Poprvé mě CZC naštval. Doufám že to je vyjímka individua na reklamačním.
Nechal jsem si udělat UTP kabel, asi 30m. Ptám se dole ve skladu, jestli je změřený, otestovaný na testeru. Technik říká "Jasně, funguje, ale nám ta zkoušečka stejně kecá HAHAHAHA".
No Nešel. Laboroval jsem s tím doma celej víkend, proházel jsem počítače, router, všechno. Nakonec mě napadlo ho přeměřit, což jsem mohl udělat rovnou ale to je zase jiná storyModrej byl dead.
Následoval rozhovor cca asi takto:
Commander: Dobrý den
CZC: Dobrý den
Commander: Zakoupil jsem u Vás kabel, vše nasvědčuje že je vadný. Testoval jsem ho na třech PC, měřil multimetrem a myslím, že modrý vodič je vadný.
CZC: Není možné, kabely testujeme.
Commander: No vy mi to nebudete věřit, ale Váš technik říkal, že vám zkoušečka blbne.
CZC: Nemožné, my kabely testujeme.
Commander: Fajn, můžete mi tedy vrátit peníze nebo dát funkční kabel?
CZC: Můžu to dát na reklamaci do 30ti dnů.
Commander: Prosím vás, jde o blbý kabel, který je vadný. Nejde to nějak vyřešit?
CZC: Pane, ten kabel funguje.
Commander: Jak to víte?
CZC: Kabely testujeme.
Commander: Já ho testoval taky, a nešel.
CZC: Je mi líto.
Commander: Tak víte co? Strčte si ho do PC, a pokud půjde, uznám chybu, omluvím se a je to vyřízené. Pokud nepůjde, omluvíte se vy a vrátíte mi peníze.
CZC: Bohužel, tady v CZC nemáme možnost otestovat kabel.
Commander: Děláte si srandu?
CZC: Tak to sem dejte.
// odskočí si
CZC: Ten kabel funguje.
Commander: Ukažte
CZC: Počkejte.
// přichází jiný technik, normální, vysvětluji, bere si kabel a říká já to testnu.
CZC2: ten kabel je mrtvej.
Commander: díky, takže je to vyřešeno, prosím o vrácení peněz. nashledanou
No byl opravdu hloupý. Otestovat kabel, to není jen tak!