Ahoj,
řeším jeden problém se zákazníkem, který si přes nás koupil podvodní pouzdro DiCaPac.
http://www.dicapac.cz/
Zákazník tvrdí, že mu po prvním natáčení nateklo do pouzdra asi půl deci vody a kamera od té doby nefunguje na baterie, funguje jen po připojení kabelem do zásuvky. Žádný dokument, který by to potvrzoval, zatím v ruce nemá. Nemá ani nákupní doklad od kamery.
Zákazník od nás požaduje úhradu kamery (nějaká poloprofesionální, asi 2,5 roku stará, původní cena prý 38000 Kč) + náklady na zapůjčení jiné kamery po dobu neschopnosti této kamery.
Našel jsem si zákon o odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobku viz link, ale logicky se tam píše, že za vady je odpovědný výrobce nebo dovozce.
http://www.businessinfo.cz/cz/clanek.../1001184/5120/
Odkázal jsem tedy zákazníka na dovozce, od kterého zboží pochází, ten jej však odmítl s tím, že s ním nemá žádný právní vztah.
Jak to tedy je? Má právo zákazník vymáhat škodu od nás jako od prodejce, nebo ji může žádat pouze po dovozci / výrobci?
Díky za rady.