Výsledky 1 až 24 z 24

Téma: Jakou velikost AGP aperture?

  1. #1

    Standardní Jakou velikost AGP aperture?

    Mam 128MB na karte a 512 RAM,jde mi o to,ze ta AGP aperture alokuje pamet pro textury ne?Takze vlastne obsazuje cast operacni pameti.Nebude v pripade 128MB na karte stacit rekneme 32MB?Ma to nejaky vliv na vykon?Jak mate nastaveno vy?
    Home machine--ABIT NF7-S v2.1--M XP 2600@2530MHz(220x11,5-1,6V)--2x512 dual Kingston HX ULL(11-2-2-2)--TT Big Typhoon,2xCMRred,4x92 Ystech--Zalman ZM-MFC1--Gainward Bliss 7800GS+ 512MB(24pip, 7900GT core@550 GPU/750 mem)--2xHitachi DeskStar 180GXP/8MB/180GB--Chieftec CX01-SL-SL-B--Tagan EasyCon 580W PSU--Logitech Z680--Logitech MOMO racing-Samsung 970P
    Work machine--HP D330M PIV NW 2,8GHz--1024MB DDR CL2--2x80GB Hitachi--Asus 9600XT VIVO--HP 1740

  2. #2
    Senior Member VIP Avatar uživatele Rabban
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    894
    Vliv
    286

    Standardní

    pokud se dobre pamatuju, tak se dava polovina RAM, ale jestl je to vhodne i pro nove grafiky, to nevim...
    Core 2 Duo E7300 3,33GHz, 2x2GB Corsair Dominator 1066 Gigabyte EP45 UD3LR WDC740GD Raptor Ga Geforce 8800GTS 640MB

  3. #3

    Standardní

    Pokud mas 128MB na GK OB tak bych to klido soupl na 64MB

  4. #4

    Standardní

    Neporadim ti nic jineho nez testovat testovat testovat. Ja jsem zkousel 64Mb a 128 a nebyl v tom zadny rozdil ale koukam jak pise Rabban ze musi zkusit taky 256MB
    ASUS P5Q | C2D E7200@3.6GHz [9x400@1.25V] | PATRIOT 4086MB RAM | NVIDIA 8800GT 512MB | 24"LCD BENQ | Seagate 7200.7 120GB & IBM 180GXP 60GB & 2xWD640AAKS |

  5. #5

    Standardní

    O ty polovine jsem taky cetl a to uz pomerne davno,jeste v dobach,kdy byly max memory na kartach 32MB.Takze jsem si to tak nejak automaticky nastavil sam.Ale pak me zacalo vrtat hlavou,jestli to ma vubec jeste smysl v pripade karty s tak velkou pameti.Jestli to jen zbytecne nealokuje RAMku,ktera by mohla byz vyuzita smysluplneji a co si budem povidat - 512MB je dneska tak akorat a za pul roku?Kdovi...
    SORRY ZA DELKU
    Home machine--ABIT NF7-S v2.1--M XP 2600@2530MHz(220x11,5-1,6V)--2x512 dual Kingston HX ULL(11-2-2-2)--TT Big Typhoon,2xCMRred,4x92 Ystech--Zalman ZM-MFC1--Gainward Bliss 7800GS+ 512MB(24pip, 7900GT core@550 GPU/750 mem)--2xHitachi DeskStar 180GXP/8MB/180GB--Chieftec CX01-SL-SL-B--Tagan EasyCon 580W PSU--Logitech Z680--Logitech MOMO racing-Samsung 970P
    Work machine--HP D330M PIV NW 2,8GHz--1024MB DDR CL2--2x80GB Hitachi--Asus 9600XT VIVO--HP 1740

  6. #6
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal dmx1
    Pokud mas 128MB na GK OB tak bych to klido soupl na 64MB
    blbost !

    AGP Aperture Size je to, ze hovori, kolko pamate (grafiky+RAM) sa ma pouzivat na AGP Texturing.

    Priklad: Ak mas 64MB grafiku a AAS nastavene na 128MB, tak po tom, co hra vycerpa 64MB grafickej karty, system alokuje zvysnych 64MB z RAM a pouziva ju ako graficku pamat. To ale obvykle nehorazne spomali hry.

    Ak mas 128MB grafu, tak nechaj 128MB a budes vyuzivat iba pamat graf. karty. Myslim, ze je to najlepsie riesenie, pretoze:

    1) ako som hovoril, RAM je o dost pomalsia ako GRAM (pamat na grafike) a dojde v pripade zaplnenia k spomaleniu hry/aplikacie.

    2) ziadna dnesna hra (okrem Codecreatures benchamrku, tusim...) nepotrebuje viac pamate. Ak by hra potrebovala a nestacilo by jej to, tak by ti potom jednoducho chybali textury na niektorych objektoch.

    Ak by si nastavil mensiu hodnotu (napr 64MB), zablokoval by si si cast pamate (tych zvysnych 64MB) graf. karty.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  7. #7

    Standardní

    Hura konecne to nekdo vysvetlil ale rekni mi jeste jedno:

    Mam 64MB grafiku a AGPAS nastaveno na 128MB
    Tj 64karta a 64 vyhrazene RAM. Pokud tedy nejaka aplikace chce vice nez 64mb na karte tak si veme tu RAM a zpomali se coz je OK preci je to lepsi nez chybejici textury. Prosimte ta pamet vyhrazena pro AGPAS je zablokovana a nemuzou ji pouzivat jine aplikace?? Nebo je volne k dispozici a karta si ji veme az kdyz ji potrebuje

    Díky za radu
    ASUS P5Q | C2D E7200@3.6GHz [9x400@1.25V] | PATRIOT 4086MB RAM | NVIDIA 8800GT 512MB | 24"LCD BENQ | Seagate 7200.7 120GB & IBM 180GXP 60GB & 2xWD640AAKS |

  8. #8
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    O to by sa mal starat system. Ak nie je tato pamat potrebna na textury, tak sa pouziva normalne ako systemova.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  9. #9

    Standardní

    Citace Původně odeslal PiT
    Citace Původně odeslal dmx1
    Pokud mas 128MB na GK OB tak bych to klido soupl na 64MB
    blbost !

    AGP Aperture Size je to, ze hovori, kolko pamate (grafiky+RAM) sa ma pouzivat na AGP Texturing.

    Priklad: Ak mas 64MB grafiku a AAS nastavene na 128MB, tak po tom, co hra vycerpa 64MB grafickej karty, system alokuje zvysnych 64MB z RAM a pouziva ju ako graficku pamat. To ale obvykle nehorazne spomali hry.

    Ak mas 128MB grafu, tak nechaj 128MB a budes vyuzivat iba pamat graf. karty. Myslim, ze je to najlepsie riesenie, pretoze:

    1) ako som hovoril, RAM je o dost pomalsia ako GRAM (pamat na grafike) a dojde v pripade zaplnenia k spomaleniu hry/aplikacie.

    2) ziadna dnesna hra (okrem Codecreatures benchamrku, tusim...) nepotrebuje viac pamate. Ak by hra potrebovala a nestacilo by jej to, tak by ti potom jednoducho chybali textury na niektorych objektoch.

    Ak by si nastavil mensiu hodnotu (napr 64MB), zablokoval by si si cast pamate (tych zvysnych 64MB) graf. karty.
    Dekuji,precetl jsem nespocet diskuznich for,ale takhle strucnou,ale zaroven vystiznou odpoved jsem necetl NIKDE.
    Home machine--ABIT NF7-S v2.1--M XP 2600@2530MHz(220x11,5-1,6V)--2x512 dual Kingston HX ULL(11-2-2-2)--TT Big Typhoon,2xCMRred,4x92 Ystech--Zalman ZM-MFC1--Gainward Bliss 7800GS+ 512MB(24pip, 7900GT core@550 GPU/750 mem)--2xHitachi DeskStar 180GXP/8MB/180GB--Chieftec CX01-SL-SL-B--Tagan EasyCon 580W PSU--Logitech Z680--Logitech MOMO racing-Samsung 970P
    Work machine--HP D330M PIV NW 2,8GHz--1024MB DDR CL2--2x80GB Hitachi--Asus 9600XT VIVO--HP 1740

  10. #10
    Senior Member mince
    Založen
    13.11.2002
    Bydliště
    Ostrava
    Příspěvky
    1 739
    Vliv
    299

    Standardní

    Nechápu tuhle větu.
    Citace Původně odeslal PiT
    blbost !

