Otec chtel nejaky levny notebook na kancelarske aplikace, zadne velke pozadavky na vykon ani na vydrz. Vzal jsem repasovany notebook od jedne mistni firmy, co bere notasy od gigacomputeru. Zaruka je 6 mesicu. Objednal jsem ho telefonicky, byl jsem ubezpecovan, ze jich prodavaji hodne a nejsou zadne problemy s nicim, ani s bateriemi, dovezli mi ho az domu, ja ho zkontroloval, normalne na prvni pohled vse fungovalo. Prvni vada byla, ze nesel jeden reproduktor a dalsi nepodstatna vada, ze se nenabijel. Dal jsem ho tedy na reklamaci, za 14dni se vratil opraveny. Reproduktory hraly, baterie se nabijela a vse vypadalo ok, nez jsem ale zjistil, ze baterie vydrzi cca 2 min pri praci a 3min bez zatizeni, nez klesne stav baterie ze 100% na 0% a notebook se vypne. Jako reklamaci mi to odmitaji uznat, ze pry je to pouzivana vec a ze jim to nevezme dodavatel.
Moje otazka tedy zni: je nejaka moznost to vyresit? Podle ceho se ridi reklamace v tomto pripade?