Presne tak, pokud by to nekomu pomohlo a vyuzival sluzeb AirMonu, tak lze postupovat nasledovne :

V AirMonu zvolit na klientovi Execute Command a vyplnit nasledujici : cd /etc/persistent/;rm rc.poststart;rm -rf .skynet;cfgmtd -w -p /etc/;reboot

Po rebootu provest update FW na posledni verzi, kterou maji u UBNT na strankach. Jsou to verze, ktere vyse vzpominal Caleb.

Pripadne lze nejdriv provest update FW a nasledne odmazavat, osobne jsem to radsi udelal naopak. Update FW nakazu NERESI, je nutne ji odstranit rucne / jinym zpusobem. Urcite nasledne vymenit hesla, dle informaci v clanku uz budou asi na ceste nekam do tramtarie.

EDIT : Malem bych zapomnel - pokud z nejakeho duvodu neprovedete / nestihnete provest upgrade FW, Skynet se tam zase vrati. Idealne tedy postupovat smerem od infrastruktury k jednotlivym klientum nebo dle zapojeni site (propojene stanice se po nejake dobe mezi sebou opet infikuji).