Výsledky 1 až 25 z 50

Téma: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Unhappy Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Asi před rokem a půl jsem si koupil jeden ne zrovna levný model – ASUS M6800V. Za dobu co ho mám jsem absolvoval 3+1 reklamaci, je to šmejd. Ta poslední reklamace probíhá právě teď, a je až neuvěřitelné, co si firma jako ASUS klidně dovolí. Ze třetí reklamace se mi vrátil notebook s jedním UTRŽENÝM (nefunkčním) tlačítkem a nevyřešenou závadou v přehřívání. Tak jsem si říkal, aha, hozená rukavice, pošlu to na čtvrtou reklamaci a budu chtít peníze, protože mi to sami idioti rozbili (právo jsem na to zajisté měl). Ještě ten den (příchod NTB ze 3. reklamace) jsem jim volal, co se stalo, tak mi řekli, ať to pošlu zpět, a že se to tedy vyřídí. Nenapadlo mě, jakou dělám chybu, když jsem si nenatočil na video (nebo alespoň neudělal foto) toho, jak se ta závada projevuje. Včera jsem tam volal (už se to táhne přes 14 dní (do Ostravy, bydlím v Příbrami)), co s tím, protože se mi ve statusu opravy objevilo, že je notebook zabalen a připraven k odeslání. Jsem začal tak trošku zuřit, protože k ničemu takovému nemělo dojít. A co jsem se nedozvěděl, asi po 2 hodinách vyřizování jsem dostal vyjádření, že reklamace byla neoprávněná – přehřívání ani jiné drobné závady mi neuznali, navíc to „utržené“ tlačítko údajně utržené nebylo a je plně funkční (technik s ním prý nic nedělal). Několika lidem jsem než jsem to odeslal zpět ukazoval, jak mi vrátili notebook ze servisu, aby věděli, co je to za šašky, takže mi to rozbité tlačítko mohou potvrdit, ale mám dojem, že nakonec převládne stejně jen naprostá bezmoc.

    Mluvil jsem asi tak s 5 operátory a jejich šéfem, každý tvrdil něco jiného a všichni tvrdili, že s tím nemůžou nic udělat, že technik něco napsal do protokolu. Takže: mistři v ASUSu aby se vyhnuli vyplacení náhrady (kupní ceny) klidně zfalšovali dokumenty a teď mi lžou jak když tiskne, tvrdí, že jsem jim poslal funkční věc a že jsem podvodník. Co k tomu dodat. Pravděpodobně přezkoumání znalcem z oboru? No uvidím, ale takhle zametat sebou nenechám.

    Jen dodám seznam toho, co se mi stihlo všechno rozbít, asi ani to nestačí..
    reklamace 1) výměna celého displaye (po 14 dnech užívání)
    reklamace 2) výměna kabeláže k displayi (nefungoval), výměna vadné baterie, reklamoval jsem, že se přehřívá, nic s tím neudělali, reklamoval jsem nefunkčnost mechaniky, na to zapomněli
    reklamace 3) výměna základní desky, výměna DVDRW, výměna zvukové karty, přehřívání opět nevyřešeno
    reklamace 4) utržené tlačítko, špatná funkce USB (USB 2.0 hlásí že je pouze 1.1 (po výměně MB, tam vidím jistou souvislost)), přehřívání (po 5 minutách chodu se větrák roztočí na maximum a teplota a dokud to nevychladne, teplota je vysoká a větrák se točí jak blázen) (ani rozbité USB ani přehřívání mi opět neopravili/neuznali, tlačítko viz výše)

    Opravdu nevím, co si mám myslet. Dnes jsem volal na tu ČOIku a tam mi nějaká paní řekla, že se s nima můžu leda soudit. A to se mi fakt nechce. Přecijen je to velký risk.. Za jakoukoli radu budu nesmírně vděčen, díky!

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele macher
    Založen
    23.11.2005
    Bydliště
    Brno
    Věk
    41
    Příspěvky
    501
    Vliv
    250

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    OT

    netusim co presne delas, sam vim, ze nekdy je to s reklamacema horsi, ale zas musim se postavit na stranu asusu. mesicne prodam aspon kolem 50 nb asus, reklamace se pohybuji v unosnych mezich. reklamoval jsem spoustu kousku, prumerne vyrizeni trvalo 10 prac dnu a podotykam, ze NIKDY se mi ze servisu nevratilo neco poskozene nebo neopravene.

