radsi nechtej vedet, jak jsem zacinal ja, samozrejme forum Mbanky sleduju dost, a i tam jsou protichudne informace. Primarne je potreba se pripojit do PP, a odtud kontaktovat jejich customer service. Pokud bude zajem muzu udelat podrobny navod, co kde jak, momentlane se nachazim jak jsem rekl u 7 meho emailu na podporu. Postupne jsem totiz zjistil, ze:
-nemaji primou adresu na kontakt, jen web formular.
-prijde vam odpoved, ale v momente kdy na ni odpovite zpet, prijde jinemu cloveku(asi spolecna hotline). a odpovida vam zase jiny.
-dale prilohy do emailu se jim nedoruci (odrezou)
-dale web-linky ktere uvedete do eamilu at uz na web-formulari, nebo odpovedi na jejich email, se jim nedoruci - jejich inteligentni AI email server ty linky ponici, da tam nesmyslne znaky.
ja uz s tim bojuju tyden. postupne jsem zjistil fakta nahore, ktere nikdo ani nenapsal na mbank foru. tam nekteri lide tvrdi ze jim to zpristupnili na prvni nebo druhy email, jini tam pisi, ze tam poslali uz pres 10 emailu/zadosti a stale nic.