Tak jsem to sepsal následovně Jsem zvědavej

===========================

Dobrý den,

v sobotu dne 18.10. jsem si ve firmě Alzasoft na její pražské pobočce v ulici Jateční na základě předchozí objednávky v e-shopu zakoupil tento monitor
(HP Pavlion w2216)

http://www.alza.cz/lcd-panel-hp-pavi...216-d98170.htm

v popisu zboží se uvádí mimo jiné

HDMI
2x USB
Funkce Pivot

Bohužel, model w2216 žádný z těchto parametrů nemá (ani dle oficiálních stránek výrobce, tedy společnosti Hewlett-Packard).

Pravděpodobně došlo k záměně popisu za produkt (HP Pavilion w2228h)

http://www.alza.cz/lcd-panel-hp-pavi...8h-d101654.htm

což ovšem já jako zákazník nejsem povinen zkoumat. V této souvislosti vznikl stav, kdy je zboží v rozporu s kupní smlouvou.

V souladu s § 616 odstavec (2), respektive (3) občanského zákoníku žádám o nápravu. Protože jde o "závadu", která není "opravitelná", vznáším v souladu se zmíněným paragrafem požadavek na vyřešení této situace a to konkrétně

Slevou ve výši 500 Kč, což je dle mého názoru přiměřená část rozdílu v ceně mezi modelem w2116, který nedisponuje funkcemi uváděnými v katalogu, a modelem w2228h, který uváděnými funkcemi disponuje.

Za kladné vyřízení předem děkuji.