Jitter existuje, zmerim jej, eliminuji .... ale neslysim rozdil.
Temer vsechny zvukovky se dostavaji pod 50 ms PLL, ty opravdu profi kousky maji "Ultra-low jitter clock subsystem: < 1ns in PLL mode (44.1kHz, Opt. S/PDIF Sync)". Neni to to samy, nicmene toto ovlivnuje vysledny zvuk nejvice.
Na audiofilskem zarizeni zacinajici Amplifier Pharao SQF (20 pentode/triode, 10Hz - 120 kHz), pres "tvorivou cast" z michacky, karty R.M.E. AES 32 a UAD DSP - az po vystup na referencni Anthony Gallo Acoustics(34Hz - 35kHz) --- jsem nikdy nepoznal domrseny zvuk vlivem jitteru, i kdyz mi analyzatory v programech nemilosrdne odhalily, ze tam je.
Vic mi vadil ten nestastny DC offset, nahrany na Xonaru Essence STX.
S jitterem zapasim jej ve Steinbergu, propojenim dvou (a vice) PC pres LAN a vyuzitim jeho potencialu pri natahovani pluginu. Tam uz slyset je, ale to neni typicke pouziti reprodukcniho retezce.
Pritom sluch evidentne mam vporadku, housle i el.kytaru ovladnu dobre a pri poslednich nahravkach symfonickeho orchestru jsem eliminoval tretiho houslistu kvuli naprosto spatne hre (pozdni nastup, pulton vys apod.) - jenze to byl syn sefa e.t.c. Takze jsem ho pri michani "vynechal".
Co tim chci rici - asi nekdo tento jev vnima, nekdo si jen namlouva, ze jej vnima, ale subjektivita je malo. Tohle odhali jen zaznam a jeho rozbor s korekci.
Pro jitter existuji funkce k eliminaci, stejne jako pro DC offset vyse popsany.





Odpověď s citací