Výsledky 1 až 16 z 16

Téma: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

  1. #1

    Standardní ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Jaké jsou tedy základy úspešného vyreklamování...?


    Yup, yup...první příspěvek.

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní Re: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Citace Původně odeslal LORD dR-aGoN
    Jaké jsou tedy základy úspešného vyreklamování...?


    Yup, yup...první příspěvek.
    nene ja te predbehl
    ale k tve otazce: nooo !hlavne! pokud si poruchu zavinil ty tak tam nechod reklamovat ty ale pošli tam matku nebo nekoho neznaleho...posledne tam matka byla a ja to pozoroval z poza okna ....davali ji "rado by chytre otazky" na ktere neznala odpoved a gdyz se ji zeptaly jak se to stalo tak rekla ze zapla PC a ono to najelo do woken,zamr,restart=K.O. chlapek zaběhl mimo a dones novy HDD a fše bylo vyrešene
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  3. #3
    Senior Member
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Ústí nad Orlicí (home), Praha (school)
    Příspěvky
    956
    Vliv
    287

    Standardní Re: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Citace Původně odeslal -Ja8k1-
    Citace Původně odeslal LORD dR-aGoN
    Jaké jsou tedy základy úspešného vyreklamování...?


    Yup, yup...první příspěvek.
    nene ja te predbehl
    ale k tve otazce: nooo !hlavne! pokud si poruchu zavinil ty tak tam nechod reklamovat ty ale pošli tam matku nebo nekoho neznaleho...posledne tam matka byla a ja to pozoroval z poza okna ....davali ji "rado by chytre otazky" na ktere neznala odpoved a gdyz se ji zeptaly jak se to stalo tak rekla ze zapla PC a ono to najelo do woken,zamr,restart=K.O. chlapek zaběhl mimo a dones novy HDD a fše bylo vyrešene
    ty ses fakt inteligent
    KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG!
    AMD Barton 2500+@2300MHz (209x11; 1,65V) Zalman 7000A AlCu Asus A7V880 VM 512 MB DDR 400 Mhz 5ns Microstar GeForce Ti 4200 64 MB 316/610 Hitachi 80 GB S-ATA Seagate Barracuda IV 60 GB Nec DVD+-RW 1300A Teac 524E 40x24x10 Creative Audigy Genius Home Theater 5.1 Wood Eurocase Bigtower 763 Moded Edimax 10Mb/s LAN Genius F-23 Leadtek Winfast TV 2000 XP Deluxe Samsung 172X Microsoft Intelimouse Optical Umax WK9000 klávesnice Fortron 350W 120 Fan Silent 14512 - 3D Mark 2001 (eště mu dám trošku pokouřit)

  4. #4
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Základy?

    1.) Chovat se slušně (když je na mě někdo v obchodě drzej - prodávám mobily a PC), tak mu tu reklamačku pěkně znepříjemním (samozřejmě v rámci zákona)

    2.) Nenechat se zebe udělat blbce... Prostě si pozjišťovat, na co mám nárok (to je obvzláště v posledních měsících docela sranda)

    3.) Ujistit se, že reklamovaná věc není nijak mechanicky poškozena! Nikdy nedokážete, že jste zrovna tohle nepoškodili úmyslně a každej normální prodejce případně servisák vás s tím pošle k šípku, a má recht... Protože kdyby to vzal do reklamačky, tak to může skončit na jeho triku...

    4.) Přečíst si pořádně reklamační řád... Třeba co vše je nutné k reklamaci doložit... Takový lidi, kteří mi přijdou bez dokladu o koupi a i bez záručáku a žádají záruční opravu mi přijdou jako docela dobří komici...

    Ono těch pravidel bude víc, ale ať se snaží taky jiní...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  5. #5

    Standardní Re: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Citace Původně odeslal Braindead
    ty ses fakt inteligent
    ale uprimne receno pokud mas nejake pochybnosti, jestli si to zavinil ty nebo jestli to odeslo samo, tak je opravdu lepsi tam poslat nekoho neznalyho...aby rekl to same (tzn start pc a zamrznuti a nasledne K.O....). takovych lidi se nemaj na co ptat a taky nevyvolavaji podezreni...

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní Re: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Citace Původně odeslal Braindead
    Citace Původně odeslal -Ja8k1-
    Citace Původně odeslal LORD dR-aGoN
    Jaké jsou tedy základy úspešného vyreklamování...?


    Yup, yup...první příspěvek.
    nene ja te predbehl
    ale k tve otazce: nooo !hlavne! pokud si poruchu zavinil ty tak tam nechod reklamovat ty ale pošli tam matku nebo nekoho neznaleho...posledne tam matka byla a ja to pozoroval z poza okna ....davali ji "rado by chytre otazky" na ktere neznala odpoved a gdyz se ji zeptaly jak se to stalo tak rekla ze zapla PC a ono to najelo do woken,zamr,restart=K.O. chlapek zaběhl mimo a dones novy HDD a fše bylo vyrešene
    ty ses fakt inteligent
    mozna sem zapome rict ze predtim sem tam byl a rekl sem ze pri predelavani kabelu se to uz nerozbehlo me poslali pryc ze jde o viditelnou zavadu zapricinenou uzivatelem umyslne ci jak to rikal takmenapadla varianta s nevjednouci matkou
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní Re: ÚSPĚŠNÁ REKLAMACE

    Citace Původně odeslal Kukla Kuklovič
    Citace Původně odeslal Braindead
    ty ses fakt inteligent
    ale uprimne receno pokud mas nejake pochybnosti, jestli si to zavinil ty nebo jestli to odeslo samo, tak je opravdu lepsi tam poslat nekoho neznalyho...aby rekl to same (tzn start pc a zamrznuti a nasledne K.O....). takovych lidi se nemaj na co ptat a taky nevyvolavaji podezreni...
    odtedka pokud v tom mam prsty posilam jen matku nebo fotra(ten je jeste vjetsi drevo pres PC) matka aspon vi ze hlavni cast PC je ta bedna a ne Monitor
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  8. #8
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Základy?

    1.) Chovat se slušně (když je na mě někdo v obchodě drzej - prodávám mobily a PC), tak mu tu reklamačku pěkně znepříjemním (samozřejmě v rámci zákona)

    2.) Nenechat se zebe udělat blbce... Prostě si pozjišťovat, na co mám nárok (to je obvzláště v posledních měsících docela sranda)

    3.) Ujistit se, že reklamovaná věc není nijak mechanicky poškozena! Nikdy nedokážete, že jste zrovna tohle nepoškodili úmyslně a každej normální prodejce případně servisák vás s tím pošle k šípku, a má recht... Protože kdyby to vzal do reklamačky, tak to může skončit na jeho triku...

    4.) Přečíst si pořádně reklamační řád... Třeba co vše je nutné k reklamaci doložit... Takový lidi, kteří mi přijdou bez dokladu o koupi a i bez záručáku a žádají záruční opravu mi přijdou jako docela dobří komici...

    Ono těch pravidel bude víc, ale ať se snaží taky jiní...
    Add 1) souhlas, dokud nema reklamacni technik blby reci a nei drzej on , par takovych uz jsem taky zazil. I pak je ovsem dobre nenechat se vytocit, a naprosto v klidu udelat vola z nej.

    Add 2) jj, spousta lidi ani netusi, co vsechno muzou chtit.

    Add 3) Nejlepe si jeste pri predani nechat pisemne potvrdit, ze mechanicky je vec OK. Nemuze pak dojit ke sporu o to, kdo eventuelni mechanicke poskozeni zpusobil.

    Add 4) hmm, o tom zarucaku by se dalo debatovat, paac jako doklad dostacujici v zakony zaruce (tzn. soucasne 2 roky) postacuje doklad o koupi, kde ja taky datum.

    Navic velmi casto vznika pozadavek predat vec i s puvodni krabici, coz je ovsem poruseni zakona, protoze obal neni soucasti vyrobku. Podle me je kompletni vec, pokud tam je prislusenstvi nutne k provozu. Tzn. treba u MB je to deska + kabely + CD s ovladaci. Jeste beru, pokud pride nekdo neco vratit dejme tomu do 30 dnu, tak by tu krabici jeste moh mit (nemusi). Ale nemuzu po nekom chtit, aby skladoval doma krabice x let po ktere trva zaruka (treba takovy krabice od monaku se dobre skladujou).

  9. #9

    Standardní

    ad. 4.) Přečíst si pořádně reklamační řád... Třeba co vše je nutné k reklamaci doložit... Takový lidi, kteří mi přijdou bez dokladu o koupi a i bez záručáku a žádají záruční opravu mi přijdou jako docela dobří komici...

    Nesmysl...zakon samozrejme nepredepisuje jakekoliv konkretni doklady. Musi se DOLOZIT (rozumej DOKAZAT) datum koupe. Jakymkoliv zpusobem, ted jsem zastupoval chlapika, kterej tady v Plzni reklamoval LCDcko Sony, bratru za nejakych 60 000. Nemel (blbec )) VUBEC ZADNY DOKLAD. Stacilo prijit tam se zakonikem v ruce, mit sebou tehdejsiho svedka koupe (nejaky kolega)... a prodejce ho proste musel vzit do reklamacniho rizeni. Samozrejme, s doklady by to bylo jednodussi, ze? )
    Case: ATX Miditower Eurocase A 213; CD-R/RW/DVD-ROM: LG 4520b; Disketovka: noname 3,5“ 1,44 MB; Grafická karta: Sapphire ATI RADEON 9200 128bit, 128 MB, DVI, TV; Harddisk: Seagate ST380021A (Barracuda IV. 80 GB); Chladič procesoru: Titan TB D5TC SC; Klávesnice: multimediální Samsung; Monitor: ACER AL1721; Myš: Microsoft WheelMouse Optical; Paměť: 1) DIMM noname 133 MHz 128 MB 2) DIMM noname 133 MHz 128 MB; Procesor: AMD Duron 1.1 GHz; Tiskárna: OKI Pageprinter 4W; Výměnný rámeček: VIPOWER VP-10LS-66/100; Základní deska: QDI KinetiZ 7T; ZIP: NEC 100 MB, interní; Zdroj: Fortron 250W GT; Zvuková karta: 1) VIA AC´97 (integrovaná na desce) 2) SB Live 1024 Player

  10. #10
    Administrátor マツダ mince Avatar uživatele Marty
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha, Sanctuary
    Věk
    43
    Příspěvky
    8 225
    Vliv
    300

    Standardní

    Jezevec: ad 3. Většinou je v podpisu "zboží v pořádku převzal xxx" ale to je vlastně u kupního dokladu.. a prekérka je když si nechaj podepsat "zboží bylo přijato s výhradou možnosti zamítnutí záruky"...
    CUBE> Ryzen 7 7700X + Arctic Lq Frzr III 64 GB DDR5-6000 ◦ ASUS TUF B650PLUS ◦ ASUS RTX3060 OC 12GB ◦ Kingston KC3000 2TB ◦ SS G12 GM-650 Gold ◦ Samsung S27A800 4K
    WORK> HP EliteBook 845 G9 ◦ Ryzen 5 PRO 6550 ◦ 32 GB DDR3 ◦ 2048 GB nVME SSD ◦ 14.1" 1920x1080 LED + 2x 32" Dell 4K ◦ Win11 Enterprise
    SERVER> HP ProLiant Microserver Gen8 ◦ Intel Core i5-3540T ◦ 16 GB DDR3 ◦ 180 GB SSD + 2x4 TB WD RED + 2x16 TB Toshiba ◦ 10GbE NIC
    PHOTO> Canon EOS 70D ◦ EF 70-200/4L ◦ EF-S 10-18 STM ◦ EF 50/1.8II ◦ EF-S 40/2.8 STM ◦ Yongnuo YN-568EX ◦ Tamrac 5534
    HOMECINEMA> TV Samsung UE55Q55T 55" 4K ◦ DVD Pioneer DV-310K ◦ AVR Yamaha RX-V359 ◦ SPK Dexon Allegro 5.0
    OTHERSTUFF> Mikrotik RB760iGS ◦ Mikrotik CSS610
    ◦ Mikrotik CRS326 ◦ UniFi WLAN ◦ Xerox B235 ◦ Canon PiXMA MG5350

  11. #11
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal DANNY
    Nesmysl...zakon samozrejme nepredepisuje jakekoliv konkretni doklady. Musi se DOLOZIT (rozumej DOKAZAT) datum koupe. Jakymkoliv zpusobem, ted jsem zastupoval chlapika, kterej tady v Plzni reklamoval LCDcko Sony, bratru za nejakych 60 000. Nemel (blbec )) VUBEC ZADNY DOKLAD. Stacilo prijit tam se zakonikem v ruce, mit sebou tehdejsiho svedka koupe (nejaky kolega)... a prodejce ho proste musel vzit do reklamacniho rizeni. Samozrejme, s doklady by to bylo jednodussi, ze? )
    Nesmysl? Je to spíš holej fakt... Pokud mi přijde někdo bez dokladů o koupi, tak má prostě smůlu, a když si sežena toho svědka, tak mám smůlu já (to je fakt pěkný svinstvo v tom zákoně), to se takhle můžu soudit s každým, kdo mi tam dovede nějakýho svědka, že si to vymyslel... Samozřejmě, že takovej "křivej" svědek je pak trestně stíhatelnej...

    Ale asi takhle, pokud bylo zboží prodáno se záručním listem, tak ho prostě musíš předložit... Protože mně jako prodejci to žádnej servis bez záručáku do opravy nevezme... A co já pak s tím?
    Btw. v případě, že jsi záručák někam zašantročil, tak ti stačí prodejní doklad... ALE v tomto případě je záruka pouze 6 měsíců (aspoň do minulýho roku to tak bylo, jestli je to tak i teď bůh ví...), samozřejmě pokud na onom prodejním dokladě není vyznačená prodloužená doba záruky...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  12. #12
    Member Avatar uživatele Unz
    Založen
    06.02.2003
    Bydliště
    |Hradec Králové| studium: |Plzeň|
    Věk
    38
    Příspěvky
    341
    Vliv
    277

    Standardní základní otázka

    Základní otázka pro většinu co jdou něco kupovat je : Kdy mám nárok na vrácení peněz

    Podle mě co jsem tady vyčetl je : Pokud je vada výrobku neodstranitelná a od doby koupě uplynule méně nebo 6 měsícu můžete požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Nebo to řešit takže si za ty peníze vyberete něco jiného.

    Nebo také že stejná vada zabraňující bezvadnému používání byla opravena více jak 3x a znovu se objevuje. Máte právo odstoupit od smlouvy KDYKOLIV !

    Platí to ?

  13. #13
    Senior Member Avatar uživatele PetrT
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno/Ždánice
    Příspěvky
    3 133
    Vliv
    334

    Standardní

    Citace Původně odeslal DANNY
    ad. 4.) Přečíst si pořádně reklamační řád... Třeba co vše je nutné k reklamaci doložit... Takový lidi, kteří mi přijdou bez dokladu o koupi a i bez záručáku a žádají záruční opravu mi přijdou jako docela dobří komici...

    Nesmysl...zakon samozrejme nepredepisuje jakekoliv konkretni doklady. Musi se DOLOZIT (rozumej DOKAZAT) datum koupe. Jakymkoliv zpusobem, ted jsem zastupoval chlapika, kterej tady v Plzni reklamoval LCDcko Sony, bratru za nejakych 60 000. Nemel (blbec )) VUBEC ZADNY DOKLAD. Stacilo prijit tam se zakonikem v ruce, mit sebou tehdejsiho svedka koupe (nejaky kolega)... a prodejce ho proste musel vzit do reklamacniho rizeni. Samozrejme, s doklady by to bylo jednodussi, ze? )
    nevim jak u vas, ale v Brne v TSku i v Softcomu maji v "radu" uvedeno, ze ztrata zarucniho listu je nejak "pokutovana"... V Softcomu uz jsem to jednou takhle resil, nic jsem neplatil (timto Softcomu dekuji ) a dohledani zabralo asi 5 minut (pravda, pamatoval jsem si zhruba tyden koupe a to zbozi se denne neprodavalo).

    web: Apple MacMini 2018 | Intel i5 3.0GHz | 16GB RAM | 512GB SSD | Dell U2412M
    games: Intel i5-2500K@4GHz | GB Z68MA-D2H | Kingston HyperX 8GB DDR3 | MSI GTX770 Lightning | Samsung 840 EVO 120GB + Crucial MX300 525GB | Seasonic M12II 620W
    data: Intel G2020 | GB B75M-D3V | Transcend 4GB DDR3 | 4x WD RED 3TB | Ubuntu Server

  14. #14
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Marty
    Jezevec: ad 3. Většinou je v podpisu "zboží v pořádku převzal xxx" ale to je vlastně u kupního dokladu.. a prekérka je když si nechaj podepsat "zboží bylo přijato s výhradou možnosti zamítnutí záruky"...
    No zaruku ti zamitnou nemuzou - porusili by zakon. Ostatne neco takovyho podepsat sice muzes, ale je to neplatny.

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Citace Původně odeslal DANNY
    Nesmysl...zakon samozrejme nepredepisuje jakekoliv konkretni doklady. Musi se DOLOZIT (rozumej DOKAZAT) datum koupe. Jakymkoliv zpusobem, ted jsem zastupoval chlapika, kterej tady v Plzni reklamoval LCDcko Sony, bratru za nejakych 60 000. Nemel (blbec )) VUBEC ZADNY DOKLAD. Stacilo prijit tam se zakonikem v ruce, mit sebou tehdejsiho svedka koupe (nejaky kolega)... a prodejce ho proste musel vzit do reklamacniho rizeni. Samozrejme, s doklady by to bylo jednodussi, ze? )
    Nesmysl? Je to spíš holej fakt... Pokud mi přijde někdo bez dokladů o koupi, tak má prostě smůlu, a když si sežena toho svědka, tak mám smůlu já (to je fakt pěkný svinstvo v tom zákoně), to se takhle můžu soudit s každým, kdo mi tam dovede nějakýho svědka, že si to vymyslel... Samozřejmě, že takovej "křivej" svědek je pak trestně stíhatelnej...

    Ale asi takhle, pokud bylo zboží prodáno se záručním listem, tak ho prostě musíš předložit... Protože mně jako prodejci to žádnej servis bez záručáku do opravy nevezme... A co já pak s tím?
    Btw. v případě, že jsi záručák někam zašantročil, tak ti stačí prodejní doklad... ALE v tomto případě je záruka pouze 6 měsíců (aspoň do minulýho roku to tak bylo, jestli je to tak i teď bůh ví...), samozřejmě pokud na onom prodejním dokladě není vyznačená prodloužená doba záruky...
    Zaruka od 1.1. je 2 roky a nic stim nenadelas. Ta prodlouzena se taky nemusi dokazovat zarucakem. Staci treba, kdyz ma ten clovek cenik z te doby, kde je to vetsinou taky uvedeny. A treti vec je, ze zaruku vetsinou dava vyrobce a prodejce ji urcite neprodlouzi (spis naopak). Opacna situace ovsem nastala prave od 1.1., paac ty 2 roky se vztahujou na prodejce, nikoli distributory. Takze velkoobchod muze v klidu prodavat s 1/2 rocni zarukou, ale prodejce musi dat 2 roky a hradit to ze svyho.


    Citace Původně odeslal Unz
    Základní otázka pro většinu co jdou něco kupovat je : Kdy mám nárok na vrácení peněz

    Podle mě co jsem tady vyčetl je : Pokud je vada výrobku neodstranitelná a od doby koupě uplynule méně nebo 6 měsícu můžete požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Nebo to řešit takže si za ty peníze vyberete něco jiného.

    Nebo také že stejná vada zabraňující bezvadnému používání byla opravena více jak 3x a znovu se objevuje. Máte právo odstoupit od smlouvy KDYKOLIV !

    Platí to ?
    A tech 6 mesicu je napsanejch kde ? To by me docela zajimalo.


    V principu je reklamovatelny zbozi i uplne bez dokladu a bez svedku. Firma musi vest ucetnictvi a v nem urcite ten muj doklad ma a za prislusny manipulacni poplatek je snad (tady by to chtelo se nekde zeptat) povina jej dohledat a vystavit eventuelni kopii. Stejne je mozny se branit proti tem falesnym svedkum, ale to by prodejci (nekteri) nesmeli mit v ucetnictvi takovej bor_del co maj.

  15. #15
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Citace Původně odeslal Marty
    Jezevec: ad 3. Většinou je v podpisu "zboží v pořádku převzal xxx" ale to je vlastně u kupního dokladu.. a prekérka je když si nechaj podepsat "zboží bylo přijato s výhradou možnosti zamítnutí záruky"...
    No zaruku ti zamitnou nemuzou - porusili by zakon. Ostatne neco takovyho podepsat sice muzes, ale je to neplatny.

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Citace Původně odeslal DANNY
    Nesmysl...zakon samozrejme nepredepisuje jakekoliv konkretni doklady. Musi se DOLOZIT (rozumej DOKAZAT) datum koupe. Jakymkoliv zpusobem, ted jsem zastupoval chlapika, kterej tady v Plzni reklamoval LCDcko Sony, bratru za nejakych 60 000. Nemel (blbec )) VUBEC ZADNY DOKLAD. Stacilo prijit tam se zakonikem v ruce, mit sebou tehdejsiho svedka koupe (nejaky kolega)... a prodejce ho proste musel vzit do reklamacniho rizeni. Samozrejme, s doklady by to bylo jednodussi, ze? )
    Nesmysl? Je to spíš holej fakt... Pokud mi přijde někdo bez dokladů o koupi, tak má prostě smůlu, a když si sežena toho svědka, tak mám smůlu já (to je fakt pěkný svinstvo v tom zákoně), to se takhle můžu soudit s každým, kdo mi tam dovede nějakýho svědka, že si to vymyslel... Samozřejmě, že takovej "křivej" svědek je pak trestně stíhatelnej...

    Ale asi takhle, pokud bylo zboží prodáno se záručním listem, tak ho prostě musíš předložit... Protože mně jako prodejci to žádnej servis bez záručáku do opravy nevezme... A co já pak s tím?
    Btw. v případě, že jsi záručák někam zašantročil, tak ti stačí prodejní doklad... ALE v tomto případě je záruka pouze 6 měsíců (aspoň do minulýho roku to tak bylo, jestli je to tak i teď bůh ví...), samozřejmě pokud na onom prodejním dokladě není vyznačená prodloužená doba záruky...
    Zaruka od 1.1. je 2 roky a nic stim nenadelas. Ta prodlouzena se taky nemusi dokazovat zarucakem. Staci treba, kdyz ma ten clovek cenik z te doby, kde je to vetsinou taky uvedeny. A treti vec je, ze zaruku vetsinou dava vyrobce a prodejce ji urcite neprodlouzi (spis naopak). Opacna situace ovsem nastala prave od 1.1., paac ty 2 roky se vztahujou na prodejce, nikoli distributory. Takze velkoobchod muze v klidu prodavat s 1/2 rocni zarukou, ale prodejce musi dat 2 roky a hradit to ze svyho.


