Zdravim,

mam problem s autem - Hyundai Lantra J1 1.6 r.v. 1992 -, ktere nechce startovat, kdyz stoji na slunicku. Postupne jsem se dostal k tomu, ze jsem rozebral ECU a zjistil jsem, ze je pravdepodobne vytekly kondenzator - Rubycon 16V 100uF ( G2A -55 - 105C 9111). Prikladam fotky --> https://drive.google.com/folderview?...nc&usp=sharing .

Mel bych par dotazu. Auto jezdi, pokud neni zahrate - jaka je pravdepodobnost, ze znicim nejake dalsi soustky ECU, kdyz s timto pojedu. Je to skutecne vytekly kondenzator? Jak narocne je ho vymenit a jake je pravdepodobnost zniceni ECU pri teto procedure? Jinak jak jsem psal - je to z roku 1992, takze to vypada vcelku solidne stavene a deska se zda, ze ma minimum vrstev, pajena olovem predpokladam, stupen integrace neni moc vysoky.