Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Member Avatar uživatele Busch
    Založen
    24.06.2003
    Bydliště
    Praha & Olomouc
    Příspěvky
    212
    Vliv
    273

    Standardní Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    Je to sice trochu OT, ale věřim že sou tady lidi,co mi pomůžou
    Kupoval jsem na eva.cz espressovar KRUPS za cca 11tis. Po druhé uvařené kávě ovšem, začal jineom hučet, jinak out. Zavolal sem na reklamace do eva.cz, tam mi řekli,ať jim to buď pošlu na reklamaci,že to dají do servisu, nebo ať to dám do servisu tady (mám ho kousek od domu). Takže sem to dal tady do autorizovanýho servisu...Prvni týden že říklali, že objednávají nejaký náhradní díly. Druhý týden a následující, že to poslali do servisu do Karlových Varů a že jim to ještě neposlali zpátky. Dneska což je nějaký 33 den jsem tam zašel, že chci napsat papír že to nestilhli do 30dnů a na eva si nechám vrátit peníze. Servisman mi ovšem sdělil,že mi ho napsat nemůže, protože to espresso ztratila pošta (nevim, jestli když ho poslila on do toho druhýho servisu, nebo oni mu zpátky) a že v tom balíku byl taky faktura (krups nemá záručák) a že bez té mi to napsat nemůže. že už to s poštou řeší a hned jak to bude tak se mi ozve.
    Vypadá to, že ten servisák by mi ten papír rád napsal (je mu to vlastne jedno). Ale řekl bych, že by mu mela stačit kopie faktury,co sem si udělal,aby to vyjadření napsal,ne? Diky za rady.
    Pentium DC E2140 @ 2,56 GHz| SCYTHE Ninja PLUS Rev.B | Gigabyte P35-DS3 Rev 2.0 | A-DATA 2x1GB | MSI RX2600PRO-T2D256EZ/D2 | Western Digital 5000AAKS | Samsung SH-S203N | CORSAIR VX450 | HP LP1965 | Sharkoon Rebel 9 | Logitech Ultra X Premium

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    tebe absolutne nemusi zajimat, kdo muze za to, ze reklamace neni vyrizena. jdi tam s nekym jeste jednou, klidne si to nahraj na diktafon, a nech si per huba potvrdit, ze to jeste neni hotove. stejne tak ti to muze potvrdit ten, kdo tam s tebou pujde.

    a nakonec dve poznamky: 1) bylo by pro tebe x krat jednodussi odstoupit od smlouvy behem 14denni lhuty, pokud jsi ji tedy neprosvihl, 2) kdyz uz jsi to reklamoval, mel jsi ihned chtit vymenu za novy kus, coz je tvoje pravo.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3
    Member Avatar uživatele Busch
    Založen
    24.06.2003
    Bydliště
    Praha & Olomouc
    Příspěvky
    212
    Vliv
    273

    Standardní Re: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    Ale ja protrebuju potvrzei pro ten eshop,ze to nestihli, nebo to jim mam poslat dopis, ze to nestihli, ale serivis mi to nechce potvrdit pisemne?

    To odstoupeni do 14 dnu se da udelat i v pripade, ze vyrobek chvili funguje a pak se pokazi? Mel sem za to ze v tom pripade je to standard rekalamce. Treba z duvodu,ze bych dostal vyrobek funkcni a schvalne ho znicil.
    Pentium DC E2140 @ 2,56 GHz| SCYTHE Ninja PLUS Rev.B | Gigabyte P35-DS3 Rev 2.0 | A-DATA 2x1GB | MSI RX2600PRO-T2D256EZ/D2 | Western Digital 5000AAKS | Samsung SH-S203N | CORSAIR VX450 | HP LP1965 | Sharkoon Rebel 9 | Logitech Ultra X Premium

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    Citace Původně odeslal Busch Zobrazit příspěvek
    Ale ja protrebuju potvrzei pro ten eshop,ze to nestihli, nebo to jim mam poslat dopis, ze to nestihli, ale serivis mi to nechce potvrdit pisemne?

    To odstoupeni do 14 dnu se da udelat i v pripade, ze vyrobek chvili funguje a pak se pokazi? Mel sem za to ze v tom pripade je to standard rekalamce. Treba z duvodu,ze bych dostal vyrobek funkcni a schvalne ho znicil.
    nezalezi na tom, jestli se vyrobek pokazi nebo ne. ze zakona mas 14 dni na odstoupeni od smlouvy, at se deje, co se deje
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5
    Member Avatar uživatele Busch
    Založen
    24.06.2003
    Bydliště
    Praha & Olomouc
    Příspěvky
    212
    Vliv
    273

    Standardní Re: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    Diky, moje chyba. Napsal sem mail na eva.cz, tak uvidim, co mi odpovi oni.
    Pentium DC E2140 @ 2,56 GHz| SCYTHE Ninja PLUS Rev.B | Gigabyte P35-DS3 Rev 2.0 | A-DATA 2x1GB | MSI RX2600PRO-T2D256EZ/D2 | Western Digital 5000AAKS | Samsung SH-S203N | CORSAIR VX450 | HP LP1965 | Sharkoon Rebel 9 | Logitech Ultra X Premium

  6. #6
    Member Avatar uživatele Busch
    Založen
    24.06.2003
    Bydliště
    Praha & Olomouc
    Příspěvky
    212
    Vliv
    273

    Standardní Re: Reklamace přes 30 dní+ztráta zásilky

    Tak vyřešeno, dneska sem tam byl znova, asi minule nepochpil že mám kopii faktury co je v tom ztracenym baliku nabo sme si nerozumneli...hlavni je, ze papir ze to nestihli vypsal
    Ted už jenom vybrat nahradu za ten Krups, co sem slyšel,tak se hodně kazi

    Diky za pomoc rikso
    Pentium DC E2140 @ 2,56 GHz| SCYTHE Ninja PLUS Rev.B | Gigabyte P35-DS3 Rev 2.0 | A-DATA 2x1GB | MSI RX2600PRO-T2D256EZ/D2 | Western Digital 5000AAKS | Samsung SH-S203N | CORSAIR VX450 | HP LP1965 | Sharkoon Rebel 9 | Logitech Ultra X Premium

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Doba reklamace 30 dnů
    Založil tovr1203 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 17.11.2005, 11:36
  3. Reklamace u velkoobchodu (THD) - 30 dnů
    Založil chessman v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 06.03.2004, 21:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •