to jezevec:
ak si napríklad v meste tak tam ešte funkcia "loading level" síce pracuje ničmenej tie zóny sú dosť velké na to aby si v strede mesta aktivoval všetko v dosahu.
pokial si ale bol v lávovom levele vnútri oblivionu (podzemné kanály) tak tam bolo vždy celkom dosť NPC. na nich som testoval chovanie AI pri stealthe. práve tu bolo zlepšenie najmarkantejšie v rámci hry. je to uzavretý level, s vela NPC, a bohatou grafikou, ale bez dodatočného loadovania (ktoré zabíjalo výkon vonku) - ničmenej množstvo viditelných polygonov je tam menšie než napr v mestách.
doc tvrdí že tualatin nestíhal nakŕmiť geforce TI, ja tvrdím že akákolvek grafika ktorá na tejto frekvencii CPU dá cca 12000 3dmarkov 2001 dokáže využiť procesor...
ale HLAVNE ten lepší výkon medzi grafikami nemám len nameraný ale aj overený v rôznych hrách.
pokial by nová grafika ovplyvňovala len high framerate v scénach kde sa velmi využívajú shadre tak by som s vami súhlasil, ale ona ovplyvnila pozitívne aj minimálne FPS vo všetkých scénach (včetne 3dmarku 2001 a aj iných hier). Viem to pretože s r9800 som mal v druhom teste v 3dMark2001 jeden framedrop ktorý vždy spadol na 13fps. teraz tam mám 24fps. je to stále trochu málo ale zlepšenie je markantné.




Odpověď s citací