Protoze s tim mam detailni zkusenosti z nedavne reklamace (notebook ukradl nekdo z PPL, ktere si pro nej jezdi), tak bych rovnez radil odobne odnest k primemu prodejci a at si to reklamuje on sam.
Sice to bude zdrzene asi o par dnu (nez se prodejci zachce to vytelefonovat) nicmene "bezne" je to tak, ze zavolas na reklamacni linku Aceru, tam nahlasis popis zavady a o jaky notebook jde, musis mit pripravene seriove cislo notasu (z faktury nebo lepe primo z tela - na fakture nebyva obcas cele nebo staci, aby znak chybel a uz jim to neprochazi databazi), operator na telefonu s tebou dohodne, kdy a kam si ma PPL pro notebook dojet, kuryr, co pak dorazi naprosto nezkouma, co je v krabici (zda tam vubec neco je - mohl bys poslat prazdnou krabici a at ti pak prokazou, ze tam notebook nebyl, dostanes od kuryra zase pro zmenu nicnerikajici papirek, kde je akorat napsano, ze prevzal od tebe zasilku (co je obsahem zasilky, jaka je jeji pripadna hodnota ci neco popisnejsiho necekej) a kuryr s ni odfrci na depo v Praze, kde to hodej na hromadu smer Acer servis Brno a kdyz vse vyjde dle predstav, tak to je druhy den na servisu. Tam to opravi a stejnym zpusobem to jde i zpet - notas ti po predchozi SMS nebo telefonatu, ze je notebook opravenej dopravi zase PPL.
Takto je to idealne, pokud se nahodou notebook po ceste ztrati (respektive ukradne ho pracovnik PPL - jak se stalo u mne) muzes cekat dost dlouhy boj o to, abys dostal zpatky bud penize ci jiny notas. Paklize jeste narazis na smejda prodejce, co si postavi hlavu a rekne, ze ho nezajima, ze by mel hradit on, ale ze kdyz notas ztratila kuryrni sluzba, tak to mam resit s ni (ano, je to nezakonne, nicmene nejde toho s tim moc delat) tak mas postarano o pulrocni veselost
![]()