Pokud bude výstup lepší než u DP2, tak na SD15 přejde i dost majitelů SD14.
Důvod je prostý - Sigma vyřešila ty problémy, na které si stěžovalo nejvíc uživatelů SD14. Cílem Sigmy není vykašlat se na to, co chtějí její platící zákazníci a stavět místo toho na marketingu, který by měl oslovit jiné. Moc dobře vědí, že tím by se připravili o stálé zákazníky a nové by nezískali.
Čím by si Sigma pomohla, kdyby tělo vybavila výbavou a funkcemi těl ostatních výrobců? Stejně by to naprosté většině uživatelů nedalo důvod si jejich produkt koupit. Podstatná část uživatelů se řadí mezi zažrané Canonisty, Nikonisty, Olympusisty... a ti u své značky zůstanou, i kdyby jim jiná nabídla víc. Zbytek by Sigmu nezachránil.
SD15 je tělo, na kterém Sigma začala pracovat ještě v době před koupí Foveonu a jehož cílem mělo být vylepšení SD14. To bylo jasné od začátku. Oni ani jinou možnost neměli, Foveon neměl peníze na další vývoj, nemohl vyrábět nic jiného, než stále tentýž model senzoru (což by ani nebyl takový problém, protože ve zpracování signálu ze senzoru stále byly výrazné rezervy a vylepšovat se dalo touto cestou). Po koupi Foveonu Sigma do nové generace senzoru nalila peníze, takže je reálné čekat, že nástupce SD15 bude mnohem výraznější skok.
Uživatelé začínají volat po větším senzoru - možná něco takového přijde. Sigmě by to pomohlo i v tom ohledu, že by se nové tělo mohlo dostat do rukou pár profesionálů, což by byla výborná reklama. Nezanedbatelná část profesionálů je zvyklá pracovat i se spartanštějšími aparáty, takže chudší feature-set nebude to, kvůli čemu by takové tělo zatracovali.