Podle toho si tak nějak nedokážu představit, že by bylo rychlejší než dnešní slabší mid-range. A to v době vydání, pokud k němu dojde, bude na trhu GT300 a RV870.
Podle toho si tak nějak nedokážu představit, že by bylo rychlejší než dnešní slabší mid-range. A to v době vydání, pokud k němu dojde, bude na trhu GT300 a RV870.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Taky si myslím, že po stránce rasterizace to bude slabé. Zřejmě je jejich hlavním cílem GPGPU a raytraycing...
ed.: resp. k současným slabším mid-range produktům bych to nepřirovnával, ale spíš tak k HD48xx...
Naposledy upravil no-X; 18.05.2009 v 17:20.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
http://www.tomshardware.com/news/int...orce,7944.htmlWe were told that Larrabee is currently only capable of performance levels similar to Nvidia's GeForce GTX 285.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Tak to mi neprijde moc realneOsobne cekam v prumeru neco kolem mid-range, na GTX285 to bude mit mozna tak v naprosto specifickych aplikacich, pro ktere je Larabee architektura nejvice vhodna a kde "konvencni" GPU maji problemy s paralelizaci...
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Oni možná mluví o nejvýkonnější verzi. Tzn. 32 jader. Původní měla mít 16 a 24. Ale taky jsem čekal trochu méně - tak na úrovni HD4870.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Já bych tomu i věřil, ono totiž když dva dělají totéž není to totéž...
nVidia i ATi počítají hrátky (scény) se světlem podobně, ale Larrabee je počítá od základu jinak.
Když to trochu přeženu, tak spočítat 60x2 lze udělat jako 2+2+2+2+....+2=120 tak jinou jednotkou jako 2*60=120 případně takto SHL(60)=120 (shift left - bitovy posun o jedno vlevo).
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím hodnocení/reputaci/karmu - prostě ikonku s vahami pod avatarem.
Kdo vás kdy a za co ohodnotil uvidíte ve svém Uživatelském panelu.
Tady ale stále mluvíme o rasterizaci. Ano, LRB má výhodu v mnohem efektivnějším HSR, ale vše, krom funkce texturovacích jednotek, je emulováno, což v současné době není zrovna ten nejefektivnější způsob...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)