Tak ono to tu pěkně zaznělo. "Zákazník chce nejvíc jedno čeho, za co nejmíň peněz"

A tak operátoři s nízkými náklady navyšují některé parametry (download) a ono to na ty zákazníky funguje. Tak proč by se snažili s jinými parametry? (upload)

Ballnazzare, v Japonsku je úplně jiná mentalita a srovnávat Čechy a Japonce je úplnej nesmysl.
Nesnažím se říct, že mi současný stav vyhovuje (taky bych uvítal symetrickej pětimegabit místo 10/1Mb), ale prostě českej spotřebitel je buran, kterej - viz věta nahoře... se podívej na nabídky hypermarketů a co lidi dělaj, tak je to se vším.

A firmy se prostě přizpůsobí - logicky firma v tržním prostředí, které neustále zmiňuješ, bude řídit svoji marketingovou a obchodní strategii podle majority potenciálních zákazníků. A na ty platí "nejvíc megabitů za nejmíň peněz" ... A samozřejmě obchodní strategie je dosáhnout maxima zisku, v tomhle případě je to kvantita s nízkými náklady.