Protoze s tim mam detailni zkusenosti z nedavne reklamace (notebook ukradl nekdo z PPL, ktere si pro nej jezdi ), tak bych rovnez radil odobne odnest k primemu prodejci a at si to reklamuje on sam.
Sice to bude zdrzene asi o par dnu (nez se prodejci zachce to vytelefonovat) nicmene "bezne" je to tak, ze zavolas na reklamacni linku Aceru, tam nahlasis popis zavady a o jaky notebook jde, musis mit pripravene seriove cislo notasu (z faktury nebo lepe primo z tela - na fakture nebyva obcas cele nebo staci, aby znak chybel a uz jim to neprochazi databazi), operator na telefonu s tebou dohodne, kdy a kam si ma PPL pro notebook dojet, kuryr, co pak dorazi naprosto nezkouma, co je v krabici (zda tam vubec neco je - mohl bys poslat prazdnou krabici a at ti pak prokazou, ze tam notebook nebyl , dostanes od kuryra zase pro zmenu nicnerikajici papirek, kde je akorat napsano, ze prevzal od tebe zasilku (co je obsahem zasilky, jaka je jeji pripadna hodnota ci neco popisnejsiho necekej) a kuryr s ni odfrci na depo v Praze, kde to hodej na hromadu smer Acer servis Brno a kdyz vse vyjde dle predstav, tak to je druhy den na servisu. Tam to opravi a stejnym zpusobem to jde i zpet - notas ti po predchozi SMS nebo telefonatu, ze je notebook opravenej dopravi zase PPL.
Takto je to idealne, pokud se nahodou notebook po ceste ztrati (respektive ukradne ho pracovnik PPL - jak se stalo u mne) muzes cekat dost dlouhy boj o to, abys dostal zpatky bud penize ci jiny notas. Paklize jeste narazis na smejda prodejce, co si postavi hlavu a rekne, ze ho nezajima, ze by mel hradit on, ale ze kdyz notas ztratila kuryrni sluzba, tak to mam resit s ni (ano, je to nezakonne, nicmene nejde toho s tim moc delat ) tak mas postarano o pulrocni veselost