, ze hra MT napsat proste nejde a hotovo...
desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1
ked chces hrat tituly, ktore vyjdu buduci rok tak nebudes kupovat dc teraz za terajsie ceny, kupis si ho ked ho naozaj budes "potrebovat" na hranie za nizsiu cenu, alebo za tu istu cenu kupis novsiu reviziu/technologiu .. takze to co eagle stale tvrdi pravda je .. teraz je dc naozaj zbytocne, ak uvazujes v rovine aplikacii podporujucich dc ..
| intel i3 12100f | noctua NH-U12F | asus TUF Z690-plus | kingston 32GB 3600 | gigabyte RTX2070 super
| samsung SSD 860 EVO 250GB | wd 20earx | benq cosi 27"| logitech G600 | microsoft X6
| seasonic S12-430 | diy acrylic ikea kallax case
| “The future is already here—it is just unevenly distributed.”
Tohle jim nevysvětlíš. Navíc je otázkou, zda i u těchto připravovaných her by single-core nezvládnul utáhnout plynulé hraní. Když to vztáhnu na dnešek, tak Quake 4 taky běží na DC rychleji, ale ta hra je stejně limitována grafikou, tak je úplně jedno, zda jí bude člověk hrát na SC vytíženém na 90 % nebo na DC vytíženém na 45 %. Vývojář hry, který limituje svůj produkt jen na drahá řešení, si pod sebou podřezává větev.
Co sa tyka optimalizovania ja vidim pre vyvojarov softwaru dve moznosti, kedze sa nepojdem smerom zvysovania vykonu jadra, ale cestou zvysovania poctu jadier. Takze ako vyvojar mam dve moznosti:
1) optimalizujem - budem konkurencieschopny, ludia budu moj software kupovat lebo bude dobry = zarobim
2) neoptimalizujem - nebudem konkurencieschopny, kedze konkurencia bude optimalizovat a nikto moj software kupovat nebude, pretoze to bude pomaly srot = mozem si zbalit veci a zavret zivnost.
E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore
"Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH
Myslim, ze jde jeste o neco jineho .... Co je pred optimalizaci ...
A to schopnost dobre prodat ....
Napriklad, kdyby dnes nekdo dokazal zastavit piraty.
Jsem presvedcen, ze IHNED skonci hrani na PC.
Jakmile skonci hrani na PC vyresi to mnoho veci.
1. U PC bude upgrade pouze kvuli vykonu CPU = totalni zmena platformy ...
2. Cena her na konzoli pada drasticky dolu, nebot kazda domacnost bude mit aspon jednu konzoli. Take to znamena: konzole = no problem
Zatim se to ridim, tim, ze je vzdy extremne narocna 3D alikace (optimalizace, neoptimalizace) - treba 3Dmark a protoze se kazdy mesic sype novy HW, tak se to ryche dozene ... Jenze tak to nemuze byt donekonecna ...
Coz se taky projevuje tim, ze na konzole vychazi jednou tolik her, nez na PC ...
Optimalizace jsou fajn, ale kazda nova verze 3D prostredi (directX a opengl) = generacni propad jakekoliv karty ..... a to je porad dokolecka ...fuj.
Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
Atari 1040 STe - game machine :-)
Atari 800XE - game machine also :-)
MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
Toto téma si právě prohlíží 2 uživatelů. (0 registrovaných a 2 anonymních)