    Ak by si nastavil mensiu hodnotu (napr 64MB), zablokoval by si si cast pamate (tych zvysnych 64MB) graf. karty.
    Když mám 64MB grafiku a nastavím 128 a hra přečerpá 64, tak se alokuje ta další 64, ale co když nastavím AAS jen 64? Jak to myslíš, že bych si zablokoval část paměti graf. karty.
    MB G... a to už taky není pravda ;)
    A nekřičte na mě, pokud jsem plácnul nějakou hloupost ...........

  11. #11

    Standardní Re: Jakou velikost AGP aperture?

    Citace Původně odeslal ITpozemstan
    Mam 128MB na karte a 512 RAM,jde mi o to,ze ta AGP aperture alokuje pamet pro textury ne?Takze vlastne obsazuje cast operacni pameti.Nebude v pripade 128MB na karte stacit rekneme 32MB?Ma to nejaky vliv na vykon?Jak mate nastaveno vy?
    Mam s ATI 9500Pro nasledujici zkusenost. Nastaveni 64Mb nebo 128MB se prakticky neprojevi, ani tearingem ani vykonem. Nastaveni 256MB vsak u me prinese snizeni vykonu v 3dMarku 2001 o priblizne 1000 bodu a viditelne ztraty vykonu v testech zejmena texturovacich. Pri nastaveni 256MB se pravdepodobne zacne pro ulozeni textur pro grafickou jednotku pouzivat i operacni pamet pres AGP a to je krute pomale. Vzdyt pameti na moji karte davaji priblizne 10GB datoveho toku a AGP4x dava 1GB datoveho toku. Byt tebou bych nechal default nastaveni BIOSu desky, coz byva 64MB.
    Asus P5B Deluxe/WiFi, Intel Q8300@7.5x440=3300MHz VCc1.15V, Speedstep enabled, CM HyperTX, 58oC IntelBurnTest pri 24oC okoli, 2x2048 DDR2 800 Geil(@866 5-6-6-15, 1.80V), HDD 3xSamsung F1 1TB, Gigabyte NX88T zalman, LCD FSC S20-1W, CM Centurion 532, PSU Seasonic 400W, UPS CyberFort 350

  12. #12
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Millisx:

    Normalne. Ked mas 64MB grafiku a nastavis AAS na 32, tak by to malo fungovat tak, ze grafika bude pouzivat iba prvych 32MB svojej pamate a po jej naplneni proste nebude schopna plnit dalej. Prakticky to ale nastastie nefungue (operacna pamat sa uvolnuje az na poziadanie graf. karty a ta na AAS serie )

    Aj tak ale doporucujem nastavit aspon 64MB u 32MB grafik a 128MB u 128Megovych a 256 u 256megovych.
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  13. #13

    Standardní

    To Pit:
    Soude z tve poucky, bylo by nejlepsi dat AAS vzdy na stejnou velikost jako je velikost pameti na grafice, at je to 32 MB nebo 128 MB, protoze v momente, kdy karta vycerpa svoji pamet a bude tahat textury z RAMky, to bude hnusne pomaly tak jako tak. Teda pokud nebudu hrat hru, ktere staci rychlost AGP, jenze ty by zase stacila i 32 MB grafarna.
    JIUHB 0302 XP 1700+@12x167 (XP 2500+) na 1,7V, pasiv Cooler Master (Cu+Al), větrák Enermax UC 8 FAB, 512/333/2,5/7 Seitec, MSI KT3 Ultra2, Palit GF3 Ti200 64 MB (pasivní chlazení!) 175/400@250/530 stable, 260/540 nebo 250/550 max., IBM 60/7200 120 GXP, Pioneer 106S, Lite-on 52x24x52, Creat. Labs I 4.400, LCD NEC 15\" 1530V, Win XP Prof.

  14. #14

    Standardní

    ok souhlas
    jenom dodatek imho pokud ma karta 128 MB pameti pak se tam samozdrejme nevleze 128 MB textur pamet gr. k. neni pouzivana jen k texturam

    Asus A7V333, XP1800+@2,2GHz(176x12,5), Thermaltake Volcano 7+(momentalně pokusně watercooling CPU,GPU,CHIPSET), RAM 512 MB PC3200, 5. 1 Live!, Herkules prophet 9700 pro, LEADTEK Winfast TV2000 XP Deluxe, HDD:WD 120GB BB, WD 40GB BB, IBM 40GB 120gxp,IBM 30GB,70GB IBM USB2, CDRW Teac W552E, fortron 350W, bigtower, Premio 19\" P910

  15. #15
    Senior Member mince Avatar uživatele herma
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno / Jesenicko
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 365
    Vliv
    291

    Standardní

    PiT má recht....

    z vlastní zkušonosti povím, že nejoptimálnejší je na "starších PC" 64MB. S jinými hodnotami se PC chovávala někdy dost podivně.

