Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: Reklamace u prodejce?

  1. #1

    Standardní Reklamace u prodejce?

    Mam notebook Acer , 3/4 roků starý a přestal nabíjet.
    Jak je to s reklamací? jsou prodejci kde byl notas zakoupen povinni zboží přijmout a postarat se o reklamaci oni? nebo jak tvrdí musim vše vyřídit sám a zaslat ho někam do Brna?
    Proč zrovna do Brna to neni žádný Acer servis v Praze? díky
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  2. #2
    Moderátor mince Avatar uživatele peta303
    Založen
    21.09.2003
    Bydliště
    PHA 4
    Věk
    42
    Příspěvky
    2 416
    Vliv
    307

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Když to odneseš prodejci, on to stejně pošle do Brna, ale vzhledem k notoricky známé pověsti aceru a jejich servisu ... bych raději svěřil nervování se prodejci.
    NB DELL E5480 (i5 7440HQ, 16 GB DDR4 Micron, 1 TB Micron M.2)
    PC Athlon X2 4600+, AC Alpine 64, ASUS M2A-VM, 4 GB DDR2 Transcend, HD2400 PRO, SB Live!, 3,5" TEAC, NEC ND-3520A, NEC AD-7203A, Transcend SSD 370 / 120, WD RED 2 TB, Fortron 400 PNF, EC ML-5410A, Chicony 2961, Genius NSO+, TESLA AZS 223 + TESLA ARS 1014, TESLA NC 470, TESLA SM 260, TESLA SM 261, TESLA B-101, HP 5820, 2x DELL 2009Wfp
    PC2 DELL Optiplex 3050 (i5 7500, 16 GB DDR4 Micron, HD5450, 500 GB Micron M.2, 2 TB 2,5" Seagate, DELL 2009Wt
    photo Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 24-120, Sigma 70-300, SB800

  3. #3

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Citace Původně odeslal peta303 Zobrazit příspěvek
    Když to odneseš prodejci, on to stejně pošle do Brna, ale vzhledem k notoricky známé pověsti aceru a jejich servisu ... bych raději svěřil nervování se prodejci.
    on se prodejce uplně distancoval od reklamace.. tedy chtěl ale nakonec otravený servisák notas vzal a starat se o reklamaci budou oni.
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  4. #4

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Protoze s tim mam detailni zkusenosti z nedavne reklamace (notebook ukradl nekdo z PPL, ktere si pro nej jezdi ), tak bych rovnez radil odobne odnest k primemu prodejci a at si to reklamuje on sam.
    Sice to bude zdrzene asi o par dnu (nez se prodejci zachce to vytelefonovat) nicmene "bezne" je to tak, ze zavolas na reklamacni linku Aceru, tam nahlasis popis zavady a o jaky notebook jde, musis mit pripravene seriove cislo notasu (z faktury nebo lepe primo z tela - na fakture nebyva obcas cele nebo staci, aby znak chybel a uz jim to neprochazi databazi), operator na telefonu s tebou dohodne, kdy a kam si ma PPL pro notebook dojet, kuryr, co pak dorazi naprosto nezkouma, co je v krabici (zda tam vubec neco je - mohl bys poslat prazdnou krabici a at ti pak prokazou, ze tam notebook nebyl , dostanes od kuryra zase pro zmenu nicnerikajici papirek, kde je akorat napsano, ze prevzal od tebe zasilku (co je obsahem zasilky, jaka je jeji pripadna hodnota ci neco popisnejsiho necekej) a kuryr s ni odfrci na depo v Praze, kde to hodej na hromadu smer Acer servis Brno a kdyz vse vyjde dle predstav, tak to je druhy den na servisu. Tam to opravi a stejnym zpusobem to jde i zpet - notas ti po predchozi SMS nebo telefonatu, ze je notebook opravenej dopravi zase PPL.
    Takto je to idealne, pokud se nahodou notebook po ceste ztrati (respektive ukradne ho pracovnik PPL - jak se stalo u mne) muzes cekat dost dlouhy boj o to, abys dostal zpatky bud penize ci jiny notas. Paklize jeste narazis na smejda prodejce, co si postavi hlavu a rekne, ze ho nezajima, ze by mel hradit on, ale ze kdyz notas ztratila kuryrni sluzba, tak to mam resit s ni (ano, je to nezakonne, nicmene nejde toho s tim moc delat ) tak mas postarano o pulrocni veselost
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Prodejce muze odmitnou prijmout reklamace pouze a vyhradne v pripade, pokud je autorizovany servis v miste nebo blize, nez pobocka prodejce. JInak musi reklamaci prijmout. Rozhodne nemuze po nikom chtit, aby zbozi nekam posilal.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Ahoj, zajímala by mě jedna věc. Jedná se o stejný notebook a při jakékoli hře se notas vždy vypne. Jakmile dělam test stability tak je vše v pořádku, vypíná se jen při grafických operacích. 3Dmark 06 neprošel, když se notas vypíná na defaultním nastavení tak je to důvod k reklamaci? Otázka je jak vůbec notas otestují když na něm jsou zaheslované visty? Grafika je Ati hd 3200
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  7. #7
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    298

