Pokud to funguje, což já si stále myslím že ne, tak to jde realizovat jedině tak, že jedna karta bude dělat určitý objekty a druhá jiný, něco jako na těch prvních screenech z UT3 když to prvně prezentovali. Neměl by být problém jednu kartu zaměstnat něčím jiným když něco neumí, prolém by to byl kdyby to něco se vztahovalo k FSAA - u DX11 a 10.1 VS 10.0 dost pravděpodobné, nebo kdyby se jednalo o celoobrazovkový postprocesing, který se dopočítává z různých objektů, typicky deepth of field s rozdílnou ostrostí pro různé objekty, ne jen dle vzdálenosti v Z bufferu.
Nikdy to nemůžou udělat tak, aby obě karty dělaly na jedná věci, ať už díky tomu, že Nvidiácký karty, a ATI pre R8xx a after R8xx maj jinou kvalitu texture filteringu a FSAA, tudiž by to tvořilo ohavnosti.
Ale všude kde se ten jejich čip zatim obejvil sloužil jen jako PCI-E přepínač, něco jako dělá NF200 nebo PLX můstky. Nic víc.