Mám právo na vrácení peněz při třetí reklamaci vypalovačky nebo je v tom nějaký háčekPokaždé se jednalo o jinou závadu, ale se stejným výsledkem, tzn. že to nepálilo...
Mám právo na vrácení peněz při třetí reklamaci vypalovačky nebo je v tom nějaký háčekPokaždé se jednalo o jinou závadu, ale se stejným výsledkem, tzn. že to nepálilo...
No pokud tam naběhneš s kuklou na hlavě, tak třeba dostaneš nejen prachy nazpět, ale i nějaký navíc.
Ale vážně... myslim že jo, protože u mobilu to tak je... Mobil a vypalovačka sice neni to samy, ale...
Z pohledu reklamace to to samy je. Podle me penize chtit muzes, pokud ti ji pred tim 2x opravili a z tveho podhledu se zavada opakuje = je neostranitelna. Pokud ti ji vymenuji, muzes je chtit urcite, protoze se jedna o neodstranitelnou zavadu = muzes odstoupit od smlouvy. Ale jeste zalezi kdy si ji kupoval.Původně odeslal Marosh
proc tam zalezi na to kdy ji koupil, to by melo bejt jedno ne?Původně odeslal Jezevec
![]()
KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG!
AMD Barton 2500+@2300MHz (209x11; 1,65V) Zalman 7000A AlCu Asus A7V880 VM 512 MB DDR 400 Mhz 5ns Microstar GeForce Ti 4200 64 MB 316/610 Hitachi 80 GB S-ATA Seagate Barracuda IV 60 GB Nec DVD+-RW 1300A Teac 524E 40x24x10 Creative Audigy Genius Home Theater 5.1 Wood Eurocase Bigtower 763 Moded Edimax 10Mb/s LAN Genius F-23 Leadtek Winfast TV 2000 XP Deluxe Samsung 172X Microsoft Intelimouse Optical Umax WK9000 klávesnice Fortron 350W 120 Fan Silent 14512 - 3D Mark 2001 (eště mu dám trošku pokouřit)
to marosh: good idea![]()
![]()
to Jezevec: koupeno v září, čili můžu říct že se jedná o neodstranitelnou závadu a že chci prachy![]()
Prave ze si ted nejsem tak uplne jistej, jaka byla uprava podle staryho zakona, proto na tom kdy zalezi, ale i tak podle me prachy chtit muzes. Ostatne existuje neco jako linka ochrany spotrebitele, kde se muzes zeptat.
nevíš číslo nebo nějakej kontaktPůvodně odeslal Jezevec
díky
![]()
treba tu:dalsi info : http://www.spotrebitele.info/poradna/"SOS po telefonu" - 900 969 091 operativní konzultace s dotovanou cenou jen 6 Kč/min.
díííky mocPůvodně odeslal Jezevec
![]()
Chtít prachy můžeš, ale nedostaneš je :c) Pokud ti vypalku měnili, dostal novou záruku (ať už jen prodlouženou, nebo celou - to záleží právě na tom, kdy jsi to koupil a na jejich RMA radu) a můžou ti ji měnit do nekonečna. Fakt vopruz. Pokud máš 2x vadu opravenou a teď je znova, můžeš chtít prachy, ale pokud je to starší než 6měsíců, nemusí ti dát celou kupní částku!
Zase nesmysl, pokud dojde ke zruseni smlouvy, vraci se plna castka a to VZDY. Vymena je reseni neodstranitelne vady se souhlasem zakaznika.Původně odeslal Anonymous
a je nesmysl i to ze ji muzou menit za novou furt dokola nebo jen to o tom vraceni penez? zacina mi opet klekat disk a uz jsem 2x dostal novy taxe ptam jestli muzu chit prachy?Původně odeslal Jezevec
Jo, po treti reklamaci mas narok na odstoupeni od smlouvy.
sorry ze se este ptam ale lepci 3x se blbe ptat a pak machrovat nez se jednou ptat a pak vypadat 3x jak blbecPůvodně odeslal Jezevec
a je tedy jedno jestli jsem dostal stejne zbozi 2x opravene nebo 2x nove? proste reklamace jako reklamace?
Hele, nejsem pravnik, radsi se nekde zeptej - linky i telefon tu sou, ale podle me, i kdyz ti to menej za novej kus, tak po treti reklamaci mas narok chtit prachy. IMHO je to proto, ze kdyz ten vyrobek je smejd = nejde o zavadu jednoho kusu, tak by ti to jinak mohli menit furt a ty bys vlastne byl furt bez zbozi, paac bys furt cekal na vyrizeni dalsi a dalsi reklamace.
Mam takovej pocit, ze kdyz ti oni reknou at si vezmes zbozi vymenou a ty nebudes chtit tak oni ti reknou, ze mas proste smulu a muzes se jit vysrat. Takze jedinny reseni je jim rict, ze jsi se radil s pravnikem a na cesky obchodni inspekci a bud se jim rozklepou kolena, nebo jsi v prdeli.
Pratele, vec se ma asi takhle: pokud mate neco rozbite, jdete to reklamovat, coz je asi normalni, ze.![]()
Ale ted prijde to hlavni - pokud prodejce zjisti, ze se jedna o vadu neodstranitelnou (tzn. nejde to opravit), nabidne vam samozrejme jiny vyrobek, ale ten uz vy nemusite prijmout a rovnou muzete odstoupit od kupni smlouvy. Je to z toho duvodu, ze vlastne dostavate uplne jiny vyrobek, nez jaky jste si koupili, i kdyby to znamenalo jen to, ze to ma jine seriove cislo.
Pokud se jedna o vadu odstranitelnou, mate holt smulu a musite vzit opraveny vyrobek misto penez. Pokud se ale tato vada (STEJNA VADA) vyskytne 3x za sebou, uz nemusite cekat na opravu a pri treti reklamaci muzete rovnou odstoupit od kupni smlouvy, ale samozrejme az pote, co prodejce reklamaci uzna.
Tohle jsem si zjistoval na COI, takze by to melo byt v poradku.
k té třetí reklamci: v podstatě máš pravdu, ale je potřeba mít 3 opravenky od servisu se stejnou závadou... Což v podstatě znamená, že odstoupit od smlouvy můžeš až po té, co se výrobek vrátí po třetí ze servisu...
AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M
Mno, zakon explicitne nestanovi, ze zrovna TY by sis musel schovavat nejake papiry od servisu, navic by ti pri kazde oprave meli do zarucniho listu zanest datum a duvod opravy, nebo ti vystavit list novy, ktery ale obsahuje stejna data. Samozrejme musis cekat, nez vyrobce/prodejce potvrdi opravnenost reklamace, ale myslim si, ze pokud se tak stane na prodejne (obsluha v prodejne uzna, ze vyrobek je vadny), tak je moznost se s rozumnym prodejcem rovnou domluvit, s debilem musis holt pocitat s tim, ze jeste budes cekat na vyjadreni servisu...Původně odeslal Vykuk
![]()
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)