    Citace Původně odeslal Unz
    Základní otázka pro většinu co jdou něco kupovat je : Kdy mám nárok na vrácení peněz

    Podle mě co jsem tady vyčetl je : Pokud je vada výrobku neodstranitelná a od doby koupě uplynule méně nebo 6 měsícu můžete požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.Nebo to řešit takže si za ty peníze vyberete něco jiného.

    Nebo také že stejná vada zabraňující bezvadnému používání byla opravena více jak 3x a znovu se objevuje. Máte právo odstoupit od smlouvy KDYKOLIV !

    Platí to ?
    A tech 6 mesicu je napsanejch kde ? To by me docela zajimalo.


    V principu je reklamovatelny zbozi i uplne bez dokladu a bez svedku. Firma musi vest ucetnictvi a v nem urcite ten muj doklad ma a za prislusny manipulacni poplatek je snad (tady by to chtelo se nekde zeptat) povina jej dohledat a vystavit eventuelni kopii. Stejne je mozny se branit proti tem falesnym svedkum, ale to by prodejci (nekteri) nesmeli mit v ucetnictvi takovej bor_del co maj.
    mas pravdu v tom, ze od 1.1 je obecna zarucni doba 24mesicu. 6 mesicu muze byt za splneni 2 podminek 1) jedna se o zbozi vyrobene pred 31.12.2002 a zaroven 2) 6mes lhuta je na prodejnim dokladu ujednana. jestlize neni jedno z toho splneno, je zaruka 24mesicu.
    s tim dokazovanim je samozrejme na spotrebiteli, aby prokazal, ze zbozi skutecne koupil v tom a tom obchode, a kdy. s tou povinnosti dohledat ucetni zaznam by me to docela zajimalo, ja bych spis rek, ze do ucetnictvi ti nesmi lezt nikdo, jelikoz jde o obchodni tajemstvi. kdybys k tomu neco nasel, tak to sem hod, je to zajimavy...
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  16. #16

    Standardní

    No vidite, ze jsme to nakonec dali dohromady )
    Case: ATX Miditower Eurocase A 213; CD-R/RW/DVD-ROM: LG 4520b; Disketovka: noname 3,5“ 1,44 MB; Grafická karta: Sapphire ATI RADEON 9200 128bit, 128 MB, DVI, TV; Harddisk: Seagate ST380021A (Barracuda IV. 80 GB); Chladič procesoru: Titan TB D5TC SC; Klávesnice: multimediální Samsung; Monitor: ACER AL1721; Myš: Microsoft WheelMouse Optical; Paměť: 1) DIMM noname 133 MHz 128 MB 2) DIMM noname 133 MHz 128 MB; Procesor: AMD Duron 1.1 GHz; Tiskárna: OKI Pageprinter 4W; Výměnný rámeček: VIPOWER VP-10LS-66/100; Základní deska: QDI KinetiZ 7T; ZIP: NEC 100 MB, interní; Zdroj: Fortron 250W GT; Zvuková karta: 1) VIA AC´97 (integrovaná na desce) 2) SB Live 1024 Player

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Alzasoft - Martin Jakubec: reklamace grafiky :-(
    Založil Jey v sekci fóra Zkušenosti s prodejci
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 09.01.2005, 12:39
  2. Reklamace WD400BB - jaké máte zkušenosti s Librou?
    Založil peta303 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 21.11.2003, 16:34
  3. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  4. CzechComputer - Reklamace grafiky - ÚSPĚŠNÁ!
    Založil GM v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 19.04.2003, 22:50

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •