Osobne taky nechapu, v cem je problem a proc se to tu furt resi. Pokud si zakladatel threadu overil, ze ten onen konkretni kus je v zaruce (a to v zaruce pres serial number = servisu je tim padem sumak, zda mu jej preda k oprave firma Gigacomputer, Pepa Novak nickem Gigacomputer z Aukra nebo novy majitel HeadHunter), prohledl si jej a vse "sedi", tak je to treba jen o tom, ze z Aukra je to nejaky levnejsi odkup nekoho ze Gigacomputeru, ci jakasi forma prodeje, kterou nemuseji standartne danit atd. atd.
Pokud ti jde jen o zaruku a mas tedy bezpecne zjisteno, ze ti ji uznaj na zaklade serioveho cisla a nic jineho nebudou pozadovat, nevim, v cem je problem. Pro mne zadny - usetril jsem 6 klacku za peknej notas se zarukou.
Zdali je notebook treba nejak "vnitrne" opravovany, ti muze byt celkem sumak (alespon mne jo), nebot to neni auto, takze se da vymenit v podstate vse, aniz bys to poznal ci to nejak narusilo jeho integritu, funkci ci vykon.
Ja bych to takhle brutalne neresil - chces-li mit 95% jistotu noveho notebooku, kup si ho nekde v Sony centru, pokud chces usetrit, ale z nejakeho duvodu se bojis to resit pres Aukro, tak si ho kup v kamenne prodejne Gigacomuteru, pokud ti jde o cenu, kup si ho pres Aukro (osobne tam taky lecos nakupuju, ale rozhodne bych si tam nekoupil notebook za xy tisic, ktery bych pred koupi nevidel osobne, respektive bych ho rozhodne neplatil jinak, alespon dobirkou ci lepe osobkou, ale to je kazdeho vec a riziko - na Aukru je spoustu levaku, zbozi naprosto neodpovida popisu atd atd. )