Výsledky 1 až 9 z 9

Téma: CzechComputer - Reklamace grafiky - ÚSPĚŠNÁ!

  1. #1
    Member
    Založen
    24.12.2002
    Bydliště
    Praha - Ostrava
    Příspěvky
    135
    Vliv
    275

    Standardní CzechComputer - Reklamace grafiky - ÚSPĚŠNÁ!

    Dnes, tedy včera (17.4.2003) mi došla grafika Sapphire Radeon 9500 Pro. O problémech jsem se již rozepsal v ATI´sekci. Chtěl bych poradit, zasílám z5 grafiku do CC na reklamaci. CHtěl bych vědět, jestli už někdo pomocí zaslání reklamoval + jak na to. Nerad bych np. o těch 7tis co stála ta grafika přišel. Díky

    EDIT: Tak jsem s CzechComputerem velice spokojený, poslali (zítra tedy pošlou) mi novou kartu bez toho aby zkoušeli tu starou (proto, aby se neprodlužovalo reklamační řízení). SNAD to již dobře dopadne. CzechComputer Forever !!

    EDIT2: Tak mi prisel e-mail, ze mi posilaji novou kartu ted se modlim aby jela jak ma a hlavne at mi prijde karta s cervenym PCB (jsem na nej vysazeny )) a verze s orig. chladicem by Sapphire, ten cernej co se dava na orig. ATIny me nepritahuje. Takze touto cestou dekuji CzechComputeru a doporucuji.
    | DELL XPS M1330 (Core 2 Duo T7500/ 4096MB 667MHz RAM / 13.3" WXGA LED display / nVidia 8400 GS 128MB/ 320GB 5.4k HDD/ Intel Next gen card / 6cell 56Whr battery/ Vista Home Premium ) | Western Digital MyBook Essential Edition 320GB | Western Digital MyPassport 250GB | Genius SW 5.1 HT | 20" Samsung SyncMaster 205BW | Logitech MX3100@Razer ExactMat |

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    06.10.2002
    Bydliště
    karlovy vary/ Plzen
    Příspěvky
    548
    Vliv
    283

    Standardní

    ZZrovna mam v CC zdroj taky sem jim ho posilal proste pohoda jen je dobre pojistit balik kdyby to postaci nekde promystrovali.

    Dnes sem jim volal jak to vypada ten manik koukl do skladu rekl ze je zdroj na sklade jinej tak ho hned poslou skoda ze sem jim nezavolal driv uz bych mel konecne zdroj
    250W sux

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele Maxik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha - Luziny
    Příspěvky
    2 285
    Vliv
    304

    Standardní

    reklamace v CC i pres postu bych se neobaval, spis bych se obaval ty prepravy

    PC - Pentium G3258 - 4.5GHz, Gigabyte GA-Z97P-D3, DDR3 3x8GB 1866, MSi GTX970 Gaming 3.5G, nejaky to 256GB SSD a par tera HDD, case Zalman Z9 U3
    NTB - HP EliteBook 8470p - Core i5-3320M (2.6GHz), 8GB RAM, ATi 7570M 1GB, 500GB+250GB HDD a dalsi serepaticky okolo
    Bike - Honda VFR 800 V-tec, 80kW/10500, 244Kg, obuti Michelin Pilot Road, mist k sezeni: 2, SVO faktor = stredni (zalezi na pilotovi)


  4. #4
    Member
    Založen
    24.12.2002
    Bydliště
    Praha - Ostrava
    Příspěvky
    135
    Vliv
    275

    Standardní

    No, pošlu to balíkem a nechám si to pojistit, doufám že to není zas tak drahé jak jsem slyšel (prý i 300Kč na pojistění 7k Kč)
    | DELL XPS M1330 (Core 2 Duo T7500/ 4096MB 667MHz RAM / 13.3" WXGA LED display / nVidia 8400 GS 128MB/ 320GB 5.4k HDD/ Intel Next gen card / 6cell 56Whr battery/ Vista Home Premium ) | Western Digital MyBook Essential Edition 320GB | Western Digital MyPassport 250GB | Genius SW 5.1 HT | 20" Samsung SyncMaster 205BW | Logitech MX3100@Razer ExactMat |

  5. #5
    Member
    Založen
    24.12.2002
    Bydliště
    Praha - Ostrava
    Příspěvky
    135
    Vliv
    275

    Standardní

    Takže by to mělo vypadat následovně : Pošlu kompletní balík (s kopií faktury (záruční list), reklamační protokol z Czechcomputer.cz a samotné balení karty). Na poště si balík nechám pojistit z důvodu ztráty či poškození poštou. Nemůžou mě nějak v CC převést, když řeknou, že karta jim přišla mechanicky poškozena (zde jsem o tom četl) a že je to má chyba? Opravdu tady nechci riskovat, přeci jenom, 7k Kč je dost. I když CC věřím, nikdy nevíte. Díky.

    PS.: Ještě jsem pochopil, když se zjistí, že karta je vadná, tak můžu vyžadovat peníze anebo stejný kus od stejného výrobce? Co když v CC řeknou že je karta absolutně v pořádku, ale ve skutečnosti tomu tak není? To pak přichází na řadu znalecký posudek?
    | DELL XPS M1330 (Core 2 Duo T7500/ 4096MB 667MHz RAM / 13.3" WXGA LED display / nVidia 8400 GS 128MB/ 320GB 5.4k HDD/ Intel Next gen card / 6cell 56Whr battery/ Vista Home Premium ) | Western Digital MyBook Essential Edition 320GB | Western Digital MyPassport 250GB | Genius SW 5.1 HT | 20" Samsung SyncMaster 205BW | Logitech MX3100@Razer ExactMat |

  6. #6
    Junior Member
    Založen
    24.03.2003
    Bydliště
    ZR, Brno-VUT/FIT
    Příspěvky
    73
    Vliv
    271

    Standardní

    Taky jsem tam uz jednou reklamoval grafiku pres postu, protoze sem zrovna ten tejden nemel cestu do Prahy. Byla to Gainwardacka Ti4200, vyboulili se ji kondiky a prestala fungovat... reklamace sice trvala o chlup dil nez 30dni, ale zas mi castku dobropisovali a tak sem si koupil misto toho Radeona.....
    PC:A64 3000+ (2340@260@1,5V), watter cooled, 2x512 MB GEIL 210 CL2-2-2-5
    Notebook: Asus M6800N, P-M 1,6

  7. #7
    Junior Member
    Založen
    24.03.2003
    Bydliště
    ZR, Brno-VUT/FIT
    Příspěvky
    73
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal GM
    Takže by to mělo vypadat následovně : Pošlu kompletní balík (s kopií faktury (záruční list), reklamační protokol z Czechcomputer.cz a samotné balení karty). Na poště si balík nechám pojistit z důvodu ztráty či poškození poštou. Nemůžou mě nějak v CC převést, když řeknou, že karta jim přišla mechanicky poškozena (zde jsem o tom četl) a že je to má chyba? Opravdu tady nechci riskovat, přeci jenom, 7k Kč je dost. I když CC věřím, nikdy nevíte. Díky.

    PS.: Ještě jsem pochopil, když se zjistí, že karta je vadná, tak můžu vyžadovat peníze anebo stejný kus od stejného výrobce? Co když v CC řeknou že je karta absolutně v pořádku, ale ve skutečnosti tomu tak není? To pak přichází na řadu znalecký posudek?
    kdyz by rekli ze je uplne vporadku tak ti nauctujou asi petikilo za neopravnenou reklamaci a kartu ti vrati a mela by ti fungovat.....

    Jestli bys jim neveril tak si ji nech predvest ze jede...
    PC:A64 3000+ (2340@260@1,5V), watter cooled, 2x512 MB GEIL 210 CL2-2-2-5
    Notebook: Asus M6800N, P-M 1,6

  8. #8

    Standardní

    Czech computers jsou fakt slusny. Alespon v tomhle ohledu. Vymenujou komponenty, i kdyz jsou podle nich vporadku. Talkze bych se fakt nebal.

  9. #9

    Standardní

    Czech computers jsou fakt slusny. Alespon v tomhle ohledu. Vymenujou komponenty, i kdyz jsou podle nich vporadku. Talkze bych se fakt nebal.

    PS: Pardon, nebyl jsem prihlasenej.
    Case: ATX Miditower Eurocase A 213; CD-R/RW/DVD-ROM: LG 4520b; Disketovka: noname 3,5“ 1,44 MB; Grafická karta: Sapphire ATI RADEON 9200 128bit, 128 MB, DVI, TV; Harddisk: Seagate ST380021A (Barracuda IV. 80 GB); Chladič procesoru: Titan TB D5TC SC; Klávesnice: multimediální Samsung; Monitor: ACER AL1721; Myš: Microsoft WheelMouse Optical; Paměť: 1) DIMM noname 133 MHz 128 MB 2) DIMM noname 133 MHz 128 MB; Procesor: AMD Duron 1.1 GHz; Tiskárna: OKI Pageprinter 4W; Výměnný rámeček: VIPOWER VP-10LS-66/100; Základní deska: QDI KinetiZ 7T; ZIP: NEC 100 MB, interní; Zdroj: Fortron 250W GT; Zvuková karta: 1) VIA AC´97 (integrovaná na desce) 2) SB Live 1024 Player

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Přehraný bios u grafiky a reklamace
    Založil Meridius v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 14
    Poslední příspěvek: 26.02.2005, 09:00
  2. Alzasoft - Martin Jakubec: reklamace grafiky :-(
    Založil Jey v sekci fóra Zkušenosti s prodejci
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 09.01.2005, 12:39
  3. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  4. ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE
    Založil LORD dR-aGoN v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 07.04.2003, 12:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •