A nebo ještě jeden příklad (možná se ti pak v hlavě rozsvítí)

1) založím si na aukru nick "agencomputer" (raději používám jméno již zkrachovalé firmy aby nedošlo k nějakým potížím)
2) na Aukro hodím že prodávám ntbk a uvedu svuj firemní tel.
3) jedná se o ntbk který se nám vrátil z opravy, ale bohužel zákazník si v rámci reklamace již odnesl peníze - čili zbyl nám tu ntbk volný k prodeji
4) uvedu že je to nový kus
5) do telefonu slibuji hory a dokonce i doly

6) najde se zákazník který se konečně chytil na "supr" cenu (TY)
7) prodej uskutečněn mám prachy a ty zboží

8 ) zjišťuješ že ntbk byl opravován a že nebyl nový a voláš mi
9) má odpověď: "nikoliv ntbk byl v naprostem pořádku"
10) ty tvrdíš omyl - jsou zde jasné známky že někdo jej už otevíral a je poškrábaný
11) bohužel vám ntbk vyměnit nemohu, protože jste si jej musel odřít sám - my jsme jej expedovali jako nový - sry

12) >>>> a co uděláš teď <<< přijdeš do kamenného obchodu že ho chceš vrátit ? - tam se ti vysmějí - dyť jsi to nekoupil u nich ale přes aukro

13) budeš mi znovu a znovu (psát) na můj mail uvedený na aukru ? mno a co já s tím ? stěžuj si...