Takhle. SLI uřitě ne. Cuda ani na SLI nefunguje. Musíš tam ty karty mít, ale SLI vypnuté. (stejně tak jakmile se má jedna karta využít třeba na fyziku, je třeba SLI vypnout, funguje to pak líp).
Dále pak co bude lepší. 2x G92 se 128 jednotkama nebo 1x GT200B s 240 jednotkama. I kdyby to škálovalo na více GPU na 100%, rozdíl bude malý, a takhle skvěle to teda nefunguje.
Dále pak 2x 9800GTX sežere asi 3x tolik proudu v 3D a 4x v idle. Nemá žádné úsporné funkce v GPU, je to jen G92 na lepšim výrobnim procesu. Tady máš link na reálnou spotřebu 6-pin + z PCI-E a 9800GTX je na tom celkem tragicky, hůř jak stará 65nm GTX260.
http://www.pcgameshardware.de/aid,67...fikkarte/Test/
Prostě říkám, prodej to a kup GTX275.
The best Unreal Tournament maniac.
Dik za odpoved.
Nie je ale rozdiel medzi GTX a GTX+ vo vyrobnej technologii? myslel som ze GTX je 65 nm a GTX+ 55nm. pisal si totiz o GTX a ja mam GTX+
takze odporucas mi predat GTX+ a ist do GTX275?
dakujem.
Ano, je tam rozdíl pár W, takže bude jedna žrát jak GTX260, stále špatná vyhlídka. Doporučuji GTX275, protože má všech 240 jednotek a vysoký takty, potřebuješ výkon SP jednotek, o propustnost tam nejde, takže GTX 285 neni žádnej přínos. 275 jednoznačně. Možná i tu verzi s 1792mb ram, ta už by v budoucnosti i do SLI padla. Ale záleží na tom kolik ty programy co používáš chtěj Vram, to už musíš vědět ty.
The best Unreal Tournament maniac.
Taky bych šel dneska do GTX275, otázka je pouze odladěnost ovladačů pro SW který používáš a pak je třeba mít na paměti že některé dodatečné profi pluginy jsou "pouze" pro Quadra (ale těch naštěstí tolik zas neni).
# Core i7 2600K # Noctua NH-D14 SE2011# ASUS P8Z68-V Pro # Kingston 8GB DDR3 1600CL9 LoVo # EVGA GTX670 FTW Sig2 # X-Fi Titanium (+LM4562) # SSD Intel X25-E 32GB # SSD Intel 320 Series 160GB #WD1001FALS+SILENTMAXX # Optirac AD-7200S # Enermax MODU87+ 800W # Chieftec Dragon BIG # fan control Sunbeam Rheobus # Logitech G15NEW + G5 # EIZO S2031W-E # Sennheiser HD555 (595mod) #
Celkově to záleží hlavně na softwaru, který používáš.
3ds max třeba SLI vůbec nepodporuje (možná 2010, kterej teď vyšel, to nevím, obecně myslím, že většina modelerů na SLI vůbec nehraje), Zbrush třeba má jen SW renderer (real-time).
Pokud vím, tak ani CUDA v žádným (velkým, známým) modeleru ani rendereru nefunguje (třeba v 3DCoatu ano).
Nejvýhodnější rozhodně je jedno silný GPU, protože podpora SLI/CF v profi oblasti narozdíl od her prakticky není.
Naposledy upravil bukva; 16.04.2009 v 08:58.
Myšlení zkresluje realitu.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)