Kdysi jsem byl nucen pouzivat FogBugz, byl takovej hodne jednoduchouckej.

Citace Původně odeslal Commander Zobrazit příspěvek
Potřebuji hlavně to, aby se mi do toho přihlásil klient, zadal požadavek, já ho akceptoval, přiřadil zaměstnanci, ten to s klientem vyřešil, klient odsouhlasil a já uzavřel. Tedy musí to umět stavy projektu, což většinou umí dobře bug tracking systémy.

Dále to musí umět diskuze ke každému problému/projektu (řeší klient se zaměstnancem), možnost vícero příloh k diskuzi (zasíláme nové verze dokumentů), a musí to automaticky uživatelům posílat e-maily když se něco stane s projektem kde jsou přiřazeni.
Tenhle pristup nebude IMHO fungovat.

Klienti do toho budou psat nesmysly a nebudou to umet spravne pouzit.
pripadne nevyplni dulezite udaje.

Reseni by byl samostatny system na pridelovani ticketu, napriklad i jednoduche diskuzni forum, a k tomu bug tracking system.

Workflow:
Zakaznik si napise svoje plky do fora a vyplni kontakt.
Zamestnanec kontaktuje zakaznika, overi podstatne veci a vyplni bug tracking system a da zakaznikovi link na sledovani.
Bug tracking system bude obsahovat link zpet do fora.