Ahoj, řešil jsem s nima stejný problém.
Zvyšovali rychlost ze 2Mb na 4Mb, šlapalo to bez problémů.
Po asi měsícvámi sem zjistil, že vychlost mám jen cca 2,5.
Volal sem tam, bylo mi sděleno, že kvůli horším parametrům linky nastavili
rychlostní profil na 3072/128. S technickou podporou jsem si vyměnil pár mailů
na téma - já jsem nehlásil žádný problém, všechno funguje jak má, proč jste mi
snížili rychlost, jejich odpovědi ve stylu linka má horší synchronizační parametry, nejde to. Na webu jsem podal stížnost na to, že platím 4Mb a dostávám jen 2,5Mb. Přijel technik, zkontroloval zapojení modemu, odjel. V dopise mi napsali, že reklamaci zamítají, protože služba není garantovaná a problém nikde není.
Kupodivu jsem nakonec problém vyřešil na tel. podpoře, kde jsem důrazně požádal o změnu rychlostního profilu zpět na 4Mb s tím, že jsem si vědom možných problémů s kvalitou služby. Tradá a už to asi po 2 dnech zase jelo
na 4Mb profilu - a bez problémů skoro rok ( teď problém mám, ale pravděpodobně není na straně O2 ).
Moje rada zní : nevzdávat to, otravovat je a žádat o navrácení rychlostního
profilu zpět.
Přeju hodně štěstí.





Odpověď s citací