    Te na nových strojích už ale toto neplatí.... prostě tam šupněte 64 nebo 128 a jeto.
    Basic PC: AMD Athlon64 X2 3600+ @ 4600+ | GIGABYTE GA-M55PLUS-S3G | 2*1GB DDR2 667 Adata | Leadtek 7600GT 256MB | 2* Seagate 7200.7+ 120GB SATA | 20" Samsung 205BW | DVDRW NEC ND-4551A | Chello 5000/512

  16. #16
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Slusnak
    To Pit:
    Soude z tve poucky, bylo by nejlepsi dat AAS vzdy na stejnou velikost jako je velikost pameti na grafice, at je to 32 MB nebo 128 MB, protoze v momente, kdy karta vycerpa svoji pamet a bude tahat textury z RAMky, to bude hnusne pomaly tak jako tak. Teda pokud nebudu hrat hru, ktere staci rychlost AGP, jenze ty by zase stacila i 32 MB grafarna.
    Precitaj si moj post, ktory je nad tymto, na ktory reagujem.

    Samozrejme, ze pamat grafickej karty sa nepouziva len na textury, ale v dnesnej dobe su to prave textury resp. ich velkost, vdaka ktorym je podstatna cast toho, preco AGP vlastne vzniklo (vzniklo pre urychlenie prenosu medzi CPU a graf. kartou
    (umiestnenim tejto zbernice tam, kde je + jej vtedy dvojnasobnym zrychlenim) a druhy dovod bol prave AGP Texturing - ze moze byt systemova pamat pouzivana ako graficka). AGP Texturing je ale v dnesnej dobe nepouzitelny, nakolko sa pri jeho pouziti hra, ktora ma inak dostatok pamate na textury (ano, na textury, pretoze preratavanie zobrazovanej sceny vektorovo polygonmi bez textur zabera skutocne _zanedbatelne_ ! minimum, preto som to nespominal) spomali. A dovodom je to, ze dnesne graf. karty maju omnoho vyssi bandwidth a bitovu sirku zbernice, ako je systemova (128/256bit oproti ubohej 64bit SDRAM/DDR | 16/32bit RIMM).

    Dnesne hry su stavane prevazne na 64MB graf. karty. 32MB uz nestaci. Preto som doporucil 64MB AAS u >= 32MB graf. kariet a vyssie AAS zhodne s velkostou pamate graf. karty. Za rok mozno bude toto iste u 64MB grafik - mozno to nebude postacovat a na normalny chod bude potrebne nastavit 128MB, pricom sa sice hra spomali, ale bude fungovat korektne. Dnes je to zbytocne.

    Kapisto, rejpale ?
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  17. #17

    Standardní

    Si, Senore Vedatore.
    JIUHB 0302 XP 1700+@12x167 (XP 2500+) na 1,7V, pasiv Cooler Master (Cu+Al), větrák Enermax UC 8 FAB, 512/333/2,5/7 Seitec, MSI KT3 Ultra2, Palit GF3 Ti200 64 MB (pasivní chlazení!) 175/400@250/530 stable, 260/540 nebo 250/550 max., IBM 60/7200 120 GXP, Pioneer 106S, Lite-on 52x24x52, Creat. Labs I 4.400, LCD NEC 15\" 1530V, Win XP Prof.

  18. #18
    Junior Member
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Kacanovy, Turnov, Liberecky kraj i Praha
    Příspěvky
    64
    Vliv
    277

    Standardní

    Vyčerpávající popis tohoto problému:

    http://www.rojakpot.com/default.aspx?location=4&var1=23
    Abit BD7-RAID | iP4 1.6A @ 2.31GHz | 512MB RAM PC3200 CL3 Apacer @ 385MHz | Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE @ 9100 BIOS 275/275 | Sound Blaster Live! 1024 | 3Com 3C905TX-M | Seagate Barracuda IV 40GB | Seagate U5 40GB | Lite-On 48246K ...

  19. #19
    Junior Member
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Kacanovy, Turnov, Liberecky kraj i Praha
    Příspěvky
    64
    Vliv
    277

    Standardní

    Mimochodem, přes všechna doporučení, já používám 16 MB AGP A. S. na Radeonu 8500/9100 a max. spokojenost...
    Abit BD7-RAID | iP4 1.6A @ 2.31GHz | 512MB RAM PC3200 CL3 Apacer @ 385MHz | Hercules 3D Prophet FDX 8500 LE @ 9100 BIOS 275/275 | Sound Blaster Live! 1024 | 3Com 3C905TX-M | Seagate Barracuda IV 40GB | Seagate U5 40GB | Lite-On 48246K ...

  20. #20

    Standardní Re: Jakou velikost AGP aperture?

    Citace Původně odeslal Sasa
    Citace Původně odeslal ITpozemstan
    Mam 128MB na karte a 512 RAM,jde mi o to,ze ta AGP aperture alokuje pamet pro textury ne?Takze vlastne obsazuje cast operacni pameti.Nebude v pripade 128MB na karte stacit rekneme 32MB?Ma to nejaky vliv na vykon?Jak mate nastaveno vy?
    Mam s ATI 9500Pro nasledujici zkusenost. Nastaveni 64Mb nebo 128MB se prakticky neprojevi, ani tearingem ani vykonem. Nastaveni 256MB vsak u me prinese snizeni vykonu v 3dMarku 2001 o priblizne 1000 bodu a viditelne ztraty vykonu v testech zejmena texturovacich. Pri nastaveni 256MB se pravdepodobne zacne pro ulozeni textur pro grafickou jednotku pouzivat i operacni pamet pres AGP a to je krute pomale. Vzdyt pameti na moji karte davaji priblizne 10GB datoveho toku a AGP4x dava 1GB datoveho toku. Byt tebou bych nechal default nastaveni BIOSu desky, coz byva 64MB.
    Ja mam v nastaveni AAS 256 MB a zda se mi vykon karty nizky! Je to predelany R9500@Pro a v 3DM01SE to hodi asi 9500 bodu. V 3DM03 to hodi 3400 bodu. Zdalo se mit to nak malo. Myslite ze je to tim nastaveni AAS
    1st machine: GA-EP45-DS4, E5200 + Ninja 2, 4x2GB Kingston, ATI HD4670 + Accelero S1, 2xWD6400AAKS, NEC 7203S, Antec Solo + Corsair TX650, Logitech Cordless Internet Pro, Creative Inspire 5300, HP L1955, Win7 x64, Xubuntu x64
    2nd machine: MSI H61MA-E35, Celeron G530 + box, 4GB Kingston, CM Elite 341 + Fortron 350W, M$ mouse, noname keyboard, LG1952S, Win7 x64
    Mobile machine: Dell E6420, i3, 8GB RAM, 500GB HDD, Deuter Giga II
    Server: HP MicroServer N40L, 500GB system, 2xWD7500AAKS data RAID1, CentOS x64
    Zbytek: Samsung CLX-3160N, 2x APC Back-UPS ES 700VA, APC Smart-UPS SC 620VA, AverTV Volar HD Pro, Asus WL-520gC + Linksys WRT54g s DD-WRT

  21. #21

    Standardní

    Cort znajet, zkus si s tim pohrat. Mam ale dojem, ze v AAS pes zakopany neni.
    JIUHB 0302 XP 1700+@12x167 (XP 2500+) na 1,7V, pasiv Cooler Master (Cu+Al), větrák Enermax UC 8 FAB, 512/333/2,5/7 Seitec, MSI KT3 Ultra2, Palit GF3 Ti200 64 MB (pasivní chlazení!) 175/400@250/530 stable, 260/540 nebo 250/550 max., IBM 60/7200 120 GXP, Pioneer 106S, Lite-on 52x24x52, Creat. Labs I 4.400, LCD NEC 15\" 1530V, Win XP Prof.

  22. #22

    Standardní Re: Jakou velikost AGP aperture?

    Citace Původně odeslal malda
    Citace Původně odeslal Sasa
    Citace Původně odeslal ITpozemstan
    Mam 128MB na karte a 512 RAM,jde mi o to,ze ta AGP aperture alokuje pamet pro textury ne?Takze vlastne obsazuje cast operacni pameti.Nebude v pripade 128MB na karte stacit rekneme 32MB?Ma to nejaky vliv na vykon?Jak mate nastaveno vy?
    Mam s ATI 9500Pro nasledujici zkusenost. Nastaveni 64Mb nebo 128MB se prakticky neprojevi, ani tearingem ani vykonem. Nastaveni 256MB vsak u me prinese snizeni vykonu v 3dMarku 2001 o priblizne 1000 bodu a viditelne ztraty vykonu v testech zejmena texturovacich. Pri nastaveni 256MB se pravdepodobne zacne pro ulozeni textur pro grafickou jednotku pouzivat i operacni pamet pres AGP a to je krute pomale. Vzdyt pameti na moji karte davaji priblizne 10GB datoveho toku a AGP4x dava 1GB datoveho toku. Byt tebou bych nechal default nastaveni BIOSu desky, coz byva 64MB.
    Ja mam v nastaveni AAS 256 MB a zda se mi vykon karty nizky! Je to predelany R9500@Pro a v 3DM01SE to hodi asi 9500 bodu. V 3DM03 to hodi 3400 bodu. Zdalo se mit to nak malo. Myslite ze je to tim nastaveni AAS
    Presne ty samy vysledky na dost podobny sestave mam taky, akorat je to origos 9500Pro, zkus znizit AAS na 64. 3dMark2001SE ti vyjede nekam k 10500 a 3dMark2003 taky o trosicku ale pres 3500 se asi nedostanes, pokud to nepretocis.
    Asus P5B Deluxe/WiFi, Intel Q8300@7.5x440=3300MHz VCc1.15V, Speedstep enabled, CM HyperTX, 58oC IntelBurnTest pri 24oC okoli, 2x2048 DDR2 800 Geil(@866 5-6-6-15, 1.80V), HDD 3xSamsung F1 1TB, Gigabyte NX88T zalman, LCD FSC S20-1W, CM Centurion 532, PSU Seasonic 400W, UPS CyberFort 350

  23. #23

    Standardní

    Citace Původně odeslal PiT
    Millisx:

    Normalne. Ked mas 64MB grafiku a nastavis AAS na 32, tak by to malo fungovat tak, ze grafika bude pouzivat iba prvych 32MB svojej pamate a po jej naplneni proste nebude schopna plnit dalej. Prakticky to ale nastastie nefungue (operacna pamat sa uvolnuje az na poziadanie graf. karty a ta na AAS serie )

    Aj tak ale doporucujem nastavit aspon 64MB u 32MB grafik a 128MB u 128Megovych a 256 u 256megovych.
    Toz nanestesti mi to tak funguje nastavim 4MB nerozjedu ani ho*no...32MB je lepsi ale furt swapuje hadr(napr.UT2003 nahrava do ucite doby a pak stop)....64MB vsechno je skoro ok...az na 3DMark03...128MB totalni pohodka.Myslim ze aspon mi bios takhle blokuje pamet primo na grafarne
    WWW.HWMAG.CZ - Intel+nVidia+WD+Corsair=spokojenost ...

  24. #24
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Yngwie
    Myslim ze aspon mi bios takhle blokuje pamet primo na grafarne
    Pravdepodobne. Mne na to serie a nastavenia AAS, ktore neprekracuju velkost pamate GK, su ignorovane...
    U teba nie su.

    Podla specifikacie by nemali byt...

    Hmm... Ouch... Zasa ABIT
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. 3/05 Jakou grafiku do BX cipsetu (AGP 2x, verze AGP 1.0)?
    Založil Harry v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 21
    Poslední příspěvek: 09.12.2005, 19:55
  2. AGP Aperture
    Založil Tykoxo v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 28.10.2004, 00:13
  3. jakou desku na V5 5500 AGP a cca 1800+ Athlonka ?
    Založil Doom v sekci fóra Ostatní grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 16.10.2003, 15:11
  4. MSI 6337 a 64MB agp aperture size
    Založil nicon v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 31.07.2003, 19:07
  5. Problem s nastavenim AGP aperture size
    Založil wizard v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 11.11.2002, 22:17

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •