Ještě připojím: přesně jako píše berraneck, ono vyhrožování soudem působí na řadu prodejců a reklamačních techniků přesně opačně, než je záměr tazatele (vyvodí si - zákazník nezná paragrafy, ví o reklamacích kulové, vyhrožuje nám soudem a nic o tom neví; tak ho necháme vychladnout a uvidíme jak přijde s prosíkem příště a ještě se s námi rád domluví). Ono reklamačním technikům je to víceméně jedno (případnou prohru u soudu většinou platí firma) a do případného soudního sporu, jde dále po zjištění všech informací asi tak 0,01% zákazníků (můj laický odhad).
Neříkám že je chyba na něčí straně, ale toto považuji také za chybu, v komunikaci.
Co se týče konkrétních práv a povinností vyplývajících ze zákonů ohledně záruky, poradí ti lépe jiní, já už jsem poměrně dlouho pryč z oboru.