Tak jsem to sepsal následovněJsem zvědavej
===========================
Dobrý den,
v sobotu dne 18.10. jsem si ve firmě Alzasoft na její pražské pobočce v ulici Jateční na základě předchozí objednávky v e-shopu zakoupil tento monitor
(HP Pavlion w2216)
http://www.alza.cz/lcd-panel-hp-pavi...216-d98170.htm
v popisu zboží se uvádí mimo jiné
HDMI
2x USB
Funkce Pivot
Bohužel, model w2216 žádný z těchto parametrů nemá (ani dle oficiálních stránek výrobce, tedy společnosti Hewlett-Packard).
Pravděpodobně došlo k záměně popisu za produkt (HP Pavilion w2228h)
http://www.alza.cz/lcd-panel-hp-pavi...8h-d101654.htm
což ovšem já jako zákazník nejsem povinen zkoumat. V této souvislosti vznikl stav, kdy je zboží v rozporu s kupní smlouvou.
V souladu s § 616 odstavec (2), respektive (3) občanského zákoníku žádám o nápravu. Protože jde o "závadu", která není "opravitelná", vznáším v souladu se zmíněným paragrafem požadavek na vyřešení této situace a to konkrétně
Slevou ve výši 500 Kč, což je dle mého názoru přiměřená část rozdílu v ceně mezi modelem w2116, který nedisponuje funkcemi uváděnými v katalogu, a modelem w2228h, který uváděnými funkcemi disponuje.
Za kladné vyřízení předem děkuji.