Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: Pozáruční servis - povinnost prodejce

  1. #1

    Question Pozáruční servis - povinnost prodejce

    Ahoj,

    mám dotaz ohledně pozáruční reklamace. Má prodejce povinnost i po uplynutí záruční lhůty poskytnout kupujícímu na danou věc servis (placený) nebo kontakt na servis, který je schopný tyto věci řešit?

    Zákazník nám vyhrožuje "hromy blesky" a klasicky ČOIkou , že prý je naše povinnost mu to opravit i po záruční době.


    Budu vděčněj za nějakej názor
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    pozarucni reklamace je contradictio in adjecto; budto zaruka existuje (budto v zakonne delce nebo v prodlouzene smluvni) a pak se jedna o reklamaci, nebo zaruka neexistuje (vubec nebyla nebo uplynula), a pak se o reklamaci vubec nejedna.
    takze, jestli neni dana zadna zaruka, nemusite delat nic.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    Není co dodat.... snad jen že asi zákazníka hodně trápí, že se mu to rozbilo. Tak mu to opravte výměnou za nové.
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)... a v případě kritiky nezapomeňte napsat důvod, abych se mohl poučit a polepšit

  4. #4
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    Nevim jak u ceho, ale mam tuseni, ze napriklad u automobilu musi byt zajisten servis min 10let po ukonceni vyroby daneho modelu. Je to ovsem povinost vyrobce, nikoli prodejcu (i kdyz ti vetsinou ten servis v tomto pripade poskytuji).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  5. #5

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    tyka se to prislusenstvi pro ipod (externi repro), ktere jsme resili vymenou za nove v pripade uznane reklamace, nyni se jiz neprodava ani neni na sklade, pan si stezuje ze mu bruni v reproduktoru, nedodal nam ale ani ac adapter, takze neni mozne zavadu otestovat

    nejdriv porad ze je to v zaruce, po nalezeni dokladu u nas (samozrejme nemel u sebe original) se zjistilo, ze uz je po zaruce

    no a pak mu volam, sem slusnej a on samy "doprdele...." a "seslu na vas hromy blesky..."


    tak asi tak
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

  6. #6
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    tedy i po te obnovene zaruce? pri vymene se zaruka obnovuje v puvodni delce (plati i pro cast veci)
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  7. #7

    Standardní Re: Pozáruční servis - povinnost prodejce

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    tedy i po te obnovene zaruce? pri vymene se zaruka obnovuje v puvodni delce (plati i pro cast veci)
    ale ne, spatne si to pochopil (nebo ja to napsal ) , resili jsme tyto vyrobky jako OBECNE vymenou, on nikdy reklamaci v zarucni lhute neuplatnil

    EDIT: proste jsme je neopravovali, nebylo jak, kde, vyrobce z usa tady zadny servis snad ani nema a resi to nejspis stejne (vymenou)
    Naposledy upravil paik; 15.01.2010 v 12:49.
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Aukro chrání podvodníky - stačí když platí provize...
    Založil no-X v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 80
    Poslední příspěvek: 16.04.2010, 09:38
  2. NTB přehřívání - reklamace?
    Založil Mikeee v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 64
    Poslední příspěvek: 30.11.2006, 11:12
  3. Nakup DIGI v Nemecku a zarucni servis v CR
    Založil Ogre v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 12.06.2004, 12:48
  4. reklamace monitoru servis x prodejce
    Založil novakt v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 27.02.2004, 23:45
  5. Info: příkladný postoj prodejce po nedodržených 30ti dnech..
    Založil Milx v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.11.2003, 19:21

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •