Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 27

Téma: Je to pravda?

  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní Je to pravda?

    Soused uz 2X posobe v 1 tydnu rekalmoval Geeforce2MX a chce po me abych mu ji jeste jednou odpalil a zepry podle zakona ma po třech reklamacích posobě v jednom mesici narok na vraceni peněz?
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Ústí nad Orlicí (home), Praha (school)
    Příspěvky
    956
    Vliv
    287

    Standardní

    je to pravda, ale nemusi to byt v jednom mesici, muze to bejt kdykoliv v zarucni dobe
    KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG!
    AMD Barton 2500+@2300MHz (209x11; 1,65V) Zalman 7000A AlCu Asus A7V880 VM 512 MB DDR 400 Mhz 5ns Microstar GeForce Ti 4200 64 MB 316/610 Hitachi 80 GB S-ATA Seagate Barracuda IV 60 GB Nec DVD+-RW 1300A Teac 524E 40x24x10 Creative Audigy Genius Home Theater 5.1 Wood Eurocase Bigtower 763 Moded Edimax 10Mb/s LAN Genius F-23 Leadtek Winfast TV 2000 XP Deluxe Samsung 172X Microsoft Intelimouse Optical Umax WK9000 klávesnice Fortron 350W 120 Fan Silent 14512 - 3D Mark 2001 (eště mu dám trošku pokouřit)

  3. #3
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    V podstatě je pravda, že po 3 stejných závadách máš nárok na vrácení peněz, ty ti ale nemusejí dát hned, klidně jim to bude trvat měsíc...

    (u nás teď řešíme jednu finální reklamačku NOKIE a chlápek se čtyřma opravenkama pořád čeká na prachy - má na ně nárok - ale my jako firma mu je nedáme, dokuď nám Nokia nezaručí, že na to dostaneme dobropis)...

    Jinak, kdyby mi někdo v krátké době přinesl 3 stejný závady (a jak píšeš na vyměněném zboží), tak mu už nikdy nic nevyměním bez vyjádření servisu!

    A toho tvýho souseda bych přizabil a tobě, jestli mu v tom pomáháš bych aspoň zpřerážel pracky! (nic ve zlým)!
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    nene poprve to bylo pry?nevim nebyl sem u vymeny? prachem a vetrak se zastavil a grafarna se upekla...dali mu novou, a behem tydne smrad...a neco se na te grafarne skratlo a normalne uhorela...a tedka mi rikal ze normalne by to nedelal ale ze ho napadlo ze gdyz to gdysik kupoval za +-5000penez a tedka by za to mel docela dobrou grafarnu by nebylo spatne to odpalit a dostat prachy na novou...coz mi prijde jako dobry napad a jen se ujistuju jestli to s tema prachama na 100% de to že bude čekat nevadi ma založni Voodoo3 a to docela jeste dost stiha
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  5. #5
    ex Warlord mince Avatar uživatele Miralis
    Založen
    30.01.2003
    Bydliště
    Holasice
    Věk
    46
    Příspěvky
    1 089
    Vliv
    286

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    V podstatě je pravda, že po 3 stejných závadách máš nárok na vrácení peněz, ty ti ale nemusejí dát hned, klidně jim to bude trvat měsíc...

    (u nás teď řešíme jednu finální reklamačku NOKIE a chlápek se čtyřma opravenkama pořád čeká na prachy - má na ně nárok - ale my jako firma mu je nedáme, dokuď nám Nokia nezaručí, že na to dostaneme dobropis)...

    Jinak, kdyby mi někdo v krátké době přinesl 3 stejný závady (a jak píšeš na vyměněném zboží), tak mu už nikdy nic nevyměním bez vyjádření servisu!

    A toho tvýho souseda bych přizabil a tobě, jestli mu v tom pomáháš bych aspoň zpřerážel pracky! (nic ve zlým)!
    taky nemam rad lidi ktery veci nici umyslne, neni to fer vuci vyrobci.... ale co nadelas, lidi sou sobci a mysli jen na sebe.
    Predminuly tyden se mi posral disk kterej sem mel 2,5 roku, dal sem ho na reklamaci... tyden sem cekal a dostal sem jinej a byl sem rad... byla to 20/5400 a dali mi 20/7200.... sice sem cekal ze dostanu 40/5400 ale i tak sem byl rad.... a ani me nenapadlo na ne vybalit neco jako: je to neopravitelny tak mi vratte penize!
    ... lidi by se meli nad sebou trosku zamyslet a ne jen chtit na vsem vermomoci vydelat... je mi z toho nekdy na bliti...
    HP Spectre x360 14-ea0002nc

  6. #6
    ex Warlord mince Avatar uživatele Miralis
    Založen
    30.01.2003
    Bydliště
    Holasice
    Věk
    46
    Příspěvky
    1 089
    Vliv
    286

    Standardní

    Citace Původně odeslal -Ja8k1-
    nene poprve to bylo pry?nevim nebyl sem u vymeny? prachem a vetrak se zastavil a grafarna se upekla...dali mu novou, a behem tydne smrad...a neco se na te grafarne skratlo a normalne uhorela...a tedka mi rikal ze normalne by to nedelal ale ze ho napadlo ze gdyz to gdysik kupoval za +-5000penez a tedka by za to mel docela dobrou grafarnu by nebylo spatne to odpalit a dostat prachy na novou...coz mi prijde jako dobry napad a jen se ujistuju jestli to s tema prachama na 100% de to že bude čekat nevadi ma založni Voodoo3 a to docela jeste dost stiha
    kupoval to ve velkoobchode nebo maloobchode? ja jen aby mu porad nedavali neco jinyho za to.... firme se enchce davat 5,000 kdyz je to stary napr. 2 roky... jednou se muze stat ze mu reknou ze to zprasil on, zbavi ho zaruky a nebude mit nic... a uprimne: docela to takovym lidem preju
    HP Spectre x360 14-ea0002nc

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    ja to nekupoval to sused ale velkosklad to neni je to jaky si normalni obchod s PC
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  8. #8
    Senior Member
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Ústí nad Orlicí (home), Praha (school)
    Příspěvky
    956
    Vliv
    287

    Standardní

    Citace Původně odeslal Warlord
    Citace Původně odeslal Vykuk
    V podstatě je pravda, že po 3 stejných závadách máš nárok na vrácení peněz, ty ti ale nemusejí dát hned, klidně jim to bude trvat měsíc...

    (u nás teď řešíme jednu finální reklamačku NOKIE a chlápek se čtyřma opravenkama pořád čeká na prachy - má na ně nárok - ale my jako firma mu je nedáme, dokuď nám Nokia nezaručí, že na to dostaneme dobropis)...

    Jinak, kdyby mi někdo v krátké době přinesl 3 stejný závady (a jak píšeš na vyměněném zboží), tak mu už nikdy nic nevyměním bez vyjádření servisu!

    A toho tvýho souseda bych přizabil a tobě, jestli mu v tom pomáháš bych aspoň zpřerážel pracky! (nic ve zlým)!
    taky nemam rad lidi ktery veci nici umyslne, neni to fer vuci vyrobci.... ale co nadelas, lidi sou sobci a mysli jen na sebe.
    Predminuly tyden se mi posral disk kterej sem mel 2,5 roku, dal sem ho na reklamaci... tyden sem cekal a dostal sem jinej a byl sem rad... byla to 20/5400 a dali mi 20/7200.... sice sem cekal ze dostanu 40/5400 ale i tak sem byl rad.... a ani me nenapadlo na ne vybalit neco jako: je to neopravitelny tak mi vratte penize!
    ... lidi by se meli nad sebou trosku zamyslet a ne jen chtit na vsem vermomoci vydelat... je mi z toho nekdy na bliti...
    zajimavy je ze takhle se vyjadrujou pouze prodejci nebo lidi "z druhy strany". rekni mi proc bys nemohl chtit vratit penize, kdyz na to mas narok? je to prece moje pravo tak proc bych ku.rva nemel chtit penize? myslim ze prodejci s lidma vyjebavaj tisickrat vic a obcas by navsteva COI jenom prospela
    KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG!
    AMD Barton 2500+@2300MHz (209x11; 1,65V) Zalman 7000A AlCu Asus A7V880 VM 512 MB DDR 400 Mhz 5ns Microstar GeForce Ti 4200 64 MB 316/610 Hitachi 80 GB S-ATA Seagate Barracuda IV 60 GB Nec DVD+-RW 1300A Teac 524E 40x24x10 Creative Audigy Genius Home Theater 5.1 Wood Eurocase Bigtower 763 Moded Edimax 10Mb/s LAN Genius F-23 Leadtek Winfast TV 2000 XP Deluxe Samsung 172X Microsoft Intelimouse Optical Umax WK9000 klávesnice Fortron 350W 120 Fan Silent 14512 - 3D Mark 2001 (eště mu dám trošku pokouřit)

  9. #9

    Standardní

    Podle me to zas takova svinarna neni. Kdyz se neco dvakrat za sebou takhle posere samo, tak tak to neni zas tak hrozny dodelat to po treti. Pokud by se to rozbilo opravdu samo, tak bych to asi taky dodelal potreti. Ale pokud bych to rozbil svoji neopatrnosti, tak bych byl rad, ze to dostanu opraveny.
    Thorton 2400@2133MHz Asus av8x-x FX5600 128MB Philips 107P E-Dimensional 3DGLASES

  10. #10
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    V podstatě je pravda, že po 3 stejných závadách máš nárok na vrácení peněz, ty ti ale nemusejí dát hned, klidně jim to bude trvat měsíc...

    (u nás teď řešíme jednu finální reklamačku NOKIE a chlápek se čtyřma opravenkama pořád čeká na prachy - má na ně nárok - ale my jako firma mu je nedáme, dokuď nám Nokia nezaručí, že na to dostaneme dobropis)...

    Jinak, kdyby mi někdo v krátké době přinesl 3 stejný závady (a jak píšeš na vyměněném zboží), tak mu už nikdy nic nevyměním bez vyjádření servisu!

    A toho tvýho souseda bych přizabil a tobě, jestli mu v tom pomáháš bych aspoň zpřerážel pracky! (nic ve zlým)!
    IMHO: ty prachy mu date nejpozdejc do 30 dnu, jinak vam muze treba i zivnostak odebrat povoleni k podnikani pro poruseni zakona. .

    2 -Ja8k1-
    Co se tejce 3x a dost, vztahuje se to na 3 stejne zavady nebo na 3 zavady za nakou kratkou dobu (nevim kolik). A mezi nama, na vetrak ucpanej od prachu bych ti rek, ze si mas (respektive ten clovek) uklizet v pocitaci a poslal bych te domu.

  11. #11

    Standardní

    ad. IMHO: ty prachy mu date nejpozdejc do 30 dnu, jinak vam muze treba i zivnostak odebrat povoleni k podnikani pro poruseni zakona. .

    - no, to jsou prave dve zasadni zmeny k horsimu po 1.1.2003 - ani vyrizeni reklamace ani vyplaceni penez nebo vymena uz NENI omezena jednim mesicem...ridi se to pripad od pripadu vpodstate dle DOMLUVY mezi prodavajicim a kupujicim. (sanckce nastupuji az po poruseni domluvene doby - ale nemate-li to na papire, spatne se to dokazuje) Na druhou stranu Hradecky soud ted judikoval, ze "primerenou dobou pro vyrizeni bezne reklamace se rozumi 30 dni" (i kdyz se na tom prodavajici a kupujici nedohodli)
    Case: ATX Miditower Eurocase A 213; CD-R/RW/DVD-ROM: LG 4520b; Disketovka: noname 3,5“ 1,44 MB; Grafická karta: Sapphire ATI RADEON 9200 128bit, 128 MB, DVI, TV; Harddisk: Seagate ST380021A (Barracuda IV. 80 GB); Chladič procesoru: Titan TB D5TC SC; Klávesnice: multimediální Samsung; Monitor: ACER AL1721; Myš: Microsoft WheelMouse Optical; Paměť: 1) DIMM noname 133 MHz 128 MB 2) DIMM noname 133 MHz 128 MB; Procesor: AMD Duron 1.1 GHz; Tiskárna: OKI Pageprinter 4W; Výměnný rámeček: VIPOWER VP-10LS-66/100; Základní deska: QDI KinetiZ 7T; ZIP: NEC 100 MB, interní; Zdroj: Fortron 250W GT; Zvuková karta: 1) VIA AC´97 (integrovaná na desce) 2) SB Live 1024 Player

  12. #12
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Já mám takovej pocit, že se stále jako zákonná lhůta na vyřízení reklamace bere 30 dní, ale doba za kterou ti musí prodejce vrátit prachy při finální reklamaci není snad vůbec nikde stanovena, přičemž za rozumnou dobu se považuje opět do 30 dnů...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  13. #13

    Standardní

    kazdyho kdo zamerne neco znici a pak po nekom chce aby mu to proplatil ,tak ty lidi bych pochytal a domlatil ... je to humus a hlavne k ostatnim ... pak tam nekdo prijde s problemem a opravdu to neudelal on ... ale oni si budou myslet ze ano ,protoze treba pred tydnem ,tam jeden takovej byl ........ a co si pak pocne ,ten kterej za to nemuze

  14. #14

    Standardní

    Citace Původně odeslal DANNY
    .

    - no, to jsou prave dve zasadni zmeny k horsimu po 1.1.2003 - ani vyrizeni reklamace ani vyplaceni penez nebo vymena uz NENI omezena jednim mesicem...ridi se to pripad od pripadu vpodstate dle DOMLUVY mezi prodavajicim a kupujicim. (sanckce nastupuji az po poruseni domluvene doby - ale nemate-li to na papire, spatne se to dokazuje) Na druhou stranu Hradecky soud ted judikoval, ze "primerenou dobou pro vyrizeni bezne reklamace se rozumi 30 dni" (i kdyz se na tom prodavajici a kupujici nedohodli)
    No tak to se mi nezda, protoze podle Zakona o ochrane spotrebitele § 19 odst. 3 tech 30 dnu porad plati .. Vidim, ze je v tom pekny b.ordel
    JIUHB DLT3C 0308 MPMW 1700+@14x167=2339MHz, 256MB DDR NANYA 333MHz CL2, GB 7VT600 1394, 120GB Seagate 7200.7+, PowerColor R9500->R9700 276/276, PCI RadioLink, LG 4160b, Samsung SyncMaster 700IFT, Creative DTT2200 .. CPU, NB, GPU watercooled by AquaCool

  15. #15

    Standardní

    Novelou byly prave tyhle ustanoveni zmeneny. Fakt uz tech 30 dni v zakone neni. Ale jak rikam, de facto to plati porad.
    Case: ATX Miditower Eurocase A 213; CD-R/RW/DVD-ROM: LG 4520b; Disketovka: noname 3,5“ 1,44 MB; Grafická karta: Sapphire ATI RADEON 9200 128bit, 128 MB, DVI, TV; Harddisk: Seagate ST380021A (Barracuda IV. 80 GB); Chladič procesoru: Titan TB D5TC SC; Klávesnice: multimediální Samsung; Monitor: ACER AL1721; Myš: Microsoft WheelMouse Optical; Paměť: 1) DIMM noname 133 MHz 128 MB 2) DIMM noname 133 MHz 128 MB; Procesor: AMD Duron 1.1 GHz; Tiskárna: OKI Pageprinter 4W; Výměnný rámeček: VIPOWER VP-10LS-66/100; Základní deska: QDI KinetiZ 7T; ZIP: NEC 100 MB, interní; Zdroj: Fortron 250W GT; Zvuková karta: 1) VIA AC´97 (integrovaná na desce) 2) SB Live 1024 Player

  16. #16
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Nejspis tam tech 30 dnu stale je. Viz. tu http://www.spotrebitele.cz/rady/vyri...aci030407.html

  17. #17

    Standardní

    Citace Původně odeslal DANNY

    - no, to jsou prave dve zasadni zmeny k horsimu po 1.1.2003 - ani vyrizeni reklamace ani vyplaceni penez nebo vymena uz NENI omezena jednim mesicem...ridi se to pripad od pripadu vpodstate dle DOMLUVY mezi prodavajicim a kupujicim. (sanckce nastupuji az po poruseni domluvene doby - ale nemate-li to na papire, spatne se to dokazuje) Na druhou stranu Hradecky soud ted judikoval, ze "primerenou dobou pro vyrizeni bezne reklamace se rozumi 30 dni" (i kdyz se na tom prodavajici a kupujici nedohodli)
    Zásadní věcí je, jestli to byl vztah podle obchodního zákoníku nebo občanského. Obchodní mezi podnikatelama, občanský pro koncového spotřebitele.

