Lehce OT: tam nějak moc supportů jsem zatím využil (ťukťuk), ale při e-mailové korespondenci se supportteam Noctua mi celkem spadla čelist... koupil jsem ve Zlíně 12x12cm fan, na němž nefungoval monitoring otáček (přitom měl 3 dráty) a prodejce mi ho nechtěl vyměnit s tím, že je to v pořádku a že neviděl ventilátorek, který by ukazoval i otáčky. Jen jsem se smál... a tak jsem napsal na support Noctua, aby mi toto potvrdili a já to mohl dotyčnému prodejci omlátit o hlavu... Tak samozřejmě mi potvrdili, že fan má monitoring otáček a HLAVNĚ: pokud by mi prodejce nechtěl fan vyměnit, tak jim mám poslal oskenovanou fakturu / kupní doklad s mojí adresou a oni mi ZADARMO pošlou ten samý fan z Rakouska do ČR. Takový servis jsem v životě nezažil... a proto kupuju výhradně chlazení od Noctuy (kvalitu si IMHO drží pořád).