Prdpokladam, ze tak nejak to bude:
na fakture nebude uvedena zaruka NBD 2roky i kdyz na vebu DEELu to tak vypada. V pripade reklamace pak zalezi jak se k tomu postavi reklamacni oddeleni DELLu, bud rekna ano NBD plati, kam se ma nas technik dostavit. Nebo to maji s EW nejak zaneseno v podminkach a dopadne to nasledovne: ja budu muset NB dopravit do EW a technik od DELLu prijede na opravu tam. Coz je silne uhozene

(kazdopadne tam brknu a zeptam se na to)
Add display: ten inspik co tam byl vcera vystaven mel uz rozliseni 1440x900, coz za cenu 12.600,- bez dane,je uz vcelku dostacujici nahrada stolniho PC (na net, sem tam film, kancl atd.... mozna by se na tom dalo i neco zahrat).
//edit:
takze zaruka se ma takto: Zákazníci Electro Worldu budou nuceni řešit servis na prodejně.
viz:
http://notebook.cz/clanky/kratke-zpr...notebooky-dell