Potreboval by som spravit jednu vec v Exceli, nejde mi to hlavou, ako to urobit.
Je to vypocet pre koleginu, ktora spracuvava mzdy. Na papieri to fakticky vyzera takto:
Meno zamestnanca a teraz na kazdy den pocet odpracovanych hodin.
Takze napr. Ferko Mrkvicka 8 8 8 8 8 0 0 8 8 8 8 8 0 0 atd.
Vysledok je automaticky prepocitany na pocet odrobenych hodin.
Teraz si napr. Ferko prvych 5 dni zoberie dovolenku, takze tam bude mat podla toho, ako to tu zapisuju D D D D D 0 0 8 8 8 8 8
Ide mi o to, ci sa daju tie Dcka spocitat nejako zvlast. Takto polopate to musim robit preto, ze iny system by tu asi nepochopili... Neviem, ci sa v Exceli da vyratat aj vyskyt nejakeho pismena, nie som na to odbornik. Keby to slo, tak plz. poradte.