Výsledky 1 až 8 z 8

Téma: 3ds Max rychla otazka

  1. #1

    Standardní 3ds Max rychla otazka

    Zdravim, vzhledem k tomu ze lidska blbost a zapometlivost nezna mezi, prosim o radu.

    Mejme box, konvertly na editable poly. Tento box je umisten trosku sikmo oproti view souradnicim takze jakykoliv resize skonci zakonite tim, ze se bude polygon deformovat ve smeru view x/y/z. Pokud zmenim facing na local pak se u vertexu dostavam na silleny souradnicovy x/y/z system a nepomuzu si, opet dojde k deformaci do spatneho smeru pri pohybu napriklad s krajnim facem. Snaha o snap na edge a nasledne (napr. prodlouzeni) podel edge se nedari. Tak jak na to? Byl jsem presvedcen ze snap bude odpovedi, ale asi je ruka leva nebo je cely koncept od pocatku spatny? Predem diky za odpoved.
    COMP: Core2Duo E8400 3Ghz @ 4.1GHz | GIGABYTE GA-EP45-DS5 | Gail 4GB DDR2 1066MHz | ASUS EN8800GTS 512MB DDR3 @ 800/2200 | Creative SB Audigy 2 ZS 5.1 | 1720GB/4xHDD SATAII | Enermax 625W | 24" HP W2408h - BBw home made case, Water cooled (thx. eRTY for W-blocks)

  2. #2
    Ostuda fakulty mince Avatar uživatele Rodeo65
    Založen
    12.06.2005
    Bydliště
    Praha 4 | Šumperk
    Věk
    39
    Příspěvky
    346
    Vliv
    256

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    Zhruba vim co myslis, ale pro zichr mohl by jsi poslat screen. Abych vedel presne, snad bych Ti mohl potom poradit.
    Jestli to ale chapu spravne, tak kdyz zmenis trosku parametry facingu tak to zustane porad tak rozhozeny? Ja kdyz modeloval tak jsem mel smooth a taky mi to hazelo matrix ale stacilo jen trosicku zmenit parametr a najednou to bylo fajn. Nemel jsem tak mesic pusteny MAXko tak si to uz presne nevybavuju, ale snad neplacam blbosti
    Naposledy upravil Rodeo65; 01.09.2008 v 11:06.
    PC: Intel i7 4770 | Noctua NH-D14 | ASROCK Z97 EXTREME 4 | 16GB (KIT 4x4GB) DDR3 1600MHz CL9 Kingston HyperX Blu | MSI GTX 970 GAMING X | Asus Xonar DX | SAMSUNG SSD 1TB | Lian-Li PC-V335B @ 2x Noctua | Corsair HX750W | Logitech MX-518 | Logitech G15 | DELL U2713HM |
    NAS: Intel Celeron G1850 | Gigabyte H87N | 8GB RAM | SSD 40GB Intel 320 | 4x3TB RAID5
    NB: C2D T9400,4GB RAM DDR2,NViDiA 9650GT 1GB RAM,500GB HDD 7200ot/min. LCD 1680x1050

  3. #3
    Member Avatar uživatele Keymaster
    Založen
    18.01.2005
    Bydliště
    Přerov, Praha, Whatever...
    Příspěvky
    211
    Vliv
    253

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    jestli to dobře chápu, tak změň reference coordinate system na local (rollout menu vedle move-rotate-scale na liště) a buď použij scale na celej objekt (nedoporučuju), nebo v edit poly použij move/scale na konkrétní polygony
    4300 2997 | 2048 667 | 8600 256 | 640 7200 | 250 7200
    It is a scientifically proven fact, that use of English signatures at Czech discussion boards is sign of mental retardation :-p

  4. #4

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    Tak jsem to po sobe s odstupem cetl a take nevim jestli bych to dobre pochopil.
    Juknetes sem -> http://7data.eu/files/local.jpg

    - chtel bych pohnout s vertexem (local) podel 1. smerem 2. (rad bych samozrejme upravil i normals toho vertexu aby byly tak jak jsem je nakreslil, pokud to vubec jde).
    - take je mozne ze se na vec divam spatne protoze kdyz si predstavite ze mate udelat na tehle sikmine x uprav a pokazde zapasit s tim ze kazdej edge, vertex si bude koukat nekam kamsi tak nevim co s tim.
    - zatim nemam moc zkusenosti, takze na tom makam denne co to da (par hodin) abych to dostal do ruky a narazim pri modelovani porad na neco co nedokazu resit, ale to se podda
    COMP: Core2Duo E8400 3Ghz @ 4.1GHz | GIGABYTE GA-EP45-DS5 | Gail 4GB DDR2 1066MHz | ASUS EN8800GTS 512MB DDR3 @ 800/2200 | Creative SB Audigy 2 ZS 5.1 | 1720GB/4xHDD SATAII | Enermax 625W | 24" HP W2408h - BBw home made case, Water cooled (thx. eRTY for W-blocks)

  5. #5
    Member Avatar uživatele Keymaster
    Založen
    18.01.2005
    Bydliště
    Přerov, Praha, Whatever...
    Příspěvky
    211
    Vliv
    253

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    >reference coordinate system: pick a vybrat objekt, nebo rovnou zvolit parent, to je jedno.

    Pokud se chceš naučit modelovat, doporučuju poshánět po netu nějaký tutorialy (ideální jsou videotutorialy)
    4300 2997 | 2048 667 | 8600 256 | 640 7200 | 250 7200
    It is a scientifically proven fact, that use of English signatures at Czech discussion boards is sign of mental retardation :-p

  6. #6

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    Diky za odpoved, nevim cim to bylo ale po resetu maxu se mi pres pick darilo to co pred tim ne

    Tutorialy jsem uz postahoval, ale jeste nemam uplne jasno co je vlastne treba pro takovy finalni model rekneme do Battlefieldu 2. Respektive, kazdy to proste modeluje jinak. Z toho jsem naprosto jelen.
    COMP: Core2Duo E8400 3Ghz @ 4.1GHz | GIGABYTE GA-EP45-DS5 | Gail 4GB DDR2 1066MHz | ASUS EN8800GTS 512MB DDR3 @ 800/2200 | Creative SB Audigy 2 ZS 5.1 | 1720GB/4xHDD SATAII | Enermax 625W | 24" HP W2408h - BBw home made case, Water cooled (thx. eRTY for W-blocks)

  7. #7
    Member Avatar uživatele Keymaster
    Založen
    18.01.2005
    Bydliště
    Přerov, Praha, Whatever...
    Příspěvky
    211
    Vliv
    253

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    battlefield 2 tuším ještě není next gen, takže pro to potřebuješ klasickej lowpoly model (polycount v řádu tisíců), textury (minimálně diffuse, k tomu můžeš přidat bump, opacity, atd) jako jeden obrázek každá 1024*1024 nebo podobně (2k, 4k, 0,5k,...).

    Jestli tě zajímá, jak takovej model vypadá, tak si stáhni program DX ripper, zahraj si nějakou hru, a ty modely si z tama tím vygrabuj, je to fakt snadný.
    4300 2997 | 2048 667 | 8600 256 | 640 7200 | 250 7200
    It is a scientifically proven fact, that use of English signatures at Czech discussion boards is sign of mental retardation :-p

  8. #8

    Standardní Re: 3ds Max rychla otazka

    Jeste jednou diky, prave se snazim ucit hlavne reverznim engineringem , takze ten DX ripper jdu ozkouset okamzite.
    COMP: Core2Duo E8400 3Ghz @ 4.1GHz | GIGABYTE GA-EP45-DS5 | Gail 4GB DDR2 1066MHz | ASUS EN8800GTS 512MB DDR3 @ 800/2200 | Creative SB Audigy 2 ZS 5.1 | 1720GB/4xHDD SATAII | Enermax 625W | 24" HP W2408h - BBw home made case, Water cooled (thx. eRTY for W-blocks)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Duron(Spitfire) 700 max na784 (7x112)
    Založil Might v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 09.11.2003, 20:22
  2. 3ds max 5
    Založil -Ja8k1- v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 14.02.2003, 15:01
  3. co koupit? AOpen AX45-8X Max vs MSI 648 Max vs MSI GNB Max ?
    Založil Neo v sekci fóra SiS a ostatní čipové sady
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 05.02.2003, 19:45
  4. KYRO 2 versus 3DS MAX
    Založil Wampa v sekci fóra Ostatní grafické karty
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 27.01.2003, 09:16
  5. AMD XP 2800+ a P IV 2.8GHz v 3ds max 5
    Založil Spajdr v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 22
    Poslední příspěvek: 17.12.2002, 12:37

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •