A ty opravdu žiješ v domění, že manažeři firem jako Sony mají nedochozených 6 tříd základky, stěží počítají do 10 na prstech obou noh a nic jim nedochází?
Já myslím že jim naopak dochází mnohem víc věcí než nám a vědí jak maximalizovat zisky.
To že něčemu nerozumíme neznamená, že můžeme vynášet zasvěcené soudy a radit ostatním co mají dělat. Tudíž my nevíme, jaká strategie za zdržováním stojí, můžeme si však být jisti, že pro ně je dobrá.
Naopak velký zlevňování bez zjevných důvodů (např. nástup novýho modelu) je vždycky krajně podezřelé, dokonce vyvolá až nevoli zákazníků (Apple třeba musel po slevě iPhonu dávat dary předchozím zákazníkům aby si je nerozházel, Motorola nehorázně naštvala lidi, když bezdůvodně zlevnila Razra na polovinu). Je to divné, ale je to tak. Lidé jsou nevyzpytatelní.