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Nestabilita ve 3D JE duvodem k reklamaci. A co Direct3D test?
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  8. #8

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    V reklamacnich podminkach byva veticka, ze neruci za data. Takze ho mohou otestovat s jinym diskem nebo ten tvuj klidne zformatovat a dat tam novou instalaci. Asi extremni pripad, ale 100% by sis mel data zalohovat.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  9. #9

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Notas odešel, už nejde ani nastartovat. Po zapnutí zčerná obrazovka a zásek.
    Putuje na reklamaci ale mam tu takový dotaz.
    Pokud se jedná o desku, bude pravděpodobně potřeba reinstalovat visty. Notas byl koupenej s operačním systémem, nemám instalační cd ani na notasu neni štítek s licenčním číslem.
    Jak se v tomto případě postupuje? Pohledal jsem microsoft stránky a nějaký image jsem tam nenašel, ale vim že to tu někdo řešil..
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  10. #10

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Citace Původně odeslal Dazzle Zobrazit příspěvek
    Notas odešel, už nejde ani nastartovat. Po zapnutí zčerná obrazovka a zásek.
    Putuje na reklamaci ale mam tu takový dotaz.
    Pokud se jedná o desku, bude pravděpodobně potřeba reinstalovat visty. Notas byl koupenej s operačním systémem, nemám instalační cd ani na notasu neni štítek s licenčním číslem.
    Jak se v tomto případě postupuje? Pohledal jsem microsoft stránky a nějaký image jsem tam nenašel, ale vim že to tu někdo řešil..
    Kdyz odejde deska, standartne neni potreba reinstalace, jelikoz system si doinstaluje jiny ID hardware sam. Taky jde o to, co mas za notas (znacku a typ) protoze treba HPcko takto putuje do Polska na opravu, kde vetsinou na disk "nalijou" i originalni image partysny, tak jak jsi asi notebook dostal pri zakoupeni. Tim padem pokud mas data na disku, nemuseji ti je zachovat. Licencni stitek by na notasu byt mel, nicmene ted je moda je davat treba pod baterii na ram, ci pod nejakou zaslepku atd.
    Takze bych byt tebou pockal, jak ti notas vrati, akorat se muzes pripravit na to, ze tvoje data budou pryc a budes mit system nastaveny stejne, jako pri koupi, tedy ze se po zapnuti dokonci instalace, vytvoris si ucet atd. a pak si muzes system zalohovat.
    Ale servisni postup je odlisny pro ruzne znacky a typove serie, dost toho ted chodi do Polska
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  11. #11

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    Notas se vrátil, výměna desky a disku. Deska byla asi jasná ale disk byl bezproblémový když jsem ho těsně před tim "kolapsem" notasu testoval.
    Takže je podruhé měněna základní deska, notas přišel s reinstalovaným systémem bez dat jak psal tiktak.
    C2D 3,4 Ghz & HD 3870

  12. #12

    Standardní Re: Reklamace u prodejce?

    ahoj, mám ntb Acer, bohužel ale už po záruce a tak sháním někoho kdo by mi to spravil, našel jsem na internetu tuhle firmu pro servis acer neznáte je někdo? kdyžtak napište jak jste byli spokojeni. díky

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Reklamace HDD u zkrachovaleho prodejce
    Založil Alcoholic v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 29.10.2006, 15:17
  3. Prodejce uvádí jiné údaje-parametry gfx karty , reklamace ?
    Založil integrity v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.10.2005, 10:07
  4. Musi prodejce behem reklamace poskytnout nahradni HW ?
    Založil PetrT v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 13
    Poslední příspěvek: 10.04.2004, 23:28
  5. reklamace monitoru servis x prodejce
    Založil novakt v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 27.02.2004, 23:45

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •