Nuo takhle.... DX8 - DX9 - Geforce 4TI posloužila líp jak všechny FX, tehdy to zas tak horký nebylo, ale pravdu máš. PC gaming už jsou dnes jen onlajnovky a RTS, vše ostatní je konzolovej konvert. A ty konzole namej DX10 hardware, takže to API jen tak nutností nebude. Crysis neni výkřik do tmy, je to jen sprasená DX9 hra, co žádný DX10 neobsahuje, lživej marketing akorát, jak už tu padlo z 80% SM2.0 z 20% SM3.0, žádnej SM4.0 kód tam neni. Podle toho se to taky hejbe. Žádná DX10 hra tu zatim neni a jen tak nebude, ta by totiž nefungovala na konzolích, nebo byla hnusná, což si prostě nemůžou dovolit.

Tvrdej příklad průraznosti ATI je třeba Assasins creed, kde šlo aplikovat lepší a rychlejší AA obsažené v DX10.1 a hned jak to Nvidia zjistila, tak Ubisoft okřikla, ten vydal patch na hru, po jehož aplikaci už toto vyhlazování nefunguje. Propaganda Nvidie, její vlejzavost k herním vývojářům atd.... to ATI ještě hodně dlouho neprolomí. Stejně se ale vše píše furt pro tu upravenou G70 co je v PS3 a je to. Zatim se furt neuklázalo, že taková G80 vůbec unifikovaně nefunguje, viz její mizérie v geometry shaderu oproti R600, ale nejsou a nebudou tu hry co tohle prokážou, a až budou, tak ty karty budou 3 a více let staré a nikoho to zajímat nebude.