    Jinak je pravdou, že v zák. č. 634/1992 Sb. (o ochraně spotřebitele) je v § 19, odst. 3 stále toto:

    "Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit."

    Pro vztahy mezi podnikatelema, však neplatí toto ustanovení zákona o ochraně spotřebitele. Jelikož v obchodním zákoníku není automaticky definována záruka, ta platí jen pokud si ji strany smlouvy (podnikatelé) výslovně dohodnou - § 429, platí pouze odpovědnost za vady.

  18. #18
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Nejspis tam tech 30 dnu stale je. Viz. tu http://www.spotrebitele.cz/rady/vyri...aci030407.html
    ja to rikal hned...
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  19. #19

    Standardní

    Tak já si taky přisadím. Dělám trochu do audia a tak sleduju všechno dění okolo firem, co vyrábějí HiFi. Tady u nás je pár firem, co vyrábějí kvalitní repráky potažmo z nich montují bedny. Nedávno jsem četl rozhovor s jedním majitelem a ten odpovídal na otázku ohledně reklamací asi takto: "99procent všech reklamací na naše reprosoustavy se týká výškových reproduktorů, které si klienti zničí naprosto svobodně sami různými testovacími CD, přestože jsou v návodech záručních listech i prodejci výslovně varováni před takovými aktivitami, protože pravděpodobnost proražení výškových měničů při použití razantních velmi vysokých kmitočtů se téměř rovná jistotě." A na otázku, jak to tedy řeší odpověděl, že "... to prostě jako reklamaci uznají, výškáče vymění a jede se dál.." Nemůže si prý zničit pověst firmy a i když je každému jasné, čím a jak si lidi ty bedny zničili, přeto se prý zákazníci tváří velice překvapeně a že si "jenom pouštěli muziku", prostě dělají ze sebe blbce.
    Jenomže je doba, kdy spokojenost zákazníka (a jeho případný návrat ke značce, kterou už jednou koupil - a třeba úspěšně vyreklamoval nesmyslnou věc) je nadevše (viz USA a West Europe) a firmy jako M a spol. tady nebudou na věky prostě proto, že tyhle věci dělají špatně. Časem se jim to vymstí, ale my budeme dnes i zítra stejně nakupovat tam, kde nám uznají i přelomenej kábl k monitoru "to samo" anebo prokopnutej kejs "jenom palcem jsem na něj zaťukal...", protože se nám to vyplatí. Při OC teda rozhodně, no ne?
    PC:Celer 533PPGA,256RAM PC133,20GB HDD,CDint zvuk,graf VIA,.. NB:Gateway PIII 1GHz,256DDR266,ATI mobility 9200,HDD40GB,15.7\"TFT16:9,DVD,... Nokia 6310i net via ET DataNonstop přes sériový kábl/infra.

  20. #20
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    chmm, pokud sou bedny dobre navrzeny a zapojeny tak by repraky umrit nemely.

    Ale jinak mas pravdu. Spokojenost zakaznika je nade vse a prijde daleko draz napravovat povest "udelanou" na par nevyresenych reklamacich, nez ty reklamace zatahnout z vlastni kapsy. Jenze tohle si holt ne kazdej uvedomuje. Navic firma, ktera vedome prodava 80% smejdu se zakonite musi polozit, pokud bude uznavat reklamace.

  21. #21

    Standardní

    Šlo o testovací CD a na to ty bedny navržený nejsou. A když to do nich pustíš ze zesilovače, kterej má nějakej výkon...
    Jsem rád, že jsme zajedno
    PC:Celer 533PPGA,256RAM PC133,20GB HDD,CDint zvuk,graf VIA,.. NB:Gateway PIII 1GHz,256DDR266,ATI mobility 9200,HDD40GB,15.7\"TFT16:9,DVD,... Nokia 6310i net via ET DataNonstop přes sériový kábl/infra.

  22. #22
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    chmm, pokud sou bedny dobre navrzeny a zapojeny tak by repraky umrit nemely.

    Ale jinak mas pravdu. Spokojenost zakaznika je nade vse a prijde daleko draz napravovat povest "udelanou" na par nevyresenych reklamacich, nez ty reklamace zatahnout z vlastni kapsy. Jenze tohle si holt ne kazdej uvedomuje. Navic firma, ktera vedome prodava 80% smejdu se zakonite musi polozit, pokud bude uznavat reklamace.
    tak to snad ani dneska nejde mit 80% vadnych vyrobku...
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  23. #23
    Senior Member mince Avatar uživatele herma
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno / Jesenicko
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 365
    Vliv
    291

    Standardní Re: Je to pravda?

    Citace Původně odeslal -Ja8k1-
    Soused uz 2X posobe v 1 tydnu rekalmoval Geeforce2MX a chce po me abych mu ji jeste jednou odpalil a zepry podle zakona ma po třech reklamacích posobě v jednom mesici narok na vraceni peněz?
    Pokud s tímhletím blbečkem provozuješ takovéto prasárny, tak bych tě nejraději nakopal někam................ kdyby se lidi chovali trochu víc férově a schválně neničili zboží, tak by prodejci(servisy) byli více benevolentní k neoprávněným opravám. Jenže češi jsou prasat.a.......
    Basic PC: AMD Athlon64 X2 3600+ @ 4600+ | GIGABYTE GA-M55PLUS-S3G | 2*1GB DDR2 667 Adata | Leadtek 7600GT 256MB | 2* Seagate 7200.7+ 120GB SATA | 20" Samsung 205BW | DVDRW NEC ND-4551A | Chello 5000/512

  24. #24

    Standardní

    Naprostej souhlas. Taky si musime uvedomit, ze prodejci si diky velkemu procentu reklamaci tyhle naklady silne zapocitavaji do koncovych cen.
    A nejhorsi paradox je, ze mene solidni prodejce pak "ojebe" na pravech nekoho, kdo tomu moc nerozumi, necha se dorvat a dohadat a skutecne mu neco odejde "samo" bez jeho zavineni.
    Pokud si nekdo chce upgradovat komponety timhle zpusobem, je to typickej ČECH...
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  25. #25
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal -Ja8k1-
    Citace Původně odeslal Jezevec
    chmm, pokud sou bedny dobre navrzeny a zapojeny tak by repraky umrit nemely.

    Ale jinak mas pravdu. Spokojenost zakaznika je nade vse a prijde daleko draz napravovat povest "udelanou" na par nevyresenych reklamacich, nez ty reklamace zatahnout z vlastni kapsy. Jenze tohle si holt ne kazdej uvedomuje. Navic firma, ktera vedome prodava 80% smejdu se zakonite musi polozit, pokud bude uznavat reklamace.
    tak to snad ani dneska nejde mit 80% vadnych vyrobku...
    Nerikam, ze jich je 80% vadnejch, ono to treba mesic vydrzi, ale pak se to pekne vrati ze .
    Treba sem presvedcoval bejvalyho sefa, at nekupuje IBM z Madarska, paac se temer vsechny vracej na reklamaci. Nedal si rict, ze prej lidi je chtej (chteli IBM, ale ti co vedeli vocogo, si vybrali ty nemadary). Tak vlastne platil zbytecne technika, kterej je zbytecne testoval, zbytecne se prepravovaly sem a tam, zakaznici nadavali samo na nas. A to vsechno samo platil, takze by bylo podstatne levnejsi rict lidem, ze sou nespolehlivy a prodat jim neco jinyho, a tem nepoucitelnym by se neprodalo sice nic, ale i to by bylo vyhodnejsi.
    No a pokud prodava takovejch veci vic (jako ze jo, paac podle nej, cim levnejsi, tim vetsi zajem lidi, coz se ovsem muze pekne prodrazit), tak se neni cemu divit, ze reklamace, vzhledem k jejich poctu, vyrizujou dlouho a nejlepe vubec.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ - obecné a technické problémy (2.9.2007)
    Založil Anonymous v sekci fóra Optické, přenosné a jiné disk(et)y
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 29.08.2007, 22:49
  2. Digitalni zrcadlovka
    Založil Commander v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 87
    Poslední příspěvek: 26.03.2006, 13:19
  3. FAQ
    Založil sisi v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 16.11.2004, 01:07
  4. Kolik typu je RAID? (1,3,5,0,...)
    Založil Lada Zuzjak v sekci fóra Pevné disky a řadiče
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 07.11.2002, 09:04

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •