blender vie robit nativne render cez grafiku ? Inak zatial vsetky renderery co som skusal a mali nahodou podporu GPU renderingu su viac-menej v realnom nasadeni nepouzitelne. Asi najviac sa priblizuje k ako - tak pouzitelnosti Vray RT (nahlady) a Octane, ktory je ale kruto limitovany (ako vsetky ostatne) velkostou RAM na grafike. Dalsia vec je to, ze Ati Stream je velmi nepodporovany, vsetko vali hlavne cez CUDA.
edit: Zatial moj nazor na GPU rendering - ked to chce byt nejaka produktovka a relativne jednoducha - ok , ale ak to chce byt nieco hi-poly, s velkymi texturami tak sa to do pamate grafiky tak ci tak nevprace. Inak na hrajkanie sa a testovanie (sice podpora iba Nvidii) je fajn Octane, stoji smiesnych 100 ojro, ale je to stale beta)
edit 2: este je mozne skusit stastie s Arionom - ten vie kombinovat CPU+GPU rendering (tusim znova iba Nvidia), ale mne to proste 1. nesadlo na ovladanie (oproti fry renderer je to take divne) 2. je to kruto drahe na to, aby som po mesiaci zistil ze je mi to naprd.
edit 3: zatial AK chces gpu rendering tak pravdepodobne iba Nvidia je cesta