    /OT

    jinak jako koncak nemusis jednat se servisem. dojdi s reklamacnyma protokolma k prodejci, dej nb na posouzeni a v pripade uznani zavady zadej odstupeni od smlouvy... btw, odtupeni je mozne 3x stejna zavada nebo 4x ruzna

    Notebook Dell Vostro V13 U7300, 500GB 7200rpm
    DesktopIIntel i5 750, Noctua NH-U12@Noctua NF-S12-1200, Intel SSD 80GB X25-M, 6x Samsung 1,5TB, all disk in silentmaxx, Lian Li PC-A10B, Enermax Modu82+ 625W, DVDRW LG GSA-E40L, Logitech MX Revolution, HP 3065+Dell 2007 (secondary)
    Sound Harman Kardon AVR445 + Audio-Technica ATH-W5000
    Photo Canon 450D + 18-55 IS + 70-300 IS USM
    Vehicle BMW 525i, full vybava :)

  3. #3

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Jasně, neříkám, že ten servis nefunguje, ty doby nebývají zlé a většinou to opraví. Ale to, že projde kontrolou něco rozbitého, to se prostě může stát.. Ale to jak mě obelhali mě děsí, výrobek se rozbít může, lidský faktor může selhat.. Ale řešit to podvodem, to mi moc košer nepřijde..

    A s tím prodejcem, to je pravda, to bych mohl - ale oni to stejně zase na to posouzení pošlou do Ostravy, takže je to z bláta do louže.. Navíc bych s tím musel cestovat do Prahy a to ještě na její kraj.. Přesto díky za tip..

    (Co si dovolím rozhodně tvrdit, ten model který mám je šmejd - nejsem jediný, kdo s ním má pořád problémy.. A to jak věčně nefunguje je do nebe volající.. Ocenil bych od nich, kdyby se zachovali fér, uznali můj nárok a poslali mi nabídku nových NTB..)

    P.S. V IT se sice pohybuju, ale s prodejem nemám nic společného, pouze zákazník..
    Naposledy upravil ksyrius; 29.03.2007 v 15:32.

  4. #4

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    to je nevyhoda riesenia reklamacie posielanim, pretoze nemozes pri preberani rovno odmietnut ... potom to bohuzial dopada takto nestastne :\
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele macher
    Založen
    23.11.2005
    Bydliště
    Brno
    Věk
    41
    Příspěvky
    501
    Vliv
    250

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    jinak nevim jestli ti je znamo, ze servis financie nevracia... maximalen ti poslu potvrzujici papir, ze je tam zavada a resi to tak ci tak prodejce...

    Notebook Dell Vostro V13 U7300, 500GB 7200rpm
    DesktopIIntel i5 750, Noctua NH-U12@Noctua NF-S12-1200, Intel SSD 80GB X25-M, 6x Samsung 1,5TB, all disk in silentmaxx, Lian Li PC-A10B, Enermax Modu82+ 625W, DVDRW LG GSA-E40L, Logitech MX Revolution, HP 3065+Dell 2007 (secondary)
    Sound Harman Kardon AVR445 + Audio-Technica ATH-W5000
    Photo Canon 450D + 18-55 IS + 70-300 IS USM
    Vehicle BMW 525i, full vybava :)

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele macher
    Založen
    23.11.2005
    Bydliště
    Brno
    Věk
    41
    Příspěvky
    501
    Vliv
    250

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Citace Původně odeslal macher Zobrazit příspěvek
    jinak nevim jestli ti je znamo, ze servis financie nevracia... maximalen ti poslu potvrzujici papir, ze je tam zavada a resi to tak ci tak prodejce...
    EDIT: mozna jsem spatne cetl, ale kde je udajny "podvod"?

    Notebook Dell Vostro V13 U7300, 500GB 7200rpm
    DesktopIIntel i5 750, Noctua NH-U12@Noctua NF-S12-1200, Intel SSD 80GB X25-M, 6x Samsung 1,5TB, all disk in silentmaxx, Lian Li PC-A10B, Enermax Modu82+ 625W, DVDRW LG GSA-E40L, Logitech MX Revolution, HP 3065+Dell 2007 (secondary)
    Sound Harman Kardon AVR445 + Audio-Technica ATH-W5000
    Photo Canon 450D + 18-55 IS + 70-300 IS USM
    Vehicle BMW 525i, full vybava :)

  7. #7

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Pokud by si snad někdo myslel, že by mohlo být mému utrpení někdy konec, dodávám pokračování mojí story – vše z včerejšího odpoledne..

    Jako obvykle jsem jel v pátek do školy, mám to tam tak hodinu a tři čtvrtě cesty, takže celkem štreku.. Poté, co jsem absolvoval písemku jsem normálně odjel zpět domů, (za předpokladu, že by se moje reklamace nějak hnula, měli mi z Mironetu zavolat, to neudělali).. Ve 2 jsem byl tedy doma, první co jsem udělal, že jsem mrknul do emailu a následně na stránkách ASUSu zjistil, že oprava je vyřízená. Okamžitě jsem vzal telefon a volal do Mironetu, jak to vypadá.. Tam mi nějaký informovaný inteligent v IS našel, že je to hotovo. Čtyřikrát jsem se ho zeptal, jestli si tedy můžu přijet pro nový NTB, který mám objednaný, resp. jestli mi vrátí ty peníze – on pravil, že ano.. Takže jsem skočil na první bus, který jel ku Praze, s tím, že mi to ani moc nevadí, jet tam ještě jednou, když budu mít konečně po šesti týdnech notebook..

    Po cestě autobusem, když jsme sjížděli po strakonické, z Cukráku, mi kdosi volal – pochopitelně Mironet, s tím, že to ještě opravené není.. Tak jsem málem spadnul ze sedačky a vysvětlil mu, že jsem právě na cestě a že mi tam od nich kdosi řekl, že už to vyřízené je.. Tak jsem mu oznámil, že tam tak jako tak přijedu, no a jel jsem..

    Když jsem dorazil, pochopitelně jsem se dozvěděl, že kdosi v call centru udělal chybu. Tak jsem se ptal, co s tím hodlají dělat.. Dohadovali jsme se asi 20 minut, a pak jsme došli k tomu, že zavolají do ASUS a uvidíme, jak to vypadá, pořád totiž chybělo to potvrzení o té reklamaci. Já argumentoval tím, že co se týče Ostravy, je ve statusu napsáno, že je reklamace vyřízená, tak tam ten reklamační technik (který opravdu za nic nemohl) volal, samozřejmě si ho tam přehazovali jako horkou bramboru, nakonec ho kamsi přepojili (tedy, položili mu to.. Tak tam volal znova, to už se někomu dovolal a zjistil, že člověk, který za tu opravu nese odpovědnost není přítomen (je na školení nebo poradě, ale že se za půl hodiny vrátí). Tak jsme se domluvili, že se za půl hodiny vrátím a uvidíme..

    Vrátil jsem se, a tak trochu se naplnilo moje očekávání, pochopitelně to v ASUSu nikdo nebral.. To už byl ten reklamační technik docela dost nervní. No a já taky, tak jsem si nechal zavolat ředitele pobočky (abych si vyslechl alespoň vyjádření k tomu, co mi řekli v call centru) – ten se nedostavil, protože údajně cosi zařizoval. To se mi sice nezdálo, ale měl jsem důležitější věci k řešení. Tak jsem toho technika poprosil, jestli to zkusí vytočit ještě jednou, a tentokrát to kdosi vzal.. A začali se dít věci..

    Nejprve spolu mluvili normálně, ale najednou se dostali k řešení toho, jak je možné, že tam ten notebook mají 5 týdnů (jeden týden byl v Mironetu).. Najednou se začali solidně hádat.. V ASUSu tvrdili, že notebook dostali 26.4., přičemž Mironet ho poslal dle dokladů 9.4. svou vlastní spediční firmou.. Ten omezenec z ASUSu vysvětlil, že si za to Mironet může sám, že nemají používat vlastní spediční firmu, že je to jejich problém, že se to prostě někde zatoulalo.. Tak mu ten technik řekl, jestli si nedělá srandu.. Nakonec mu tedy řekl něco ve smyslu, že se děsí toho, kdy by přes Mironet kdosi (kdo to nemá na IČO) reklamoval svůj notebook od ASUSu (tedy, už je přes sebe pravděpodobně vůbec nebudou chtít reklamovat), protože by se mohlo stát, že to v té klasické lhůtě 30 dnů vůbec nestihnou, budou muset vyplatit peníze a pak jim přijde opravený NTB, s kterým si budou moct maximálně podložit kafe..

    Nakonec se posunuli k řešení problému: došli k tomu, že ten člověk z ASUSu vůbec neví, co s tím notebookem od toho 26. do dneška, kdy ho někam odeslali (pochopitelně nevěděl kam), dělali. Proč to tam leželo přes 14 dní na skladu tedy nikdo neví a nepoví.. Nakonec z něj vypadlo, že to asi poslali na nějaké posouzení, tak ten technik už taky málem upadnul a ptal se, jestli se nezbláznili, a jak dlouho to jako ještě bude trvat.. Odpověď? 7, ale spíše 14 dní, minimálně.. Jak to všechno dopadne, to je tedy otázka. Samé růžové vyhlídky jak se zdá. Já už vůbec neměl sílu se rozčilovat, tak jsem jen prohodil, že mě mrzí, že jim přidělávám tolik starostí (těm technikům z Mironetu, kteří za to fakt nemůžou). Ještě jsem dodal, že jsem za to, co ten zmetek reklamuju zestárnul kvůli těmhle příhodám tak o 5 let, ten technik se na mě podíval, usmál se a pravil: „to mně už by muselo být 250“.. Nakonec jsme se dohodli, že zavolají oni mně, jakmile budou znát výsledek, že už se o to radši nemám starat a že se kvalitnímu call centru (do kterého se dovoláte, pokud voláte číslo reklamací ze stránek Mironetu) mám raději úplně vyhnout, nebo se alespoň nechat přepojit k odpovědnější osobě..

    Jak vidno, že mám svá práva, tedy právo držet hubu a krok, než se ASUS laskavě uráčí. Jsem opravdu moc rád, že vím, jak úžasné zákony máme – ochrana nulová.. Moje znechucení z toho všeho už překonalo únosnou míru, ale stejně, nemůžu vůbec, ale vůbec nic dělat...


    To vše jako další ukázka toho, jak ASUS jedná, call centrum v Mironetu se dnes taky předvedlo, ale na to, jak funguje ASUS CZECH v Ostravě, bude těžko něco mít..

  8. #8

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Toto by si mal precitat riaditel toho Asusu...
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  9. #9

    Standardní Re: Aušus ASUS aneb podvodníci na entou

    Citace Původně odeslal Rainbow Zobrazit příspěvek
    Toto by si mal precitat riaditel toho Asusu...
    Se obávám, že jedna věc je ta, že tam sice zaměstnávaj naprostý ignoranty, a druhá, že ty ignoranty řídí kdosi shora.. Ten technik co to posuzuje má jistě příkaz neuznat téměř nic, protože by mu třeba srazli prémie. Jako adekvátní postoj renomované značky bych bral: "Chyba se vyskytla u nás, vyberte si řešení problému, které Vám bude vyhovovat" ostatně stejně je to, jak jsem psal, pátá reklamace..

    Jeden známý mi doporučoval kontaktovat přímo mezinárodní ředitelství asusu, stěžovat si na české zastoupení, na to asi nakonec taky dojde, ale obávám se, že na ten můj email pravděpodobně stejně nikdo reagovat nebude..

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. základní použití filtrů pro DF
    Založil Jakubisko v sekci fóra Digitální foto a video
    Odpovědí: 215
    Poslední příspěvek: 28.02.2012, 19:12
  2. Vyznam dual core
    Založil tomase v sekci fóra Intel procesory
    Odpovědí: 958
    Poslední příspěvek: 31.12.2006, 18:34
  3. Digitalni zrcadlovka
    Založil Commander v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 87
    Poslední příspěvek: 26.03.2006, 13:19
  4. Nedoléhající zadní chladič na pamětech DDR na grafice MSI FX
    Založil Nvidia fanda v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.12.2004, 15:45

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •