Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: Problém se SLI ve hrách

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    tak teda nevím kde byl problem s Xpečkama ale 32bitovou verzi Vist jsem naistaloval v pohodě a SLI rozjel hned na první pokus a už si vychutnávám ten požitek, každopádně moc děkuju za tvoji ochotu mi pomáhat, ještě bych se ale chtěl zeptat jak si psal o nastavení te paměti v boot.ini, to samé platí i pro visty? pokud ano mohl by si mi nějak napsat návod jak to udělat abych z toho vyždímal maximum....

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    No k paměťovejm nárokům visty - tam ti ten 3gb switch moc nepomůže, ale jak je libo. Tady už neplatí /3gb přidat do boot.ini. Popravdě řečeno, nikdy jsem to do Visty nedával, rozdíl je tam totiž malej protože tý paměti stejně moc víc nezbyde. Tohle jsem v rychlosti vygooglil:

    http://usa.autodesk.com/adsk/servlet...linkID=9242018

    Je tu totiž ještě jeden problém kterej bych měl zmínit. A to, že při provedení této změny se systém může stát nestabylní. může a nemusí, na 95% ne, ale je třeba vyzkoušet jestli ti všechny programy a ovladače fungují předtím a stejně dobře potom. Dost dlouho jsem si říkal, můžou bejt problémy, ale prostě nebudou, dlouho nebyly, u každýho počítače co měl 2000/XP a měl 3+ gb ram jsem to automaticky zapínal, protože já ty problémy doma nikdy neměl, ale zrovna nedávno jsem tvrdě narazil u jednoho notebooku dell, kterej s 3gb switchem ani nenabootoval, hned BSOD. Naštěstí šlo se dostat do nouzáku a vypnout to.

    Takže vše pečlivě otestovat. Jo a nezapomeň vypnout superfetch, jinak to celý nemá cenu.

    Dále pak pořádně prověř paměť. Spusť Othose / Prime95, ale dej tam blend test a hlavně spusť to vícekrát. On i orthos je totiž 32bit program a neotestuje celou paměť. Na tohle jsem sám tvrdě naletěl, protože jsem považoval systém x hodin stable v orthosu ve všech testech za opravdu stable, jenže orthos nezabral celou ramku. Pak jsem zapnul Assasins creed a do 5ti minut BSOD s NV4displ.dll, což jsem logicky dával za vinu grafárně, ale unstable byla ramka. Spusť ho vícekrát a každýmu nastav manuálně v task manageru jedno jádro, jednomu 0 a druhýmu 1, ať se neperou o prostředky.

    Mě je totiž divný jak ti tam XP ani nenajednou a Visty64 takhle prasej. Chyba driverů se totiž takhle obvykle neprojevuje. Obvykle SLI nejde nebo je mizernej výkon, horší jak s jednou kartou a podobně, ale takovjhle instant výtuh úplně ve všem je divnej.
    The best Unreal Tournament maniac.

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele svaca
    Založen
    21.02.2003
    Bydliště
    Praha Řepy/Horní Počaply
    Věk
    48
    Příspěvky
    2 748
    Vliv
    307

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    DOC_ZENITH: To je pastva pro oci, cist tvoje prispevky ....

    Lip se to snad vysvetlit ani neda .. Ale naprosty souhlas .. Mam 8GB ram a stejne jsem byl nuceny pouzit WinXP na hry a Linux a vmware na praci a to jsem jeste uvazoval nad Crossfire, ale to je snad jeste vetsi ulet ...

    Pokud ale kolega ma tech 4G ram je uplny nesmysle aby tam cpal Visty at 32bit nebo 64bit kdyz mu XP sezerou nic a staci mu uplne na vse .... + presne kompatibilita .. fakt dobry
    Atari Falcon030,Phantom accelerator,CT63@MC68060@75Mhz,256 MB TT-RAM,14MB STRAM,SCSI HDD,50kHz sound,LAN,VGA 16bit,FreeMiNT+N.AES2.0
    Atari 1040 STe - game machine :-)
    Atari 800XE - game machine also :-)
    MacBook Pro Unibody v5,3 2.66GHz, 8GB DDR3, 9600MGT, Snow Leopard
    PlayStation 3 40GB + XFPS RATE UP adapter

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Problém: jenom červené odstíny barev ve hrách
    Založil Bendik v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 23.06.2007, 13:07
  2. SLI primary monitor problem
    Založil DOC_ZENITH v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 27.05.2007, 20:51
  3. Problem s OC na ASUS P5B-V
    Založil Kajik v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 11.05.2007, 13:31
  4. Padani v nekterych hrach na Mobility Radeonu 9600
    Založil Ladiz v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 21.11.2004, 12:54
  5. Velmi zahadny problem... ALi M1621
    Založil Spirit v sekci fóra SiS a ostatní čipové sady
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 14.11.2004, 22:36

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •